ברזל

  • פותח הנושא kby
  • פורסם בתאריך

kby

New member
ברזל ../images/Emo101.gif

היום אני פשוט שופעת בהודעות... התחלתי הבוקר לתת לתומר ברזל (טיפות פריפל) והחויה היתה מזעזעת- איך אפשר לתת לילד כל כך קטן משהו בכפית בלי שישפך? כל התרופות של טיפטיפות שבאות במזרק הן הצלה ועכשיו עם הכפית ממש הסתבכתי. חוץ מזה שזה בצבע חלודה מזעזע וכמובן ששתינו התלכלכנו לגמרי! אני מניחה שכשהיא תתרגל לטעם זה יהיה יותר קל (היא לא תירק), אבל לגבי הכפית- אני ממש פסימית. למישהי יש עיצה איך להקל על התהליך? הייתי נותנת לה את הטיפות גם במזרק- אבל אני לא יודעת כמה מיליליטרים צריך, וגם- חשבתי להשתמש בטפי אחר (כזה שמטפטפים ישר לפה) אבל גם שם אני חוששת שהכמות לא תהיה זהה...
 
אין צורך בכפית

תהפכי את בקבוק הברזל לתוך פיה. יש לבקבוק טפטפת "בילט אין" ויוצאת כל פעם רק טיפה אחת.
 

ליהיא

New member
היי קרן

אצלי המליצו להוסיף בבקבוק (למי שלא יונק כמובן) או בבקבוק מים הצבע אולי מגעיל אבל הטעם לטעמי, מצויין משהו שמזכיר סירופ מייפל אני חושבת...
 

Kalla

New member
לא מומלץ עם חלב!!!

ברזל וסידן לא הולכים טוב ביחד ולא נספגים טוב בגוף.
 

שירי ל

New member
אני הייתי מוסיפה את זה לכפית אוכל

או מערבבת עם קצת חלב, שופכת לפטמה של הבקבוק ונותנת לה למצוץ את הפטמה (בלי הבקבוק)
 

Liaty

New member
גם אנחנו הוספנו לפורמולה ובזמן הנקה

פשוט נתתי במקלחת 2 טיפות יש לפה... פחות מלכלך
 

kby

New member
אבל...

אבל אני מניקה... דווקא העצה על להוסיף עם חלב לפטמה של בקבוק נראית לי... רק שהרופא אמר לתת על בטן ריקה והרוקחת הזהירה אותי מפורשות שלא לערבב עם חלב (אבל אולי עם חלב אם זה בסדר???)
 

שירי ל

New member
זה לא משנה - תסחטי מהציצי לפטמה

של הבקבוק שלוק או שניים, תוסיפי 2 טיפות ותתני לה.
 

kby

New member
A+D

מישהי יודעת אם יש בעיה לערבב את הברזל יחד עם הויטמינים? זה מפריע לספיגה זה של זה? אני נותנת את ה- A+D במקלחת, פשוט בגלל שזו שעה קבועה וככה אני לא שוכחת... אבל חששתי לתת את הברזל באותו הזמן (ותודה על הסבלנות לשאלות המרובות שלי...)
 

עדי 4

New member
אין בעיה לערבב

גם אני נתתי את הויטמין והברזל ביחד -עשינו קוקטיל לטל. בהתחלה נתתי בתוך בקבוק הפורמולה ולאחר כמה חודשים היא כל כך אהבה את הטעמים והיא פותחת פה גדול כשרק רואה את הבקבוקים.
 

ענתש

New member
דוקא אנחנו ניסינו הכל (טפי,

בפיטמה עם קצת חלב אם, מזרק...) ובסוף חזרנו ל..כפית ! זה התחיל מזה שכל פעם שישבנו לאכול נגה הסתכלה בנו שעיניים כלות (היא היתה בת 4 חודשים) אז שמנו אותה על הבירכיים ונתנו לה כפית לשחק. אחרי כמה פעמים כאלו היא כבר מכירה את הכפית כ"צעצוע ששמים בפה" וכשאנחנו מקרבים אליה את הכפית עם הברזל היא פותחת פה גדול ובשקיקה רבה מלקקת מהכפית את כל הברזל. כמובן שזה גם מאד עוזר עכשיו, כשהתחלנו מוצקים. הנה המחשה...
 
שיטה מעולה אחרת

זה פשוט לתת את זה ישר מהבקבוק- באמבטיה! אני גם הייתי בשוק מהטיפות המלכלכות האלו ועוד יחד עם ה-AD זה בכלל סיוט, אז פשוט שמתי את זה קבוע על האמבטיה ושם אני נותנת לו את שניהם- לא מלכלך ככה ולא שוכחים את זה אף פעם.
 

מענבל

New member
נכון... איזה באלגן זה עושה

מלכלך נורא ועושה כתמים!!! באמת אני חלם, לא חשבתי על דרך אלטרנטיבית. וגם-אמרנו לרופאה שמעין לא רוצה פירות וירקות, והיא אמרה לתת 8 טיפות ברזל ביום( 7 חודשים). ממילא, חצי נשפך.
 
ברזל../images/Emo62.gif

גם אני קצת הסתבכתי בהתחלה עם הברזל, מה גם שצריך לתת את ה A+D וגם לזה אין מזלף... ההצלה באה כשקיבלנו כפית של גרבר (לדעתי מסופרפארם) הכפית קטנטונת מפלסטיק עם ידית מנירוסטה. אני מניחה את עומר על הטרמפולינה, נותנת קצת מטרנה ואז את התוספות.מיד לאחר שהברזל נכנס לפה אני מכניסה לפה את הפטמה של הבקבוק וכך הקטנצ´יק מוצץ את הברזל ולא יורק אותו... יותר נוח מאשר להחזיק אותו כי את צריכה את שתי הידיים (איך לא חשבו שבזמן האכלה אין 2 ידיים חופשיות ??? בכל מקרה לאחר התוספות האלו אני לוקחת את המתוק אליי ומסיימים את הארוחה בידיים. מקווה שעזרתי. (אגב, זהו אימון טוב לאכילה בכפית שאוטוטו תגיע (אנחנו כמעט בני 5 חודשים.)
 
למעלה