ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo45.gif

צר לי, אבל הרכב הזה הוא אחד
מהגורמים היותר משפיעים על ההימנעות שלי מנסיעה במוניות שירות. איכות נסיעה איומה ונוראית! נ"ב: אם תמשיך ככה אני עוד אתחיל לשבח את מאן בכלל ואת הSL בפרט.. נקודה למחשבה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ג'קי, נפלה בחלקי הזכות המפוקפקת

לא מסכים איתך
מצטרף לכל מילה של ערן!
ג'קי, נפלה בחלקי הזכות המפוקפקת
לנסוע בשבועיים האחרונים בלא מעט מוניות שרות באוקראינה. ואני מדבר איתך על נסיעות של 4-5 שעות (!) לכל כיוון. בחלק מהמקרים נסעתי בספרינטרים ובחלק בטרנזיט מהדור האחרון. הבדל של שמים וארץ! ולא - אני לא חסיד של מרצדס בעיניים עצומות.
 

fireman

New member
אתה עדיין קשקשן....

4 מילים: נבלה שלא ברא השטן
אוטו נוראי, לא נוח, לא זז, לא בטיחותי. היתרון היחידי שלו הוא שהוא שורד תחת ידיהם של חיילי צה"ל ונהגי החאפריות. חוץ מזה, כלום. אמינות איננה הקריטריון היחידי ברכב. מצידי תן לי לנסוע על עממיכס B10B ממוגן, יש לו התנהגות כביש טובה יותר מלטרנזיט ממוצע. נ"ב: אני נוסע מספיק על טרנזיטים כדי לדעת מה זה: זבל מוטורי. גם פורד מודל T היה רכב אמין לזמנו.
אתה עדיין קשקשן....
ניצן, מה שאני נהגתי ברוורס על 3 דורות של טרנזיט אתה לא תיסע בעוד 30 שנה. לא זז? שוב אתה קשקשן....אני הייתי נוהג עם אחד מלא בנשים שמנות מקצה לקצה והוא היה סוחב כמו גדול, גם הדגם ללא הטורבו.... עכשיו אני אוסיף שאתה קשקשן כמו אושרי... לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל....ראה הודעה שB7L רועשת ומזהמת.... מעניין איך רכב שנת 2005 רועש ומזהם עם מנוע יורו 3 יותר מSG השקטה והידידותית לסביבה. לא בטיחותי? הטרנזיטים שאני מכיר מ95 כבר באו עם ABS וזוג כריות אויר....שזה כבר קצת יותר מכל המכוניות זבלה שמביאות חברות הליסינג אז איפה הבעיה הבטיחותית?
 

euronitzan

New member
את הדעות של אושרי תשאיר לאושרי.

אתה עדיין קשקשן....
ניצן, מה שאני נהגתי ברוורס על 3 דורות של טרנזיט אתה לא תיסע בעוד 30 שנה. לא זז? שוב אתה קשקשן....אני הייתי נוהג עם אחד מלא בנשים שמנות מקצה לקצה והוא היה סוחב כמו גדול, גם הדגם ללא הטורבו.... עכשיו אני אוסיף שאתה קשקשן כמו אושרי... לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל....ראה הודעה שB7L רועשת ומזהמת.... מעניין איך רכב שנת 2005 רועש ומזהם עם מנוע יורו 3 יותר מSG השקטה והידידותית לסביבה. לא בטיחותי? הטרנזיטים שאני מכיר מ95 כבר באו עם ABS וזוג כריות אויר....שזה כבר קצת יותר מכל המכוניות זבלה שמביאות חברות הליסינג אז איפה הבעיה הבטיחותית?
את הדעות של אושרי תשאיר לאושרי.
אני לא צריך לנהוג עליו בשביל לסבול ממנו. מספיק לשבת כשהוא מתגלגל (ומתנדנד קדימה אחורה ולצדדים) בתוכו בשביל להבין שלרכב הזה יש אפס יציבות וכאן הבעיה הבטיחותית שבו. ABS וכריות אויר לא יעזרו לך כשהגלגלים עצמם באויר. ואגב, הביטויים שלך ממש, אבל ממש לא לענין בסוג כזה של שרשור. אני מאוד אודה אם תימנע מביטויים כגון "קשקשן" או "לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל" זה שדעתי שונה היא לא סיבה ללכלך, ועוד בצורה אישית.
 

