ברכות ואיחולים !!!!!!!!!!

ברכות ואיחולים !!!!!!!!!!../images/Emo140.gif

. מבקש אני לאחל לכן ,לכם [ ואם יורשה לי גם לעצמי
]!!!!!!!!!!! שתהיה השנה הבאה עלינו לטובה מלאה בימים של חיים, אהבה
, שמחה והתלהבות. שנזרע ונקצור... בכל תחום ולא יחסר לנו מאום. שתהיה זו השנה, שנה של התעצמות, התפתחות וצמיחה
. נתינה, קבלה , פשטות וענווה. רוני
 

vered73

New member
מצטרפת לאיחוליך!

שנדע גם להיפרד מהישן, לטובת החדש בחיינו - בכל תחום שננסה תמיד בטוב, ולא תמיד ברגש ובכאב. שנזכור שהפקידה, הקופאית, והשומר בכניסה - גם הם רוצים לחזור הביתה מאושרים - ונזכור לברך גם אותם ולהיות חביבים. בקיצור, שנשתדרג
 
למעלה