ברירת מחדל בכוננים...

בנגלה

New member
ברירת מחדל בכוננים...

כותרת לא ברורה אבל זה מה שהיה לי בראש..
הבעיה שלי היא שכל פעם שאני מנסה להכנס לאחד הכוננים, דאבל קליק, ונפתח לי חלון חיפוש במקום הכונן עצמו. ברירת המחדל בלחיצה כפולה על הכונן היא search במקום open. (בתמונה לחצן ימני על אחד הכוננים ואפשר לראות את הברירת מחדל) אם תוכלו להגיד לי בבקשה איך אני יכול לשנות את זה בחזרה.. =/ תודה מראש..!
 

TopSound

New member
../images/Emo26.gif

נייט! תקרא מה שכתוב ליד בצד ימין... לפני ואם אתה מריץ את הקובץ REG כמובן תמיד מומלץ לגבות לפני השינויים!
 

בנגלה

New member
הממ.. סליחה על הבורות אבל..

מה זה לעזאזל? מה זה עושה ומה אני צריך לגבות לפני?
 

TopSound

New member
../images/Emo26.gif

בעקרון הפעלה של קובץ ה-REG הנ"ל אמור לתקן את התקלה: http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/folderopenssearch.reg מדובר בקובץ שמבצע שינוי כלשהו בהגדרה של ה-REGISTRY, תמיד מומלץ לבצע גיבוי של ה-REGISTRY לפני שמבצעים בו שינוי כלשהוא. אתה יכול לגבות ספציפית את המחרוזת הספציפית ב-REGISTRY או לגבות את כולו, על כל מקרה צור נק' שחזור בשחזור מע'...
 

בנגלה

New member
הממ.. אני באמת לא ממש מבין..

הבנתי פחות או יותר מה אמרת, אבל לא יודע איך לעשות גיבויים איפה זה נמצא בכלל מה שאני אמור לגבות..
 

בנגלה

New member
../images/Emo207.gif בעיה נוספת..

לא רציתי לפתוח שרשור חדש.. אני לא יודע אם זה ממש קשור בפורום ואני לא יודע אם זו תקלה שניתנת לתיקון פשוט.. לפני שהמחשב שלי עבר פרמוט היו לו המון בעיות עם סרטים.. הוא פשוט לא היה פותח אותם (אני מדבר על סרטים רגילים שנמצאים על המחשב). בשלב מסויים הצלחתי לפתוח אותם אבל לא היה סאונד.. גם בסרטים חדשים וגם בחלק מהסרטים הישנים שהיו לי שידוע לי שפעם היה בהם סאונד.. רציתי לשאול פה לפני שאני מחליט שאני פשוט מעיף את הסרטים האלה..
 
למעלה