fireman

New member
אבל אתה מוכיח כרגע שאני צודק

את הדעות של אושרי תשאיר לאושרי.
אני לא צריך לנהוג עליו בשביל לסבול ממנו. מספיק לשבת כשהוא מתגלגל (ומתנדנד קדימה אחורה ולצדדים) בתוכו בשביל להבין שלרכב הזה יש אפס יציבות וכאן הבעיה הבטיחותית שבו. ABS וכריות אויר לא יעזרו לך כשהגלגלים עצמם באויר. ואגב, הביטויים שלך ממש, אבל ממש לא לענין בסוג כזה של שרשור. אני מאוד אודה אם תימנע מביטויים כגון "קשקשן" או "לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל" זה שדעתי שונה היא לא סיבה ללכלך, ועוד בצורה אישית.
אבל אתה מוכיח כרגע שאני צודק
אתה נוסע עם נהג חוליגאן, עדיין רק נוסע ואתה מחשיב את עצמך למבין גדול ברכב ואתה מציג תמונה מעוותת שקיבלת מנהג מעוות ופסיכופט שצריך לאשפז במוסד פסיכיאטרי. הרכב הזה הרבה יותר יציב מהטיוטה הייאס והרבה יותר יציב מהספארי....על הוואנדורה בכלל אין מה לדבר.
 

euronitzan

New member
אבל עם אותו נהג חוליגן גם נסעתי

אבל אתה מוכיח כרגע שאני צודק
אתה נוסע עם נהג חוליגאן, עדיין רק נוסע ואתה מחשיב את עצמך למבין גדול ברכב ואתה מציג תמונה מעוותת שקיבלת מנהג מעוות ופסיכופט שצריך לאשפז במוסד פסיכיאטרי. הרכב הזה הרבה יותר יציב מהטיוטה הייאס והרבה יותר יציב מהספארי....על הוואנדורה בכלל אין מה לדבר.
אבל עם אותו נהג חוליגן גם נסעתי
על הספירנטר ועל הLT, ואיכות נסיעה שונה לגמרי.. ואגב, סגנון הנהיגה של נהגי הטלטוליות איתם נסעתי דמה הרבה יותר לגדולי המנקואיסטים מאשר לפסיכופטים ששמו מאחורי ההגה של רוב הרכבים הצבאיים.
 

euronitzan

New member
ואגב, אינני מחשיב עצמי למבין גדול

אבל עם אותו נהג חוליגן גם נסעתי
על הספירנטר ועל הLT, ואיכות נסיעה שונה לגמרי.. ואגב, סגנון הנהיגה של נהגי הטלטוליות איתם נסעתי דמה הרבה יותר לגדולי המנקואיסטים מאשר לפסיכופטים ששמו מאחורי ההגה של רוב הרכבים הצבאיים.
ואגב, אינני מחשיב עצמי למבין גדול
ברכב, אפילו לא מבין קטן, סתם אחד ששונא טרנזיט מסיבות מובנות ומוצדקות לחלוטין. אגב, תמוה לי שאתה מקונן על החאפרים כשרוב הנהגים הצבאיים גרועים מהם עשרות מונים?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
טוב, קבל סיבוב על זה.

