ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר

מצב
הנושא נעול.
ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר

ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר
להלן, אוטובוסי מרצדס, על זכיית הסיטארו LE U בתואר אוטובוס השנה 2007. בכך הוא גבר על ה-Lion's Regio של מ.א.ן ועל האמבסדור 200 של VDL Berkhof (מה שבארץ מקבל את המדבקה דאף). ברכות גם לדאף על הזכיה בתואר משאית השנה 2007 על ה-XF 105 ולפורד על זכיית הטרנזיט החדשה בתואר Van השנה 2007. הזוכים הוכרזו אמש בתערוכת ה-IAA לרכבים כבדים, הנערכת כל שנתיים בהאנובר, גרמניה.
 

אורי404

New member
../images/Emo49.gif לזוכים.

ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר
להלן, אוטובוסי מרצדס, על זכיית הסיטארו LE U בתואר אוטובוס השנה 2007. בכך הוא גבר על ה-Lion's Regio של מ.א.ן ועל האמבסדור 200 של VDL Berkhof (מה שבארץ מקבל את המדבקה דאף). ברכות גם לדאף על הזכיה בתואר משאית השנה 2007 על ה-XF 105 ולפורד על זכיית הטרנזיט החדשה בתואר Van השנה 2007. הזוכים הוכרזו אמש בתערוכת ה-IAA לרכבים כבדים, הנערכת כל שנתיים בהאנובר, גרמניה.
לזוכים.
אגב, גם המאן שהתמודד הוא אוטובוס שלפחות חיצונית נראה יפה מאוד. EVO BUS, אגב, הם הבעלים של האוטובוסים מרצדס וגם סטרה. מרצדס וסטרה נחשבים לאיכותיים מאוד.
 

mister K

New member
מזל טוב למרצדס!

ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר
להלן, אוטובוסי מרצדס, על זכיית הסיטארו LE U בתואר אוטובוס השנה 2007. בכך הוא גבר על ה-Lion's Regio של מ.א.ן ועל האמבסדור 200 של VDL Berkhof (מה שבארץ מקבל את המדבקה דאף). ברכות גם לדאף על הזכיה בתואר משאית השנה 2007 על ה-XF 105 ולפורד על זכיית הטרנזיט החדשה בתואר Van השנה 2007. הזוכים הוכרזו אמש בתערוכת ה-IAA לרכבים כבדים, הנערכת כל שנתיים בהאנובר, גרמניה.
מזל טוב למרצדס!
 

euronitzan

New member
מול איזה רכבים אחרים

ברכות לEvoBus, מבית דיימלר קרייזלר
להלן, אוטובוסי מרצדס, על זכיית הסיטארו LE U בתואר אוטובוס השנה 2007. בכך הוא גבר על ה-Lion's Regio של מ.א.ן ועל האמבסדור 200 של VDL Berkhof (מה שבארץ מקבל את המדבקה דאף). ברכות גם לדאף על הזכיה בתואר משאית השנה 2007 על ה-XF 105 ולפורד על זכיית הטרנזיט החדשה בתואר Van השנה 2007. הזוכים הוכרזו אמש בתערוכת ה-IAA לרכבים כבדים, הנערכת כל שנתיים בהאנובר, גרמניה.
מול איזה רכבים אחרים
התמודד הטרנזיט, שהיו כ"כ גרועים, שנאלצו לתת לגרוטאה הזאת את תואר VAN השנה?
 

