ברכות לגולברי

Yaron neu

New member
ברכות לראש המועצה

מקווה שחמש השנים הללו יהיו בשבילך הזדמנות לעשייה ציבורית אמיתית ושכולנו נראה את התוצאות. בברכת עשייה מוצלחת, ירון נוימן
 

EyalPe

New member
לאיציק גולברי בהצלחה

איציק גולברי כמו שאומרים הצלחה שלך היא הצלחה שלנו כמי שתמך בכך בבחירות הקודמות ועתה בגלל חוסר שקיפות הקצאת משאבים לא נכונה בעיני ביטחון ירוד עזיבת בעלי תפקיד חיוניים כמו ראש מחלקת חינוך. תמכתי באקרמן ואחר כך בקולמן אני מאחל לך בהצלחה וממש מקוה שאוכל בבחירות הבאות עוד 5 שנים לתמוך דוקא בך עם תמדודד ולא בגלל שהמועמד מולך יהיה חלש אלא בזכות שינוי סידרי עדיפויות, התיעלות חשיבה על מה חשוב ומה חיוני בחירת האנשים הנכונים לתפקידי ביצוע ותמיכה בהם - זכור בסופו של דבר אתה נשפט לא על עבודתך אלא על העשיה של אילו שמתחתיך והיגוי שהם מקבלים לחיוב ולשלילה.
 

EREZ TAL1

New member
ברכות לגולברי

הצלחתך היא הצלחתינו , קבלת מסר חד וחלק מתושביי צורן שאינם מרוצים מתיפקודך בעבר. על פניו יש לך סיכוי הרבה יותר טוב להצליח במליאה החדשה ובהרכבה , נצל זאת. זכור מיהם מצביעיך , הישוב המאוחד הוא ישוב חילוני ברובו , שמור על הסטטוסקוו, (אין בליבי על אף אדם מהתושבים הלא חילוניים , אני מכבד את הדת ומחובר אליה בדרכי שלי אך סולד מניצול הדת כפי שמנוצל בפוליטיקה המקומית והארצית ). הצג בבקשה תוכנית חומש לבניה חינוך וכלכלה של הישוב, תכנית כזאת תראה שקיפות ותכניס סדר בבלגן שיצרת. נצל את תושביי הישוב המשותף ע"מ לקדם נושאים שאפשר לקדם , הצלחות של אחרים הם גם הצלחתך זכור זאת ( קוראים לזה פירגון ). ולבסוף גנה בקול רם את הפעילים האלימים שלך מיום הבחירות , גינוי כזה הוא מינימום הנדרש ממך כמנהיג ( למרות שבאו בשליחותך ) . לך דע אולי בסוף הקדנציה הזאת גם אני אבחר גולברי טל ארז
 

ofer1niv

New member
וואלה אהבתי את אבחר בך

ארז טל בוורסיה חדשהאהבתי את הקטע הזה. הוא אולי יבחר בך גולברי בעוד חמש שנים, וואלה למות מצחוק . ארז טל שהשמיץ את גולברי בכול פינה בישוב עכשיו כותב לגולברישלדאבונו הרב נבחר , ולא משנה בכמה קולות כי אחד עובר מסך, שפתאום התושבים הלא חלוניים בכלל לא מפריעים לו ? כאילו שמישהו בכלל מעוניין לדעת מה יחסו לדתיים? . פתאום הכול בסדר עם הדתיים? והכי מעניין הוא הבקשה לגנות פעילים אלימים מעניין ארז טל והשמצותיו בישוב זו אלימות מילולית וזה רע פחות ממכת אגרוף? ארז טל בשיטות של חזרה למלונה מכשכש בזנב תולה עיניים ואומר אלימות אני ? מה פתאום הרי רק אמרתי כמה גולברי רע ולא השמצתי אותו בכלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל? הרי בעוד חמש שנים ארז טל יצביע ככה לש"ס אולי ? לדעתו דתי זה טוב כול עוד לא ידרוש כלום רק לחינוך החילוני מותר לקבל לדרוש , והדתיים בסדר אבל מתחת לשולחן למה?אבל הם גם בחמש שנים בטוח יספקו את הסחורה לישוב הם בטוח יעשו דברים , אופס טעיתי אבל הם דתיים , כלומר לפי ארז טל הם בסדר נחשבים אבל פחות אולי? אין לו דבר נגדם הם יכולים לחיות כאן במקרה? ובסוף גולברי לדבריו יצר בלגן ? הרי גולברי הוביל קמפיין שהוא נמאס ויש "מהפך " אולי גולברי שכח מה עשה בימים שלפי הבחירות איך השמיץ את גולברי , ארז תזכיר לגולברי מה הוא אמר על גולברי כולם שמעו את הקטע הזה , בלי לרדת נמוך ולהגיד שקרן ספר מה הלעזת עליו ברבים לפני שאתה בוחר בו בעוד חמש שנים. בחור בילתי ברור לחלוטין במי בחרת בכלל? אני בחרתי בגולברי אם זה יהיה אקטואלי גם בעוד חמש שנים אבחר בו , אבל בטוח שאם יהיה פה מצעד גאווה אחד או בני המושבים יסגר או כביש 561 לא יסלל ויפסיקו את הבניה בישוב המאוחד אני לא אבחר בו וארז טל יכול לרוץ ולספר לו על זה אני לא משקר עושה ספקולציות או מבטיח תמיכה עתידית . אני לא עוסק בשיפוץ דיעות אישי אצלי זה תמידי עיקבי ואני אומר את זה ברבים בלי ליצור מלחמות דת גזע ומין בלי שום סיבה או מסיבה של ניצחון .
 
למעלה