ואגב, אינני מחשיב עצמי למבין גדול
ברכב, אפילו לא מבין קטן, סתם אחד ששונא טרנזיט מסיבות מובנות ומוצדקות לחלוטין. אגב, תמוה לי שאתה מקונן על החאפרים כשרוב הנהגים הצבאיים גרועים מהם עשרות מונים?
טוב, קבל סיבוב על זה.
אחרי נסיעה מסומי לקייב (5 שעות על כבישים שנסללו בפעם האחרונה בשנות ה-50) ואתה תשנא כל VAN ללא הבדל דת גזע ומין.
 

euronitzan

New member
מסכים בהחלט. גם 5 דק' בבוגרשוב

טוב, קבל סיבוב על זה.
אחרי נסיעה מסומי לקייב (5 שעות על כבישים שנסללו בפעם האחרונה בשנות ה-50) ואתה תשנא כל VAN ללא הבדל דת גזע ומין.
מסכים בהחלט. גם 5 דק' בבוגרשוב
בת"א יספיקו
 

oshri5917

New member
מה הדעות שלי קשורות לעיניין

את הדעות של אושרי תשאיר לאושרי.
אני לא צריך לנהוג עליו בשביל לסבול ממנו. מספיק לשבת כשהוא מתגלגל (ומתנדנד קדימה אחורה ולצדדים) בתוכו בשביל להבין שלרכב הזה יש אפס יציבות וכאן הבעיה הבטיחותית שבו. ABS וכריות אויר לא יעזרו לך כשהגלגלים עצמם באויר. ואגב, הביטויים שלך ממש, אבל ממש לא לענין בסוג כזה של שרשור. אני מאוד אודה אם תימנע מביטויים כגון "קשקשן" או "לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל" זה שדעתי שונה היא לא סיבה ללכלך, ועוד בצורה אישית.
מה הדעות שלי קשורות לעיניין
אתה מוכן להסביר לי אדון ניצן
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני לא מבין גדול ברכבים

אתה עדיין קשקשן....
ניצן, מה שאני נהגתי ברוורס על 3 דורות של טרנזיט אתה לא תיסע בעוד 30 שנה. לא זז? שוב אתה קשקשן....אני הייתי נוהג עם אחד מלא בנשים שמנות מקצה לקצה והוא היה סוחב כמו גדול, גם הדגם ללא הטורבו.... עכשיו אני אוסיף שאתה קשקשן כמו אושרי... לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל....ראה הודעה שB7L רועשת ומזהמת.... מעניין איך רכב שנת 2005 רועש ומזהם עם מנוע יורו 3 יותר מSG השקטה והידידותית לסביבה. לא בטיחותי? הטרנזיטים שאני מכיר מ95 כבר באו עם ABS וזוג כריות אויר....שזה כבר קצת יותר מכל המכוניות זבלה שמביאות חברות הליסינג אז איפה הבעיה הבטיחותית?
אני לא מבין גדול ברכבים
כלל וכלל. אבל הנסיעה בטרנזיט היא פשוט סיוט. אני מסכים שהוא אמין, חסכוני והכל. אבל הוא עגלה. ואגב, דווקא מה-B7L הופתעתי אתמול לטובה. לא מבין למה כולם כ"כ מלכלכים עליהם.
 

euronitzan

New member
B7L:

אני לא מבין גדול ברכבים
כלל וכלל. אבל הנסיעה בטרנזיט היא פשוט סיוט. אני מסכים שהוא אמין, חסכוני והכל. אבל הוא עגלה. ואגב, דווקא מה-B7L הופתעתי אתמול לטובה. לא מבין למה כולם כ"כ מלכלכים עליהם.
B7L:
אמנם יש לו האצה לא רעה במישור, אבל בעליות הוא לא סוחב בכלל.. הוא גם פולט חצי מכמות הדלק הנכנסת למנוע בצורה של עשן שחור וסמיך המעיד על בעירה לא שלימה של הדלק. כיאה לוולבו הוא גם דליק (מעצמו, כמובן), כאשר לא מתחזקים אותו כראוי.
 