846

Member
למה אתה חושב שהטרנזיט הוא

מול איזה רכבים אחרים
התמודד הטרנזיט, שהיו כ"כ גרועים, שנאלצו לתת לגרוטאה הזאת את תואר VAN השנה?
למה אתה חושב שהטרנזיט הוא
גרוטאה? אחד הרכבים המוצלחים והאמינים שקיימים בשוק
 

fireman

New member
גרוטאה? טרנזיט? פחחחחחחח

מול איזה רכבים אחרים
התמודד הטרנזיט, שהיו כ"כ גרועים, שנאלצו לתת לגרוטאה הזאת את תואר VAN השנה?
גרוטאה? טרנזיט? פחחחחחחח
ועוד פעם פחחחחחחחחחחחחח מה אתה מקשקש..? נהגת פעם בטרנזיט? אתה יודע מה זה טרנזיט בכלל? טרנזיט כבר עשרות שנים הוא אחד מהרכבים האמינים ביותר שתמצא על הכביש. כבר לפני 30 שנה הטרנזיטים היו באיכותם, זריזותם ויכולותיהם טובים יותר מהפרייבטים של אותם זמנים. טרנזיט הוא לא רק VAN השנה....הוא VAN היובל! אחד הרכבים המוצלחים ביותר שיוצרו אי פעם!
 

davidfainshtein

New member
מנהל
עם הרעש הכי מגעיל שיוצר אי פעם

גרוטאה? טרנזיט? פחחחחחחח
ועוד פעם פחחחחחחחחחחחחח מה אתה מקשקש..? נהגת פעם בטרנזיט? אתה יודע מה זה טרנזיט בכלל? טרנזיט כבר עשרות שנים הוא אחד מהרכבים האמינים ביותר שתמצא על הכביש. כבר לפני 30 שנה הטרנזיטים היו באיכותם, זריזותם ויכולותיהם טובים יותר מהפרייבטים של אותם זמנים. טרנזיט הוא לא רק VAN השנה....הוא VAN היובל! אחד הרכבים המוצלחים ביותר שיוצרו אי פעם!
עם הרעש הכי מגעיל שיוצר אי פעם
שונא את הרכב הזה!
 

fireman

New member
עזוב אותך רעש ועזוב אותך סיפורים

עם הרעש הכי מגעיל שיוצר אי פעם
שונא את הרכב הזה!
עזוב אותך רעש ועזוב אותך סיפורים
מצוצים מהאצבע.... אני נהגתי על 3 דורות של פורד טרנזיט.... ולא נסיעה פה ושם....אני מדבר על עשרות ומאות אלפי קילומטרים. במשך כמעט 3 שנים היה צמוד התחת שלי לכסא של טרנזיט. אחרי כמה חודשים כבר התענגתי על הפריווילגיה של טרנזיט צמוד שגם שופצר בהתאמה ובהמשך גם טרנזיט מהדור האחרון שהחליפה את הקודמת. תענוג של רכב! נסיעה מצויינת, נוח הרבה יותר מהרבה רכבים שנסעתי בהם, ואמין! אמין! אמין אמין אמין...! אם אני צריך לספר לך מה זה נהגים בצבא שרובם לא יודעים להעביר הילוכים כמו בני אדם ונוהגים כמו נהגי שודים....אבל הרכבים האלה, היו עושים בהם שמות! מתעללים בהם על ימין ועל שמאל והם נסעו ונסעו ונסעו ונסעו.... אלמלא הצבא המטומטם היה משבית אותם אחרי 500 אלף ק"מ הם היו ממשיכים לנסוע ולנסוע ולנסוע...עם כל מה שהם היו עוברים. אין על הרכב הזה, עזוב אותך מרעש שמה רעש, זה חארטה.
 

