ברכות לפורום החדש

hirshfe

New member
ברכות לפורום החדש

אבל שאלה שאני חייב לשאול, למה זה טוב? למה היום אנחנו צריכים את משחקי המכביה? תראו לי עוד קבוצת אתנית אחת - שיוצרת לה משחקים אולמפיים משלה (למעט ההומואים והלסביות - אבל אצלם זה יותר כאירוע מחאה) יש לנו יהודים על מה למחות? או האם זה בגלל - שאנחנו אומרים - אנחנו לא מספיק טובים בספורט (אגב, לא נכון) - אז ניצור לנו מקום שבו נתחרה ברמה שלנו? שנוכל לשבור שיאים של עצמנו?
 
אנחנו לא עושים את זה כאות מחאה!

מניין הבאת את המסקנה המופרחת הזו? אנחנו עושים את המכביה כדי לגרום לאיחוד בין כל יהודי העולם. וליצור קשרים בין כל יהודי הגלות לארץ.
 

oferbar

New member
תמיד היינו עם סגולה ../images/Emo8.gif

השאלה לא ברורה: אם אין עוד קבוצה אתנית שיוצרת משחקים אולימפיים אז זה הופך את העניין ל "לא טוב" ? מה הקשר? האם "חידון התנך העולמי" זה אירוע יותר טוב? מישהו בעולם עושה חידון תנך עולמי פרט ליהודים? בעקרון, העיסוק בספורט הוא דבר חיובי שמאחד אנשים, מקרב לבבות ותורם לעוסקים בו, גם נפשית וגם פיזית. לצערי, מדינת ישראל שמה את הספורט (למעט אולי כדורגל) במקום טוב בתחתית רשימת העדיפויות הלאומית, בערך באותו מקום של החינוך והתרבות. אז למה להתלונן גם על המעט שיש? לדעתי זה אירוע מצויין שלא זוכה להכרה המתאימה מצד הישראלים, אבל הרבה יהודים הגרים בחו"ל רואים בו הזדמנות נהדרת לבוא לישראל, ולקדם את היהדות שלהם והקשר לישראל דרך הספורט.
 
למעלה