oshri5917

New member
מה זה בכלל תקן יורו

אתה עדיין קשקשן....
ניצן, מה שאני נהגתי ברוורס על 3 דורות של טרנזיט אתה לא תיסע בעוד 30 שנה. לא זז? שוב אתה קשקשן....אני הייתי נוהג עם אחד מלא בנשים שמנות מקצה לקצה והוא היה סוחב כמו גדול, גם הדגם ללא הטורבו.... עכשיו אני אוסיף שאתה קשקשן כמו אושרי... לא יודע כלום אבל חושב שהוא יודע הכל....ראה הודעה שB7L רועשת ומזהמת.... מעניין איך רכב שנת 2005 רועש ומזהם עם מנוע יורו 3 יותר מSG השקטה והידידותית לסביבה. לא בטיחותי? הטרנזיטים שאני מכיר מ95 כבר באו עם ABS וזוג כריות אויר....שזה כבר קצת יותר מכל המכוניות זבלה שמביאות חברות הליסינג אז איפה הבעיה הבטיחותית?
מה זה בכלל תקן יורו
EL מזהמות יותר מSL עמדתתי ליד אגזוז של אוטובוסים וראיתי שEL תקן יורו 1 או 2 מזהמות יותר מSL ומחלק מSG 2.יכול להיות שהBL7 של קווים מזהמות הרבה בגלל התחזוקה
 

fireman

New member
איפה היית עד היום אם זה מה שאתה

מה זה בכלל תקן יורו
EL מזהמות יותר מSL עמדתתי ליד אגזוז של אוטובוסים וראיתי שEL תקן יורו 1 או 2 מזהמות יותר מSL ומחלק מSG 2.יכול להיות שהBL7 של קווים מזהמות הרבה בגלל התחזוקה
איפה היית עד היום אם זה מה שאתה
שואל?
 
אין לי מושג, אבל מה שאני כן יודע זה

מול איזה רכבים אחרים
התמודד הטרנזיט, שהיו כ"כ גרועים, שנאלצו לתת לגרוטאה הזאת את תואר VAN השנה?
אין לי מושג, אבל מה שאני כן יודע זה
שזו הזכיה הרביעית של מרצדס בתחרות אוטובוס השנה. עד כה הם זכו ב-2001 עם ה-Cito שייצורו הופסק, סטרה Top Class S415HDH ב-2002 ועם ה-O404 המיתולוגי ב-1992. אפשר לומר שעבור סיטארו קונבנציונאלי, זו זכיה ראשונה. השופטים בתחרות היו עיתונאי רכב מ-15 מדינות באירופה, אשר התלהבו במיוחד משולחן הנהג הידידותי והפונקציונאלי, שדה הראייה, אופי הבלימה והעיצוב הפנימי. השנה הושם דגש על נוחות הנוסעים, וזו כנראה הסיבה מדוע גבר הסיטארו על הרג'יו, שכן לסיטארו כניסה נמוכה ולרג'יו יש מדרגות. ע"פ בדיקות המעבדה שפורסמו כבר במאי, נראה על הנייר שהרג'יו עולה (במעט) על הסיטארו בכל פרמטר (האצה, בלימה, פליטה וכו'). את האמבסדור אפילו לא צריך לקחת בחשבון. נראה לי שהוא היה שם לקישוט בלבד... מצחיק לראות את הפערים העצומים בינו לבין מתחריו הגרמנים.
 

אורי404

New member
השאלה היא האם אותם אוטובוסים

אין לי מושג, אבל מה שאני כן יודע זה
שזו הזכיה הרביעית של מרצדס בתחרות אוטובוס השנה. עד כה הם זכו ב-2001 עם ה-Cito שייצורו הופסק, סטרה Top Class S415HDH ב-2002 ועם ה-O404 המיתולוגי ב-1992. אפשר לומר שעבור סיטארו קונבנציונאלי, זו זכיה ראשונה. השופטים בתחרות היו עיתונאי רכב מ-15 מדינות באירופה, אשר התלהבו במיוחד משולחן הנהג הידידותי והפונקציונאלי, שדה הראייה, אופי הבלימה והעיצוב הפנימי. השנה הושם דגש על נוחות הנוסעים, וזו כנראה הסיבה מדוע גבר הסיטארו על הרג'יו, שכן לסיטארו כניסה נמוכה ולרג'יו יש מדרגות. ע"פ בדיקות המעבדה שפורסמו כבר במאי, נראה על הנייר שהרג'יו עולה (במעט) על הסיטארו בכל פרמטר (האצה, בלימה, פליטה וכו'). את האמבסדור אפילו לא צריך לקחת בחשבון. נראה לי שהוא היה שם לקישוט בלבד... מצחיק לראות את הפערים העצומים בינו לבין מתחריו הגרמנים.
השאלה היא האם אותם אוטובוסים
מתמודדים הם מהפכניים. ה-O404 היה אוטובוס מהפכני. בין היתר, בגלל בלמי דיסק ומתלים נפרדים לכל גלגל. הוא הקדים את זמנו.
 

