ברכות ואיחולים !!!!!!!!!!../images/Emo140.gif
. מבקש אני לאחל לכן ,לכם [ ואם יורשה לי גם לעצמי
]!!!!!!!!!!! שתהיה השנה הבאה עלינו לטובה מלאה בימים של חיים, אהבה
, שמחה והתלהבות. שנזרע ונקצור... בכל תחום ולא יחסר לנו מאום. שתהיה זו השנה, שנה של התעצמות, התפתחות וצמיחה
. נתינה, קבלה , פשטות וענווה. רוני
. מבקש אני לאחל לכן ,לכם [ ואם יורשה לי גם לעצמי