euronitzan

New member
בתור טלטוליות מעזה לאשקלון וחזרה

עזוב אותך רעש ועזוב אותך סיפורים
מצוצים מהאצבע.... אני נהגתי על 3 דורות של פורד טרנזיט.... ולא נסיעה פה ושם....אני מדבר על עשרות ומאות אלפי קילומטרים. במשך כמעט 3 שנים היה צמוד התחת שלי לכסא של טרנזיט. אחרי כמה חודשים כבר התענגתי על הפריווילגיה של טרנזיט צמוד שגם שופצר בהתאמה ובהמשך גם טרנזיט מהדור האחרון שהחליפה את הקודמת. תענוג של רכב! נסיעה מצויינת, נוח הרבה יותר מהרבה רכבים שנסעתי בהם, ואמין! אמין! אמין אמין אמין...! אם אני צריך לספר לך מה זה נהגים בצבא שרובם לא יודעים להעביר הילוכים כמו בני אדם ונוהגים כמו נהגי שודים....אבל הרכבים האלה, היו עושים בהם שמות! מתעללים בהם על ימין ועל שמאל והם נסעו ונסעו ונסעו ונסעו.... אלמלא הצבא המטומטם היה משבית אותם אחרי 500 אלף ק"מ הם היו ממשיכים לנסוע ולנסוע ולנסוע...עם כל מה שהם היו עוברים. אין על הרכב הזה, עזוב אותך מרעש שמה רעש, זה חארטה.
בתור טלטוליות מעזה לאשקלון וחזרה
קיבלנו 2 סוגי רכבים: ואריו מתפרק, נוטה על צידו וחורק וטנזיט (מודל אחרון ואחד לפניו) אני משאיר לך לבד להבין איזה סוג מ2 סוגי הרכבים הנהגים (והנוסעים) קיללו יותר...
 

fireman

New member
עשה לי טובה ותשתוק לפני שאני

בתור טלטוליות מעזה לאשקלון וחזרה
קיבלנו 2 סוגי רכבים: ואריו מתפרק, נוטה על צידו וחורק וטנזיט (מודל אחרון ואחד לפניו) אני משאיר לך לבד להבין איזה סוג מ2 סוגי הרכבים הנהגים (והנוסעים) קיללו יותר...
עשה לי טובה ותשתוק לפני שאני
חוסם אותך על הצפת הפורום בזיבולי מוח חסרי שחר
תקרא ותקרא טוב....בין הטרנזיט לשאר הרכבים, נהגתי באופל אסטרה, ונהגתי ברנו לדגמיו השונים, דרך המגאן, והקנגו, נהגתי ברכבים מושכרים, נהגתי בטיוטה הייאס, נהגתי בהיילקס, נהגתי בספארי ונהגתי בוואנדורה ובעוד אין סוף רכבים וזה עוד לפני שאני מתחיל למנות את מרובי הגלגלים למיניהם ועתירי הטונות למיניהם. אם ניקח את ההשוואה הנכונה.... לספארי, לואנדורה, לטיוטה הייאס... מלבד העובדה שבשלושת אלו יש גיר אוטומטי ובטרנזיט ידני.... מול הטרנזיט אני יכול למנות בשלושתם רק חסרונות. עם כל הכבוד לג'י אמ סי הם כנראה תכננו את הכסאות לאמריקאים שיש להם תחת בגודל של חבית עראק זחלאווי הכסאות ברכבים שלהם שווים יריקה, להבריג ולזרוק החוצה, זבל של מושבים הטיוטה עוד ניחא. הטיוטה עם 7 נוסעים, לא נכנסים בו יותר, כבר סוחב כמו זקנה בת 100, אתה מגיע לעליה והוא נחנק. לספארי הנוסעים היו קוראים קופסת גפרורים ולואנדורה מזבלה על גלגלים ולא בגלל שהיא הייתה מלוכלכת אלא בגלל שהוא היה חרא של אוטו.... אם כבר דיברנו על הואנדורה....אחת מהן באמצע נסיעה עלתה לי באש....כמה שזה היה מצחיק
מלבד בזבזנות מטורפת של דלק וגיר אוטומטי באמריקאיות הללו אין שום יתרון. הספארי הייתה מבקרות במוסך הרבה יותר ועם הרבה פחות קילומטראז' הואנדורה הלכה לעולמה עם 500 אלף ק"מ - ברוך הוא שפטרנו ממנו והטרנזיט.....אחחח הטרנזיט. עשה לי טובה, לך לישון כבר.
 

