ברצוני לחלוק איתכם את חשבון הנפש שלי לרגל

Amazing Scenery

New member
ברצוני לחלוק איתכם את חשבון הנפש שלי לרגל

ערב יום הכיפורים שחל היום. אני מתקיים מקיצבת נכות, הנכות גורמת לי חסר יכולת להתפרנס, וההוצאות על דיור (שכר דירה), על תחבורה ציבורית (אין לי רישיון נהיגה עקב המחלות מהן אני סובל), ומחייה בסיסיים לא משאירות לי יכולת לחסוך סכומים גבוהים בחודש. ההכנסה היחידה שלי היא קיצבה של אלפיים שקל ולא נשאר לי כלום. המצב הזה גרם לי ליכולת נמוכה לחסוך, ולזמן ממושך מאוד לחסוך כדי להגיע למשהו. כל חיי חלמתי לקנות דירה, אז הייתי גווע ברעב כדי לחסוך כסף במטרה לחסוך לסכום לקנות דירה. אחרי הרבה מאוד שנים, הוסבר לי שבקצב הזה לעולם לא אוכל להדביק את הפער בין קצב עליית הנכסים לבין הזמן הממושך שלוקח לי בצבירת כסף, ולפיכך המקום הנכון לשים בו את הכסף הוא בית השקעות. התחלתי להתעניין וקניתי מניות. בהתחלה הרווחתי, אחר כך הפסדתי, אבל התיק היה מפוזר ועדיין לא היו הפסדים גדולים. פתאום הגיע חודש אפריל וחודש מאי, ומדובר בתיק השקעות ממניות ארה"ב והתחלתי להפסיד הרבה מאוד כסף יחסית לסכום שצברתי רגע לפני ששמתי את הכסף בבית ההשקעות. כיום, אני מת לצאת ולמכור הכל אפילו שמדובר בהפסד לכל מניה הפסד של 80% או 30% או 50% ואני תקוע וקפוא. כיום אני בבית ההשקעות מיטב. גם כך אני מתמודד עם חולשות הגוף הנובעות מהמחלות מהן אני סובל, אז עוד לחוש את תחושת האשמה זה ממש תחושה של רצון לברוח מהעולם. היום יום כיפור, ואני מרגיש רגשות אשמה כלפי עצמי חזקות ולא יודע מה לעשות. גמר חתימה טובה
 
למעלה