מה שחבל באמת...ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
צודק, ובתוספת לדבריך,מה שחבל באמת...
שבתוכננית הם שמו דגש על רכבות בעולם ולא עסקו בנושא עיקרי. נושא הרכבות בארץ. אפשר לדבר שעות על נושא הרכבות בארץ. משום מה מגישיומפיקי התוכנית החליטו לעשות אחרת
מה לעשות וארכה של התכנית רק שעהברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
אין בעיה שיגעו בקצה המזלג...מה לעשות וארכה של התכנית רק שעה
העורך אורן נהרי לא מכחיש את העובדה שנוגעים בנושא בקצה המזלג
אבל לתוכנית קוראים "גלובוס"אין בעיה שיגעו בקצה המזלג...
אבל לא ראיתי קשר בין נושא לננושא עליו הם דיברו. הם היו צריכים להיתמקד יותר בנושא הרכבות בארץ. ובמסגרת השעה הזו לגעת בכל הנושאים בקצה המזלג. ומה שם עשו פה שפתאום הוא קופץ אירופה אז לסין, מתחיל לדבר על הקו לי-ם ואז חוזר למטרו. לא ראיתי רצף בין הנושאים הללו, לא ראיתי קשר בין האחד לשני. בקיצור אני די מאוכזב מהתוכנית, ואני בגאה בחברי הפורום שנניסו איכשהו לסתור את דבריהם של המנחים כשהיה צריך, ולדחוף את המילים שלהם במידת הצורך.
אכן, ישר כח על ההשתפות בתוכנית!ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
טרם הספיקותי לראות אך הקלטתי ואצפהאכן, ישר כח על ההשתפות בתוכנית!
שניכם דיברתם לעניין וייצגתם יפה מאוד את התחביב.
מאד נהנתי מהתוכנית ומדבריהםברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
לצערי לא ראיתיברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
ואני כן ראיתי...לצערי לא ראיתי
מקווה לא לפספס את השידור החוזר.
תודה לך, מיכה על המחמאותברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
נהנתי מהתכנית.ברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
תודה לדוד וחן על הופעתם בברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
וד"ש חם ל...תודה לדוד וחן על הופעתם ב![]()
זאב בוגלרוד"ש חם ל...
זאב גורדון זאב בוגלר צבי לשם בינת בן-שוורץ...![]()
כנ"ל. אדם נחמד. אני דווקא מכירזאב בוגלר
אותו אני מכיר אישית! גם את אבא שלו צבי ז"ל הכרתי. ידיד של משפחתי.
גם אנוכי שמואל מכירוזאב בוגלר
אותו אני מכיר אישית! גם את אבא שלו צבי ז"ל הכרתי. ידיד של משפחתי.
לא אני כתבתי זאת...גם אנוכי שמואל מכירו
כמהנדס תשתיות בכיר , מקצועי ומכובד איש משכמו ומעלה שעבד שנים ברכבת ישראל עד לצאתו לגמלאות לפני כ3 שנים. פשוט לא ברורה לי הסיבה ששמו הוזכר ברשימה של אחד מיקירי הפורום . אם תוכל לסבר את אוזני ולפקוח את עיני (אני חש כסומא בעינין), תבוא על הברכה ותזכה למצוות במהרה בימינו ממש. שבוע טוב ומבורך לכב' וב"ב.
הופעה מצויינת. ממש נהניתי מהתוכניתברכות לדוד וחן על השתתפותם בתכנית
הטלויזיה גלובוס בנושא הרכבות.למי שהחמיץ יש שידור חוזר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.