euronitzan

New member
אתה יודע יפה מאוד שכוח מנוע

עשה לי טובה ותשתוק לפני שאני
חוסם אותך על הצפת הפורום בזיבולי מוח חסרי שחר
תקרא ותקרא טוב....בין הטרנזיט לשאר הרכבים, נהגתי באופל אסטרה, ונהגתי ברנו לדגמיו השונים, דרך המגאן, והקנגו, נהגתי ברכבים מושכרים, נהגתי בטיוטה הייאס, נהגתי בהיילקס, נהגתי בספארי ונהגתי בוואנדורה ובעוד אין סוף רכבים וזה עוד לפני שאני מתחיל למנות את מרובי הגלגלים למיניהם ועתירי הטונות למיניהם. אם ניקח את ההשוואה הנכונה.... לספארי, לואנדורה, לטיוטה הייאס... מלבד העובדה שבשלושת אלו יש גיר אוטומטי ובטרנזיט ידני.... מול הטרנזיט אני יכול למנות בשלושתם רק חסרונות. עם כל הכבוד לג'י אמ סי הם כנראה תכננו את הכסאות לאמריקאים שיש להם תחת בגודל של חבית עראק זחלאווי הכסאות ברכבים שלהם שווים יריקה, להבריג ולזרוק החוצה, זבל של מושבים הטיוטה עוד ניחא. הטיוטה עם 7 נוסעים, לא נכנסים בו יותר, כבר סוחב כמו זקנה בת 100, אתה מגיע לעליה והוא נחנק. לספארי הנוסעים היו קוראים קופסת גפרורים ולואנדורה מזבלה על גלגלים ולא בגלל שהיא הייתה מלוכלכת אלא בגלל שהוא היה חרא של אוטו.... אם כבר דיברנו על הואנדורה....אחת מהן באמצע נסיעה עלתה לי באש....כמה שזה היה מצחיק
מלבד בזבזנות מטורפת של דלק וגיר אוטומטי באמריקאיות הללו אין שום יתרון. הספארי הייתה מבקרות במוסך הרבה יותר ועם הרבה פחות קילומטראז' הואנדורה הלכה לעולמה עם 500 אלף ק"מ - ברוך הוא שפטרנו ממנו והטרנזיט.....אחחח הטרנזיט. עשה לי טובה, לך לישון כבר.
אתה יודע יפה מאוד שכוח מנוע
זה עניין של מפרט, וכמה כסף אתה מוכן להוציא על רכב. אין מה להשוות בין נוחות הנסיעה בהייאס לבין הנוחות בטרנזיט.. אחד נוסע כמו פרייבט (וזה לא הטרנזיט) ואחד נוסע כמו המשורין שהוא מלווה. תיכף גם תגיד לי שהאונו שלך היא שיא הנוחות, אמינות וזריזות וגם כאשר אתה ממלא אותה בנשים שמנות הוא עולה לי-ם על 130...
 

davidfainshtein

New member
מנהל
לא מעניין אותי כלום!

עזוב אותך רעש ועזוב אותך סיפורים
מצוצים מהאצבע.... אני נהגתי על 3 דורות של פורד טרנזיט.... ולא נסיעה פה ושם....אני מדבר על עשרות ומאות אלפי קילומטרים. במשך כמעט 3 שנים היה צמוד התחת שלי לכסא של טרנזיט. אחרי כמה חודשים כבר התענגתי על הפריווילגיה של טרנזיט צמוד שגם שופצר בהתאמה ובהמשך גם טרנזיט מהדור האחרון שהחליפה את הקודמת. תענוג של רכב! נסיעה מצויינת, נוח הרבה יותר מהרבה רכבים שנסעתי בהם, ואמין! אמין! אמין אמין אמין...! אם אני צריך לספר לך מה זה נהגים בצבא שרובם לא יודעים להעביר הילוכים כמו בני אדם ונוהגים כמו נהגי שודים....אבל הרכבים האלה, היו עושים בהם שמות! מתעללים בהם על ימין ועל שמאל והם נסעו ונסעו ונסעו ונסעו.... אלמלא הצבא המטומטם היה משבית אותם אחרי 500 אלף ק"מ הם היו ממשיכים לנסוע ולנסוע ולנסוע...עם כל מה שהם היו עוברים. אין על הרכב הזה, עזוב אותך מרעש שמה רעש, זה חארטה.
לא מעניין אותי כלום!
אני מעדיף רעש של בואינג 747 מעל הראש כל בוקר ולא הטרטור המעצבן של הטרעטזיט שלך!
 

