ברכות להפועל ת"א על האליפות

hanaorb9999

New member
ברכות להפועל ת"א על האליפות

עם הגנה כמו שלנו, שגרשון משחק כמו נערת ליווי, שבנאדו חולם בהקיץ, שאפק חושב שהוא קיצוני ולא ב*** שלו לעשות הגנה, שגפני משחק כמו ילד בן 5 אתה לא יכול לקחת אליפות. זה עבד בנס בתחילת העונה, ובמחזורים האחרונים איכשהו עברנו איתם. אבל זה שהתוצאה לא 4-5 על ה0 זה רק בגלל שסופו הזה מתעסק בלבזבז זמן במקום לגמור סופית תמשחק. אם אני יוסי מזרחי, אני מביא את דראו היום בלילה לבית וגן, ומפ"ת אני נותן להם 3 שעות של עבודה עם דראו רק למי ששיחק היום. אחותי היתה כובשת חמישיה.
 

king iverson

New member
דווקא נראה שהעבודה של דראו לא פועלת

ככמה שהוא מנסה לחזק את שחקני בית"ר, עדיין שחקני פ"ת מגיעים לכל כדור 50:50 ראשונים... ומהביקורת הזאת אני רוצה להוציא את טוטו תמוז שנלחם ומשיג כדורים...
 

hanaorb9999

New member
אני לא אמור לעצור את פ"ת

זה גרשון הזה שמתחיל להראות לי שמוכר אותנו, הוא זה שלא עושה תעבודה שלו.
 
אלו דברים שאני אומר מתחילת העונה

אבל עזוב אני לא מתרגש כבר נראה לי שזה המשחק המחסן שלי לא בטוח שאני אלך ביום שבת...
 
אין קבוצה בליגה הזאת שנראית טוב

הליגה די פתוחה השנה לדעתי וזה דבר טוב בסה"כ. רוצים קצת מתח, רוצים קצת עניין, גם אם הכדורגל לא גדול מאוד. מה עדיף? קבוצה שלוקחת אליפות במחזור ה 8, או 4-5 קבוצות שבמחזור ה9 צמודות צמודות. נקווה שתהיה ליגה מותחת. לא הייתי מכתיר אף אחת כאלופה עדיין.
 

Kgt1

New member
בדיוק באתי לכתוב לך הודעה אישית...

חשבתי שאמרת שהליגה סגורה, לא? כל הליגה הזו חלשה, גם הפועל ת"א, כל אחד יכול לקחת אליפות, אפילו אנחנו בטעות. שוב, לא כי אנחנו טובים, אלא פשוט כי השאר גם גרועים. וכן גם ביתר.
 

hanaorb9999

New member
גם שהפועל רעה, וגם שחיפה רעה

ושניהם לא בפוקוס הם לא מתפרקות!!!!!!!!!!!!!!! ביתר פשוט עומדת כמו נערת ליווי שרק רוצה שיכניסו בה.
 
אני לא חושב שהליגה הזו חלשה

הרמה יותר טובה לדעתי מהשנתיים האחרונות. ויש משחקים מעניינים ביותר. ולא חסרים משחקים ברמה גבוהה כמו הדרבי או בית"ר-חיפה. הליגה פתוחה לחלוטין, סוף סוף יהיה קצת עניין.
 

Kgt1

New member
אכן יש יותר עניין בליגה. אכן

המשחקים יותר צמודים. אבל זה לא אומר שהרמה גבוהה יותר, אלא להיפך. גם אצלינו בשכונה יש מלא משחקים מרתקים (לעתים בכיכובי אהמ אהמ
), וזה נובע מאי הבדל גדול ביכולת.. חיפה של אשתקד ולפני הייתה גדולה על הליגה, השנה זה פשוט לא קיים בגלל זה יש עניין ומשחקים מעניינים.
 

RED OR DEAD BS

New member
זה לא יאמו איך בנאדם יכול להחליף

דיעה בחצי שעה, כל גול אצלך מכתיר אלופה או מוריד קבוצה לליגה, תתבגר כבר, תפסיק להיות דרמטי, תפסיק להצטבע והכי חשוב לך למשחק או שניים תראה מה הצבע של הדשא. אוווווווולה
 

hanaorb9999

New member
לא ידוע לי שאני חייב לך דין וחשבון

על "הצביעות" שלי. אמרתי פה ביום חמישי שאני מעדיף את קורנפיין פצוע בשער על איבגי שלא יודע לצאת לכדור חופשי. קורנפיין היה לוקח שניים משערים שאיבגי קיבל. יש דרך להפסיד. מכבי פ"ת זאת קבוצת מרכז טבלה והיא מתעללת בקבוצה שרוצה להיות אלופה. חיפה והפועל שמשחקות רע מאד מצליחות בשניים לנצח. ביתר משחקת כמו במשחק אימון היום. זה לא עובר אצלי בשקט. אין לי איך להגיע למרכז הארץ באמצע הלילה, כי אין לי אוטו מה לעשות? ותחבורה ציבורית אין בכאלה שעות.
 

RED OR DEAD BS

New member
אבל רק היום אמרת שבית"ר תקח אליפות

איך פתאום הפועל לקחה אותה כבר? "היא תקח תאליפות אבל לא הכל יזרום קל." (היום לפני כמה שעות). ולגבי האין לי אוטו, לא מקבל, מי שרוצה להגיע, מגיע.
 

hanaorb9999

New member
בסיוטים שלי, כאלה שאני מנסה להדחיק

לא חלמתי שפ"ת תבוא ותתן לנו לפחות שלושה שערים ועוד תחמיץ משהו כמו 10 של מיליון אחוז. אני אדום שקול בדעתו, ופ"ת השנה מתקשה מאד לכבוש, היום היא כילה לכבוש 20 בשקט. קבוצה שמתפרקת ככה לא מגיע לה לזכות באליפות.
 

ThEgReEnKiNg

New member
דיי לבכות כבר דיי

האוהדים של בית"ר בפורום זה גועל נפש זה מגעיל , כל שנייה משנים את דעתים בוכים שאין להם הגנה בוכים שאין להם התקפה בוכים שהצערים לא משותפים אח"כ בוכים על השיפוט , ואז מעבירים את צלחת האליפות 5 פעמים בשבוע פעם הפועל ת"א פעם בית"ר , יאללה כבר דיי לבכות. אז הפסדתם אז מה?! מה קרה תגידו לי מה?! מכבי פ"ת קבוצה מצויינת הם היו יותר טובים , בית"ר היו עייפים כי חצי סגל שלהם שיחק בנבחרת ברור שהם לא ישחקו טוב , אבל כבר לבכות?! עוד לא עבר סיבוב ליגה אחד 1 ! לא עבר. אתה רואה את האוהדים של חיפה באים לפה ומתבכיינים שאין אליפות?! , סבלנות זה שם המשחק חבל שאתה לא יודע את זה.
 
למעלה