ברכות יוגי בר , שאלה לי ...
ברכות זוהרות ושלום רב . שמע , המלצת לי לפני מס' ימים להתקשר למרכז שיבננדה ולהציע את תמיכתי במרכז בתמורה ללימודיי . כעת הסתכלתי באתר האינטרנט שלהם , ונוכחתי לדעת שמדובר בקורס של 8 או 7 מפגשים ללימוד ההאת'ה יוגה . שאלתי חבר אשר מתרגל אשטנגה יוגה כבר שנתיים - והוא אמר לי שביוגה פרק זמן של שנתיים נחשב ללא רציני - על אחת כמה וכמה 8 מפגשים . הוא אומר ש8 מפגשים זה שום דבר ולא רציני . אז רציתי לוודא - אחרי שמונת המפגשים האלו בשיבננדה יוגה , מה יש ? האם יש עוד קורסים ? ןלאחריהם ? הוא אמר לי שללמוד בקורס קצרצר גרוע כמעט כמו ללמוד מספר . האם יש אמת בדבריו ? תודה רבה , בכבוד רב , נדב . נ.ב - אני מפנה את השאלה לכל מי שמבין ביוגה , נקבתי בשמו של יוגי בר משום שהוא המליץ לי על מרכז שיבננדה .
ברכות זוהרות ושלום רב . שמע , המלצת לי לפני מס' ימים להתקשר למרכז שיבננדה ולהציע את תמיכתי במרכז בתמורה ללימודיי . כעת הסתכלתי באתר האינטרנט שלהם , ונוכחתי לדעת שמדובר בקורס של 8 או 7 מפגשים ללימוד ההאת'ה יוגה . שאלתי חבר אשר מתרגל אשטנגה יוגה כבר שנתיים - והוא אמר לי שביוגה פרק זמן של שנתיים נחשב ללא רציני - על אחת כמה וכמה 8 מפגשים . הוא אומר ש8 מפגשים זה שום דבר ולא רציני . אז רציתי לוודא - אחרי שמונת המפגשים האלו בשיבננדה יוגה , מה יש ? האם יש עוד קורסים ? ןלאחריהם ? הוא אמר לי שללמוד בקורס קצרצר גרוע כמעט כמו ללמוד מספר . האם יש אמת בדבריו ? תודה רבה , בכבוד רב , נדב . נ.ב - אני מפנה את השאלה לכל מי שמבין ביוגה , נקבתי בשמו של יוגי בר משום שהוא המליץ לי על מרכז שיבננדה .