ברמן וקיסוס (היאוש הגדול)

maya orgad

New member
ברמן וקיסוס (היאוש הגדול)

כמי שלא טורחת להאזין לתוכנית הבוקר של ברמן וקיסוס ,עלתה בי בשעות אחר הצהריים תהייה האם גם בשידורי הרדיו שלהם הצמד הזה דל כל כך ומשמים. ממעבר בין פורמי מוסיקה למיניהם גיליתי שרבים פנו לאופציית השידור ברשת שהוא נטול הפטפטת המיותרת והלא נגמרת של הצמד הזה (וגם נטול פרסומות) האם ברדיו הם מוצלחים יותר ?
 
טל ברמן ואביעד קיסוס

טל ברמן ואביעד קיסוס מחזיקים היום באחת מתוכניות הרדיו הטובות ביותר על הסקאלה הישראלית. מבריקים, שנונים ומעבירים יופי של שעתיים וחצי על הבוקר... טל ברמן, אחד מאנשי התקשורת היותר טובים במדינה. קיסוס, הביא משהו חדש ושונה לתקשורת הישראלית. כחייל, ממש עד לא מזמן, הייתי מאזין לצמד הזה כמעט כל בוקר ומאוד נהנתי!
 

Sleepy strange

New member
טל ברמן, מאנשי התקשורת הטובים

לטעמי, טל ברמן הוא נפלא. גם ברדיו, גם בתוכנית הטלוויזיה הלילית שלו לשעבר, גם בערוץ 8. הוא עושה עבודה מצויינת. על אביעד קיסוס אני מעדיף שלא לומר דבר. יש אנשים שזה הטעם שלהם. שיהיו בריאים.
 
מסכים עם מוטי! ../images/Emo45.gif

מעטים הבקרים בהם אני קם מוקדם ומאזין דווקא לטל ואביעד, אבל טוב שהם הסקאלה. הם עושים עבודה טובה ברדיו. בטלוויזיה, לעומת זאת, הם באמת לא הבריקו הערב. וחבל.
 

Reutk

Active member
כן

בגלל זה הם משדרים בבוקר שרוב אנשים תקועים בפקקים כדי לגרום להם עוד קצת סבל מה את חושבת? ברור שלא!
 

אייל וולקוביץ

New member
מנהל
טל ואביעד.

אני מודה, אף פעם לא אהבתי אותם במיוחד. נורא קשה לעשות תוכנית רדיו שממש לא תמצא חן בעיני בשום צורה, אבל טל ברמן ואביעד קיסוס עושים את זה בצורה נפלאה כל בוקר בין 7 ל9 וחצי או כמה שזה לא יהיה. טל ברמן עצמו, תמיד הגיש בצורה בינונית ומטה כל דבר שהוא עשה. בין אם מדובר בחדשות המדע (להפוך תוכנית בעלת עניין כזה גדול לשיעמומון טוטאלי זה באמת כישרון גדול) ובין אם מדובר ב"רצועה" (ההגשה המביכה שלו והריסת התוכנית למרות שהיה שם פוטנציאל גדול. לפחות הוא השכיל לעזוב ומהר.) וביחד עם אביעד קיסוס הם עושים ב102 תוכנית שעשויה ומוגשת כמו שני נערים שזה עתה קראו עיתון והם חייבים להוציא ב10 דקות כמה שיותר בדיחות ציניות כדי להחזיק שעתיים וחצי. מה שהם עשו במופע "לייב8" (ובמיוחד אביעד שהיה גרוע מעל ומעבר למה שמתאים לו), רק הוכיח לי כמה שאני צודק בדעתי עליהם. חוץ מלהרוס ולהפריע בקטעים הכי מעניינים במופע, הם לא תרמו בשיט לכל המופע הגרנדיוזי המדובר. ישראל 10 פישלו בגדול עם הליהוק הלא מוצלח הזה, שכנראה היה אמור לעורר פרובוקציה ועניין אבל השיג את התוצאה ההפוכה לחלוטין. מצורף להודעה לינק לפתיחת השידור של שמוליק טיאר מהיום (3.7) ובו הוא מתייחס גם כן לצורת ההגשה שלהם ולצורה הצינית והמזלזלת של אביעד קיסוס לעניין ה"טיק" (המסמל שכל 3 שניות מת ילד באפריקה.) מומלץ להאזין. אי אפשר היה לנסח את זה טוב יותר. ומה דעתכם?
 
אכן ביקורת נוקבת ונכונה של שמוליק

הליהוק הזה נראה תמוה עוד לפני המילה הראשונה שהשניים האלו הוציאו מהפה. לא מדובר כאן בארוביזיון שהוא ארוע נבוב מבחינה מוזיקאלית ולכן אפשר להביא פאנל שיתמקד בעיקר בתלבושות של הרקדניות או באיפור של הזמרות. כאן מדובר בארוע שיש לו חשיבות הן פוליטית והן מוזיקאלית. מבחינה פוליטית עצם קיום המופע אמר את דברו ואני לא חושב שיש לפסקול של הטלביזיה משהו להוסיף על זה, כך שאם כבר רוצים לתת למשדר ערך נוסף - ההתמקדות היתה צריכה להיות במוזיקה והמלל היה צריך לתת את הערך המוסף בכיוון הזה, ובלי להפריע להופעות עצמן. לגבי הפרעה לביל גייטס - גם כאן אני מאה אחוז עם שמוליק טיאר. לא ראיתי את הקטע הזה בשידור שבו ביל גייטס דיבר, כך שאני לא יודע באיזה מידה של הפרעה מדובר אבל זה גם לא ממש חשוב. מדובר באחד האנשים החשובים בעולם, ששומעים עליו כל כך הרבה ושומעים אותו כל כך מעט. כשאני חושב על כך - מעולם לא שמעתי אותו מדבר וזו היתה ההזדמנות אולי הזדמנות אחת ויחידה לשמוע את הבנאדם שאין בנאדם בעולם המודרני שלא השתמש בתוכנה מתוצרתו. אז אם זה קורה פעם בדור צריך לתת לו את הבמה מהתחלה ועד הסוף בלי כל הפרעה וואט סו אבר. בכל מקרה האשם במקרה הוא לא כל כך על ברמן וקיסוס כמו על מי שבחר בהם למשדר הזה. השנים בסך הכל מכרו את מרכולתם הרגילה. מי שחשב שהסחורה הזאת מתאימה למשדר הזה - טעה.
 
למעלה