ברית tun

נתוש ז

New member
ברית tun

הרגע עברתי על 10 הראשונים, מתוכם יש איזה 4 בברית tun. אני לא מבין למה הברית הזאת נישארת פסיבית כ"כ בהתקפה מאוד חשובה שמתוחללת בתוך המשחק הזה. מעבר לכך,מה יש לעשות במשחק אם לא להילחם?
להגיע למקום הראשון ולצפות לשרוד שם לנצח בזמן שהאחרים מתחילים להשטלת על המשחק..?
 

powerist

New member
ברית TUN

אנה הצתרפו למאבק והתחילו להתקיף את MGH ברית שלום כמו TUN רצויה כברית מובילה ועדיפה על ברית אגרסיבית מידי כמו MGH קבלו החלטה והירסו את MGH!!!!
 

omri gshock

New member
ברית TUN

סתם חבורה של פחדנים הם לא משחקים במשחק הצבאות הם משחקים במשחק השלום כל היום בונים מפעלים ולא עושים כלום חוץ מזה חבורה של פחדנים שדואגים לדירוגים שלהם אל תדאגו הם עוד יפלו
 

RED OR DEAD BS

New member
מזור אתה לא רחוק מהממוצע שלך? 50?

יכול להיות שעוד ניפול, אבל בטח זה לא יהיה בגללך, למדת על בשרך שניסית לתקוף מדינה מטון, לא היה כל כך קל נכון?
 

נתוש ז

New member
תקשיב...

אני לא באתי בקטע של ביקורת (בניגוד לאחרים). אאבל אני באמת לא מבין מה הקטע שברית שלמה לא עושה כלום.תיקחו צד ותעמדו עליו...תעשו יותר אקשן. לא משעמם לשחק במשחק כאשר אתם לא מתכננים התקפות ורק בונים מפעלים ואוגרים צבא? אני באמת שואל (לא מבקר).
 

RED OR DEAD BS

New member
אתה חושב שאתה באמת יודע

מה הולך אצלנו בברית ואיך אנחנו מתנהלים?
 

צטרה

New member
- גרושו מרקס

- גרושו מרקס "אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים"
 

GreatGTM

New member
מה רע בבריתות שתומכות בשלום

לי יש ברית ולדעתי אין צורך לתקוף אף אחד אם הוא לא תקף קודם או שהוא אחד מהנאצים שצצים במשחק לאחרונה. ככה מפסידים פחות.
 

נתוש ז

New member
לא...

אני שומע בפורם מה אומרים...אני לא באמת יודע כלום-אני משחק רק חודש.
 

tomuliel

New member
אני יחדש לך קצת..

אנחנו תוקפים אבל לא עושים רעש כמו כולם.. האויבי ברית התרדרו אלף דירוגים למטה.. אנחנו לא רוצים ליהיות במלחמה עדיף לנו להתפתח עד שנרגיש מוכנים. ברגע שמישהו יתקוף אותנו נחזיר לו אם הוא לא יתקוף אותו מה הסיבה? (אלה עם כן צריכים אדמה ואז תוקפים)
 

v3rt

New member
אין שום דבר רע בלשמור על פרופיל

נמוך. זה שכול הבריתות האחרות (בלי לנקוב שמות) מפרסמות 10 פעמים ביום שהם הברית הכי חזקה והכי עצבנית לא אומר שהם ככה, וזה ששחקנים אחרים אומרים דבר אחד לא אומר שזה נכון. זה שאנחנו בעד שלום נכון. מדינה ו\או בריתות שיתקפו אותנו יקבלו את שלהן. אין שום דבר טוב בלהיכנס למלחמות של אחרים, מצידי שכול הבריתות ילחמו בינהם, לי זה לא משנה.
 

צטרה

New member
- אלפרד אדלר

- אלפרד אדלר "הרבה יותר קל להילחם על עקרונותיך מאשר לחיות לפיהם"
 

נתוש ז

New member
ברית tun

אם כבר פתחתי עליכם נושא. אני רוצה לדעת אם יש אצלכם בברית הרבה מדינות בסביבות דירוג 500 כי אני רוצה להצטרף וזה הדירוג שלי (ואם יש מקום בכלל..)
 

amiad21

New member
אני לא זוכר בע"פ את הדירוגים

אבל זה לא כזה משנה לדעתי... יש לנו דיי הרבה מדינות בהמון דירוגים... לאט לאט גם מצטרפים עוד ועוד לקומונה... העניין הוא שכדי להצטרף את צריכה ליישר קו עם המדיניות של הקומונה שאומרת שלום בכל מחיר, ורק אם אין ברירה - אז תוקפים... אם כן, תצטרפי... תשלחי בקשה להצטרף לקומונה... אחרי זמן קצר (יחסית) אחד המהנלים ידבר איתך, יסביר לך איך אנחנו עובדים, ואם זה יתאים לך - את מוזמנת להצטרף... ומשהו כללי לכולם: אל תצפו למצוא אצלינו מקלט מכל מיני התקפות עבר שלכם... מדינות כאלה אולי יוכלו לעבוד עלינו ולהיכנס לברית, אבל יעופו משם דיי מהר...
 

AT2005

New member
רצוי גם

שתתחילו לאשר אנשים מהברית שלכם לקומונה אני אישית כמעט 3 ימים מחכה ועדיין לא אושרתי! אני בברית שלך...
 
למעלה