euronitzan

New member
4 מילים: נבלה שלא ברא השטן

גרוטאה? טרנזיט? פחחחחחחח
ועוד פעם פחחחחחחחחחחחחח מה אתה מקשקש..? נהגת פעם בטרנזיט? אתה יודע מה זה טרנזיט בכלל? טרנזיט כבר עשרות שנים הוא אחד מהרכבים האמינים ביותר שתמצא על הכביש. כבר לפני 30 שנה הטרנזיטים היו באיכותם, זריזותם ויכולותיהם טובים יותר מהפרייבטים של אותם זמנים. טרנזיט הוא לא רק VAN השנה....הוא VAN היובל! אחד הרכבים המוצלחים ביותר שיוצרו אי פעם!
4 מילים: נבלה שלא ברא השטן
אוטו נוראי, לא נוח, לא זז, לא בטיחותי. היתרון היחידי שלו הוא שהוא שורד תחת ידיהם של חיילי צה"ל ונהגי החאפריות. חוץ מזה, כלום. אמינות איננה הקריטריון היחידי ברכב. מצידי תן לי לנסוע על עממיכס B10B ממוגן, יש לו התנהגות כביש טובה יותר מלטרנזיט ממוצע. נ"ב: אני נוסע מספיק על טרנזיטים כדי לדעת מה זה: זבל מוטורי. גם פורד מודל T היה רכב אמין לזמנו.
 

846

Member
../images/Emo31.gif לא מסכים איתך

4 מילים: נבלה שלא ברא השטן
אוטו נוראי, לא נוח, לא זז, לא בטיחותי. היתרון היחידי שלו הוא שהוא שורד תחת ידיהם של חיילי צה"ל ונהגי החאפריות. חוץ מזה, כלום. אמינות איננה הקריטריון היחידי ברכב. מצידי תן לי לנסוע על עממיכס B10B ממוגן, יש לו התנהגות כביש טובה יותר מלטרנזיט ממוצע. נ"ב: אני נוסע מספיק על טרנזיטים כדי לדעת מה זה: זבל מוטורי. גם פורד מודל T היה רכב אמין לזמנו.
לא מסכים איתך
מצטרף לכל מילה של ערן!
 

euronitzan

New member
צר לי, אבל הרכב הזה הוא אחד

לא מסכים איתך
מצטרף לכל מילה של ערן!
צר לי, אבל הרכב הזה הוא אחד
מהגורמים היותר משפיעים על ההימנעות שלי מנסיעה במוניות שירות. איכות נסיעה איומה ונוראית! נ"ב: אם תמשיך ככה אני עוד אתחיל לשבח את מאן בכלל ואת הSL בפרט.. נקודה למחשבה.
 

846

Member
הדבר היחיד הנורמלי

צר לי, אבל הרכב הזה הוא אחד
מהגורמים היותר משפיעים על ההימנעות שלי מנסיעה במוניות שירות. איכות נסיעה איומה ונוראית! נ"ב: אם תמשיך ככה אני עוד אתחיל לשבח את מאן בכלל ואת הSL בפרט.. נקודה למחשבה.
הדבר היחיד הנורמלי
במוניות שרות הן המונית עצמן: טרנזיט, ספרינטר ופולקסוואגן LT
 

euronitzan

New member
הVW סביר, הספרינטר סביר+

הדבר היחיד הנורמלי
במוניות שרות הן המונית עצמן: טרנזיט, ספרינטר ופולקסוואגן LT
הVW סביר, הספרינטר סביר+
(נסיעה קשה, אבל כוח אדיר מהמנוע ותיבה רובוטית סבירה לגמרי).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה