ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית

מצב
הנושא נעול.

מיכה ס

New member
ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
 
מה שחבל באמת...

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
מה שחבל באמת...
שבתוכננית הם שמו דגש על רכבות בעולם ולא עסקו בנושא עיקרי. נושא הרכבות בארץ. אפשר לדבר שעות על נושא הרכבות בארץ. משום מה מגישיומפיקי התוכנית החליטו לעשות אחרת
 
צודק, ובתוספת לדבריך,

מה שחבל באמת...
שבתוכננית הם שמו דגש על רכבות בעולם ולא עסקו בנושא עיקרי. נושא הרכבות בארץ. אפשר לדבר שעות על נושא הרכבות בארץ. משום מה מגישיומפיקי התוכנית החליטו לעשות אחרת
צודק, ובתוספת לדבריך,
חבל שלא נתנו יותר זמן דיבור לשני חברינו מהפורום, מכיוון שהיתה יכולה להיות זו במה נהדרת להוצאת מידע מעניין וחיוני האצור אצלם במאגרים(
), מהפורום לצופי התכנית.
 

מיכה ס

New member
מה לעשות וארכה של התכנית רק שעה

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
מה לעשות וארכה של התכנית רק שעה
העורך אורן נהרי לא מכחיש את העובדה שנוגעים בנושא בקצה המזלג
 
אין בעיה שיגעו בקצה המזלג...

מה לעשות וארכה של התכנית רק שעה
העורך אורן נהרי לא מכחיש את העובדה שנוגעים בנושא בקצה המזלג
אין בעיה שיגעו בקצה המזלג...
אבל לא ראיתי קשר בין נושא לננושא עליו הם דיברו. הם היו צריכים להיתמקד יותר בנושא הרכבות בארץ. ובמסגרת השעה הזו לגעת בכל הנושאים בקצה המזלג. ומה שם עשו פה שפתאום הוא קופץ אירופה אז לסין, מתחיל לדבר על הקו לי-ם ואז חוזר למטרו. לא ראיתי רצף בין הנושאים הללו, לא ראיתי קשר בין האחד לשני. בקיצור אני די מאוכזב מהתוכנית, ואני בגאה בחברי הפורום שנניסו איכשהו לסתור את דבריהם של המנחים כשהיה צריך, ולדחוף את המילים שלהם במידת הצורך.
 

mucool2

New member
אבל לתוכנית קוראים "גלובוס"

אין בעיה שיגעו בקצה המזלג...
אבל לא ראיתי קשר בין נושא לננושא עליו הם דיברו. הם היו צריכים להיתמקד יותר בנושא הרכבות בארץ. ובמסגרת השעה הזו לגעת בכל הנושאים בקצה המזלג. ומה שם עשו פה שפתאום הוא קופץ אירופה אז לסין, מתחיל לדבר על הקו לי-ם ואז חוזר למטרו. לא ראיתי רצף בין הנושאים הללו, לא ראיתי קשר בין האחד לשני. בקיצור אני די מאוכזב מהתוכנית, ואני בגאה בחברי הפורום שנניסו איכשהו לסתור את דבריהם של המנחים כשהיה צריך, ולדחוף את המילים שלהם במידת הצורך.
אבל לתוכנית קוראים "גלובוס"
והיא עוסקת בנושאים מהעולם כולו.
 

יצחקA

New member
מאד נהנתי מהתוכנית ומדבריהם

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
מאד נהנתי מהתוכנית ומדבריהם
של חן ודויד. חבל באמת שלא הקדישו מספיק לנושא הרכבת בארץ. התרשמתי מאד מהכתבה על המטרו במוסקבה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה לך, מיכה על המחמאות

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
תודה לך, מיכה על המחמאות
ותודה לכל השאר. גם אני טרם ראיתי את התכנית. אראה את ההקלטה מאוחר יותר הערב. לגבי כל הטענות שנטענו - כולכם צודקים. נושאים רבים שרצינו להעלות - לא הספקנו ונושאים שבהם כן נגענו - נאלצנו להסתפק במספר משפטים בודדים. גם אני וגם חן היינו מעדיפים להתמקד מעט יותר בנושאים הנוגעים יותר לנו ולמעט במספר הכתבות ששודרו. אך זהו פורמט התכנית ואין מה לעשות. ניסינו להוציא את המירב מהשעה הקצרצרה שהוקדשה לנו. האמת היא שהיא עברה במהירות הבזק מבחינתי. אני מקווה שייצגתי אותנו בכבוד ולא עשיתי יותר מדי פאדיחות (אני מודע לכמה שעשיתי בטוח). בעוד מספר דקות אני חייב לצאת מהבית ויותר מאוחר הערב אצפה בהקלטה ואוכל להגיב לדברים באופן נקודתי.
 

אורי404

New member
נהנתי מהתכנית.

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
נהנתי מהתכנית.
בזכות החברים עזבתי את הקופסא, שנקראת מחשב והלכתי לקופסא אחרת - טלויזיה וזה דבר שאני עושה לעתים רחוקות. כפי שכתבו למעלה יותר: זמן התכנית הוא מוגבל והוא שעה בלבד ולכן האילוץ הוא לגעת בכל נושא על קצה המזלג. כמובן, נהנתי מדוד ומחן וגם נהנתי מהנושאים שנגעו בהם: קו העמק המתעכב והשידור בבית שאן, הרכבת התחתית במוסקבה ובבודפשט.
 
כנ"ל. אדם נחמד. אני דווקא מכיר

זאב בוגלר
אותו אני מכיר אישית! גם את אבא שלו צבי ז"ל הכרתי. ידיד של משפחתי.
כנ"ל. אדם נחמד. אני דווקא מכיר
גם אותו וגם את אחיו בירושלים ששמו כשמך. הוא היה פעם שכן. האח הוא פנסיונר של המשטרה.
 
גם אנוכי שמואל מכירו

זאב בוגלר
אותו אני מכיר אישית! גם את אבא שלו צבי ז"ל הכרתי. ידיד של משפחתי.
גם אנוכי שמואל מכירו
כמהנדס תשתיות בכיר , מקצועי ומכובד איש משכמו ומעלה שעבד שנים ברכבת ישראל עד לצאתו לגמלאות לפני כ3 שנים. פשוט לא ברורה לי הסיבה ששמו הוזכר ברשימה של אחד מיקירי הפורום . אם תוכל לסבר את אוזני ולפקוח את עיני (אני חש כסומא בעינין), תבוא על הברכה ותזכה למצוות במהרה בימינו ממש. שבוע טוב ומבורך לכב' וב"ב.
 
לא אני כתבתי זאת...

גם אנוכי שמואל מכירו
כמהנדס תשתיות בכיר , מקצועי ומכובד איש משכמו ומעלה שעבד שנים ברכבת ישראל עד לצאתו לגמלאות לפני כ3 שנים. פשוט לא ברורה לי הסיבה ששמו הוזכר ברשימה של אחד מיקירי הפורום . אם תוכל לסבר את אוזני ולפקוח את עיני (אני חש כסומא בעינין), תבוא על הברכה ותזכה למצוות במהרה בימינו ממש. שבוע טוב ומבורך לכב' וב"ב.
לא אני כתבתי זאת...
רק ציינתי את העובדה של ההיכרות האישית...
 
הופעה מצויינת. ממש נהניתי מהתוכנית

ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
הופעה מצויינת. ממש נהניתי מהתוכנית
ואני אנצל את ההזדמנות לא רק כדי להחמיא לחן ודוד אלא גם כדי להחמיא לוויצטום ונהרי, שכולי תקווה שיום אחד יעלו את פועלם על נס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה