ברכות לשרה וליסמין על היוזמה בפרוייקט המשלב

h e l e n a 1

New member
ברכות לשרה וליסמין על היוזמה בפרוייקט המשלב

טכניקות שונות בזכוכית. ללא ספק תרגישו כייף וסיפוק עמוק ואמיתי. בעבר יצרתי תמונה - שילוב ויטראז' וניפוח בכבשן. מי שביקר בתערוכה שהשתתפתי לפני מספר שנים, אולי זוכר את ה"ליל העתלפים" שלי. מידות:70*70. מחכה לראות את תוצאותכם. נ.ב.: הצילום- מאתר שלי
 

glassarah

New member
תודה רבה ילנה ../images/Emo13.gif ולכולם: שאלות ותהיות

התמונה נהדרת, אהבתי מאוד! עכשיו, יש כמה דברים שצריך לחשוב עליהם לפני שהפרוייקט יוצא לדרך... תגידו מה דעתכם? 1. איך נראה לכם שצריך לבחור את הזוגות לפרוייקט? זה יכול להיות משהו כמו הגרלה אקראית, או שכל אחד יבחר אם מי הוא רוצה לעבוד... או שמי שיש לו רעיון לפרוייקט יציע ויראה אם מישהו רוצה להצטרף אליו... או ש...? הצעות? 2. האם הנושא "השתקפויות" נשמע לכם? יש למישהו הצעה אחרת? 3. מה נראה לכם מסגרת זמן מתאימה לפרוייקט כזה? מחכה לתשובותיכם... וכמובן שעוד לא מאוחר להצטרף לפרוייקט!
 

shiranr1

New member
אני בעד הגרלה

אבל מטעמים אגואיסטיים...
אני פשוט לא ממש מתמצאת בשאר התחומים ולא רואה את עצמי מסוגלת "לבחור" לעצמי שותף. יחד עם זאת, עלול להיווצר מצב שיש מישהו שלא בוחרים או מישהו שכולם רוצים לעבוד איתו, וזה קצת בעייתי, לא? לגבי מסגרת זמן, נראה לי משהו כמו חודשיים שלושה- אם אנחנו מדברים על דברים רציניים באמת.
 

heli 1 האחת

New member
פרויקטים מאוד מאתגרים אותי אלא שבגלל שאנחנו

פרושים ברחבי הארץ ,צריך להתחשב גם בזה לכן לא מתאימה כאן ההגרלה.זו דעתי. השתקפויות -נשמע טוב.
 

אוסיש

New member
מצטרפת לנקודות שהעלת שירן

אישית אני פוחדת מעניין הזמן והמרחק ומה אני אוכל להציע לפרויקט כזה ו....בקיצור נראה מה יהיו ההצעות ואז אראה אם אני יכולה להצטרף.
 

moncha

New member
דעתי

אני חושבת שכל אחד לפחות יודע מה היה מתאים לו מבחינת הטכניקה הנוספת שהיה רוצה לשלב עבוד הפרוייקט שלו. זה כבר נותן כיוון למציאת בן הזוג. מה קורה אם כאלו שיכולים בעצמם ליצור ביותר מטכניקה אחת ולשלב עבודה אחת כזו משל עצמם בלבד? מבחינתי המרחק אולי זה לא כל כך בעייתי אם אפשר שכל אחד עושה את חלקו ממילא במקום שהוא נמצא, אז אפשר להפגש פעם או פעמיים ואולי אפילו אף פעם לא אם אפשר לשלוח בדואר. ולתקשר במחשב ובטלפון. מסגרת הזמן מצריכה כמה חודשים אבל לא מעל חצי שנה אחרת זה נמרח. השתקפויות, נושא פתוח למדיי ניתן לפרשנויות של היוצר וזה יהיה מעניין לאן זה ילקח ויגיע בראש וביישום.
 

mnoya

New member
גם אני לא בעד הגרלה...

אולי נחשוב על דרך יותר ספונטאנית...?אולי כל אחד יכתוב עם איזה תחום הוא רוצה להשתלב ומשם נמשיך? כי...נניח אני ...כבר משלבת ויטרז' פסיפס ופיוזינג,אז...אם אני רוצה להוסיף תחום זה צריך להיות מבער או כבשן... או מישהו נוסף שעוסק באחד התחומים באופן שונה ממני.
 

glassarah

New member
גם אני חושבת

שהגרלה פחות תתאים כאן... גם איזור מגורים זה חשוב, וגם "כימיה" בין בני הזוג. מה שאני מציעה זה שבאמת כל אחד יגיד באיזה תחום הוא רוצה לעבוד ויציע רעיון לפרוייקט אם יש לו, ונוכל להתקדם משם. אם מישהו לא ימצא בן זוג, אז נעזור לו למצוא.
משהו כמו 3 חודשים לסיום נשמע לי הגיוני. (תחילת פברואר בערך?) אני חושבת שיכול להיות נחמד להראות שלבים של התהליך תוך כדי, אולי לעשות שרשור פעם בשבועיים-שלושה כדי לשתף בהתקדמות, להתייעץ, וכו'. מה אתם אומרים? אפשר להתחיל לרוץ עם זה?
 

kawamagi

New member
אפשר להתחיל ? ../images/Emo205.gif

(אוסיף רק את המובן מאליו : לא לשכוח שכשמשלבים חומרים יש הגבלות על עבודה עם זכוכיות מסוגים שונים בכל הקשור לטמפרטורות עבודה וannealing.) מכיוון שאני עובד בעיקר בפיוזינג, אני אשמח לשתף פעולה עם מישהו שמתעסק בויטראז' או בחרוזים. אומנם אני מלחים קצת לאחרונה, אבל אני לא מגדיר את עצמי מישהו שמבין בויטארז'. אני גר בכפר טרומן, שזה ליד שוהם, אבל כל יום אני עובר בתל אביב, ככה שזה גם אפשרי... התחביבים שלי הם: קריאה, ים ובריכה. סתם סתם.
 

shiranr1

New member
ספונטני עם חוש הומור?

אני בעד שתהיה בן הזוג של שרה. יש לי תחושה שייצא מזה משהו טוב...!
 

glassarah

New member
נקווה שאת צודקת ../images/Emo13.gif

אז סוכם במסרים שאני וגיא נעבוד יחד... וגם לי יש תחושה טובה בקשר לזה. בואו נמשיך למצוא זוגות. תכתבו באיזה תחום אתם מעוניינים לעבוד במסגרת הפרוייקט, איזור מגורים וכו', ונראה אם אפשר להתקדם עם זה.
 
למעלה