ala40

New member
אגב וואן פירושו מסיע נוסעים

השאלה היא האם אותם אוטובוסים
מתמודדים הם מהפכניים. ה-O404 היה אוטובוס מהפכני. בין היתר, בגלל בלמי דיסק ומתלים נפרדים לכל גלגל. הוא הקדים את זמנו.
אגב וואן פירושו מסיע נוסעים
כלומר רכב רכב מסחרי ,שמיועד למטען , שהוסב לנוסעים ,דגם זה עם אני לא טועה נקרא קומבי .
 

JayZed

New member
מה שנראה טוב יותר על הנייר לא תמיד

אין לי מושג, אבל מה שאני כן יודע זה
שזו הזכיה הרביעית של מרצדס בתחרות אוטובוס השנה. עד כה הם זכו ב-2001 עם ה-Cito שייצורו הופסק, סטרה Top Class S415HDH ב-2002 ועם ה-O404 המיתולוגי ב-1992. אפשר לומר שעבור סיטארו קונבנציונאלי, זו זכיה ראשונה. השופטים בתחרות היו עיתונאי רכב מ-15 מדינות באירופה, אשר התלהבו במיוחד משולחן הנהג הידידותי והפונקציונאלי, שדה הראייה, אופי הבלימה והעיצוב הפנימי. השנה הושם דגש על נוחות הנוסעים, וזו כנראה הסיבה מדוע גבר הסיטארו על הרג'יו, שכן לסיטארו כניסה נמוכה ולרג'יו יש מדרגות. ע"פ בדיקות המעבדה שפורסמו כבר במאי, נראה על הנייר שהרג'יו עולה (במעט) על הסיטארו בכל פרמטר (האצה, בלימה, פליטה וכו'). את האמבסדור אפילו לא צריך לקחת בחשבון. נראה לי שהוא היה שם לקישוט בלבד... מצחיק לראות את הפערים העצומים בינו לבין מתחריו הגרמנים.
מה שנראה טוב יותר על הנייר לא תמיד
טוב יותר בפועל... עוד דוגמא לכך: BMW סדרה 1 מול פולקווגן גולף... ה-BMW טוב יותר בכל פרמטר על הנייר, אבל בפועל הגולף פי 10 יותר טוב, יותר מהיר (לפי המבחנים של טופגיר) ויותר זול כמעט בשליש...
והסיטארו ה"קונבנציאונלי" לא זכה בעבר רק בגלל שבשנה שהוא הוצג הייתה תחרות של אוטובוסים תיירותיים, ובהתמודדות יכולים להשתתף רק אוטובוסים מודל השנה שבה התחרות מתקיימת (כלל די מטומטם, לטעמי). ונכון, זה לא ברור מה ה-VDL עשה שם. כניראה שפשוט רחמו עליהם
 

shuky1

New member
בקרוב תקבלו תמונות מהתערוכה--->

ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר
להלן, אוטובוסי מרצדס, על זכיית הסיטארו LE U בתואר אוטובוס השנה 2007. בכך הוא גבר על ה-Lion's Regio של מ.א.ן ועל האמבסדור 200 של VDL Berkhof (מה שבארץ מקבל את המדבקה דאף). ברכות גם לדאף על הזכיה בתואר משאית השנה 2007 על ה-XF 105 ולפורד על זכיית הטרנזיט החדשה בתואר Van השנה 2007. הזוכים הוכרזו אמש בתערוכת ה-IAA לרכבים כבדים, הנערכת כל שנתיים בהאנובר, גרמניה.
בקרוב תקבלו תמונות מהתערוכה--->
סבלנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה