ברור שגולן צודק- את נתניהו המטורלל צריך לשלוח להסתכלות או למשפט סקילה

דורי 1981

Well-known member
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הפוסל במומו פוסל יאיר גולן אמנם צודק אבל האבחנה שלו לגבי ביבי נכונה גם לגבי יאיר גולן עצמו.
 

אלפיני

Well-known member
שימו לב שהוא אומר פה שייתן גיבוי מלא למהלך עוצמתי ומהיר מול איראן שישים את האורניום בראש סדר העדיפויות. זה רק מראה לכל "אוהבי יאיר גולן פה" שהוא מבדיל בין צרכי ביטחון להטפה סתמית להתעללות באזרחים, אה-לה-בן גביר .
 

איציק5111

Well-known member
שימו לב שהוא אומר פה שייתן גיבוי מלא למהלך עוצמתי ומהיר מול איראן שישים את האורניום בראש סדר העדיפויות. זה רק מראה לכל "אוהבי יאיר גולן פה" שהוא מבדיל בין צרכי ביטחון להטפה סתמית להתעללות באזרחים, אה-לה-בן גביר .
יאר גולן בשוליים,בקושי 9 או 10 מנדטים,ועוד מפלגה מאוחדת עם מרצ, פעם זה היה נחשב כישלון בעבודה,היום זה הצלחה.

זה רק מראה כמה לא מחזיקים ממנו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יאר גולן בשוליים,בקושי 9 או 10 מנדטים,ועוד מפלגה מאוחדת עם מרצ, פעם זה היה נחשב כישלון בעבודה,היום זה הצלחה.

זה רק מראה כמה לא מחזיקים ממנו
זה השמאל האידיאולוגי, אייזנקוט אולי מביע עמדות פייסניות אבל אף בוחר של אייזנקוט לא מגדיר את עצמו כשמאל ולכן לא אכפת להם להצביע ליורם כהן ומתן כהנא ואצל לפיד בכלל תומכיו יצביע לבנט לראשות הממשלה וראשות המפלגה. כך שזה כל המנדטים יש לשמאל הגאה. בוחרי לפיד, גנץ ואייזנקוט אולי עמדותיהם שמאל אבל הם נעלבים מהכינוי שמאל כמו שאנשים נעלבים על שמאשימים את אימם במקצוע העתיק בעולם. רק אותם 10 מנדטים בין היהודים הציונים מוכנים להצהיר בריש גלאי שהם שמאל.
 

אלפיני

Well-known member
יאר גולן בשוליים,בקושי 9 או 10 מנדטים,ועוד מפלגה מאוחדת עם מרצ, פעם זה היה נחשב כישלון בעבודה,היום זה הצלחה.

זה רק מראה כמה לא מחזיקים ממנו
מה זה משנה אם היה לו גם חצי מנדט. הנקודה פה שהוא יודע לזהות איומים אמתיים ומוכן לטפל בהם ספציפית.
 

איציק5111

Well-known member
מה זה משנה אם היה לו גם חצי מנדט. הנקודה פה שהוא יודע לזהות איומים אמתיים ומוכן לטפל בהם ספציפית.
יאיר גולן לא יכול לטפל בכלום,בשביל לטפל באיראן אתה צריך את אמריקה,חוץ מזה הוא ממפלגה קטנה ויקבל תיק קטן
 

אלפיני

Well-known member
יאיר גולן לא יכול לטפל בכלום,בשביל לטפל באיראן אתה צריך את אמריקה,חוץ מזה הוא ממפלגה קטנה ויקבל תיק קטן
אני מדבר על היכולות שלו מול האידיוט הקיים שהן טובות לאין שעור. חכה. בממשלה הבאה הוא יחזיק בתיק ביצועי, ואף אפשר יהיה לבחון על פי תוצאות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שימו לב שהוא אומר פה שייתן גיבוי מלא למהלך עוצמתי ומהיר מול איראן שישים את האורניום בראש סדר העדיפויות. זה רק מראה לכל "אוהבי יאיר גולן פה" שהוא מבדיל בין צרכי ביטחון להטפה סתמית להתעללות באזרחים, אה-לה-בן גביר .
זה ברור זה ההבדל בין מר"צ להארץ שמר"צ הם רק בעד הפלסטינים והארץ גם בעד איראן. ודווקא יאיר גולן הביע רצון להתעלל באזרחים היהודים ביהודה ושומרון בכללותם ולא רק באלימים שבהם. למעשה הוא הציע את מדיניות הטרנספר מרצון של גנדי הי"ד כלפי יהודי איו"ש והוא גם רואה באבו מאזן קדוש.
 

אלפיני

Well-known member
זה ברור זה ההבדל בין מר"צ להארץ שמר"צ הם רק בעד הפלסטינים והארץ גם בעד איראן. ודווקא יאיר גולן הביע רצון להתעלל באזרחים היהודים ביהודה ושומרון בכללותם ולא רק באלימים שבהם. למעשה הוא הציע את מדיניות הטרנספר מרצון של גנדי הי"ד כלפי יהודי איו"ש והוא גם רואה באבו מאזן קדוש.
הדבר היחיד שברור פה הוא שגולן יודע מהם איומים רציניים שצריך לטפל בהם. גולן לא הביע רצון להתעלל באף אחד. הוא עקבי ברצון שלו להכניס מחבלים ופורעים למאסר - תמיד היה . רק שלהבדיל מהימין לא מבדיל בין יהודים ולא יהודים בהקשר זה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הדבר היחיד שברור פה הוא שגולן יודע מהם איומים רציניים שצריך לטפל בהם. גולן לא הביע רצון להתעלל באף אחד. הוא עקבי ברצון שלו להכניס מחבלים ופורעים למאסר - תמיד היה . רק שלהבדיל מהימין לא מבדיל בין יהודים ולא יהודים בהקשר זה.
לא להעביר לכסף ליהודה ושומרון לא קשור בשום צורה למחבלים.
 

הפרבולה1

Well-known member
הדבר היחיד שברור פה הוא שגולן יודע מהם איומים רציניים שצריך לטפל בהם. גולן לא הביע רצון להתעלל באף אחד. הוא עקבי ברצון שלו להכניס מחבלים ופורעים למאסר - תמיד היה . רק שלהבדיל מהימין לא מבדיל בין יהודים ולא יהודים בהקשר זה.

אבל החשש שיאיר גולן "יטפל" באיומים האלו מאיראן ולבנון בצורה דומה להצעות שלו לטיפול באיום החמאס בזמנו - עם גזר מתוק.
ביבי לפחות שינה כיוון וזנח בנתיים את גישת "שטחים תמורת" אבל יאיר גולן מציע היום הצעות ששוב מבוססות על "שטחים תמורת" ועל הסתמכות על כוחות זרים שישמרו עלינו ( יוניפיל ? ) או שהערבים הטובים בלבנון ישמרו עלינו מפני הערבים הרעים בלבנון.


 

אלפיני

Well-known member
אבל החשש שיאיר גולן "יטפל" באיומים האלו מאיראן ולבנון בצורה דומה להצעות שלו לטיפול באיום החמאס בזמנו - עם גזר מתוק.
בתור תומך ממשלה המסבירה את 7.10 ככשל נקודתי, הייתי נזהר להציב סטנדרטים לטיפול החמאס במצבך.
להזכירך גם, גולן הגיע פיזית למקום על מנת להציל אנשים מהפסטיבל.
 

הפרבולה1

Well-known member
בתור תומך ממשלה המסבירה את 7.10 ככשל נקודתי, הייתי נזהר להציב סטנדרטים לטיפול החמאס במצבך.
להזכירך גם, גולן הגיע פיזית למקום על מנת להציל אנשים מהפסטיבל.

ביבי כבר הוכיח שהוא כן יודע לטפל בחמאס ובחיזבאללה אחרי ה 7.10 , ואילו יאיר גולן לא השתחרר מהקונספציה וממשיך לקשקש על "מהלך מדיני" שישמור עלינו מהחמאס והחיזבאללה.
 

אלפיני

Well-known member
ביבי כבר הוכיח שהוא כן יודע לטפל בחמאס ובחיזבאללה אחרי ה 7.10 , ואילו יאיר גולן לא השתחרר מהקונספציה וממשיך לקשקש על "מהלך מדיני" שישמור עלינו מהחמאס והחיזבאללה.
ביבי "מר ניצחון מוחלט" לא הוכח דבר. לפני שנים - "חזק מול החמאס" ו.... כבוםםםםם.....
אחר האסון יצא למגר את החמאס לגמרי, לא עמד במשימה.

כמה פעמים הבטיח - ותראה בעצמך מה קורה עם החבובות שלו.

 

Harrington

Well-known member
מנהל
אחר האסון יצא למגר את החמאס לגמרי, לא עמד במשימה.
רק נזכיר לחובבי ז'אנר האמת, העובדות והמציאות, שהמצב עדיין במעמד של הפסקת אש זמנית שאיש מאיתנו לא יודע מה יתרחש בסופה. ראש הממשלה הנבחר אכן דיבר על הרחקה מוחלטת של האפשרויות המבצעיות של חמאס ברצועת עזה ודבק בכך גם היום. השאלה היחידה כרגע היא אם זה יושג בדרכי משא ומתן או שהלחימה העצימה תצטרך להתחדש.

לצווח באמצע הכנת העוגה 'אבל המטבח לא מסודר' זה נחמד, אבל לא באמת רציני. בכל אופן, לא לאנשים ישרים והגונים.
 

אלפיני

Well-known member
רק נזכיר לחובבי ז'אנר האמת, העובדות והמציאות, שהמצב עדיין במעמד של הפסקת אש זמנית שאיש מאיתנו לא יודע מה יתרחש בסופה. ראש הממשלה הנבחר אכן דיבר על הרחקה מוחלטת של האפשרויות המבצעיות של חמאס ברצועת עזה ודבק בכך גם היום. השאלה היחידה כרגע היא אם זה יושג בדרכי משא ומתן או שהלחימה העצימה תצטרך להתחדש.

לצווח באמצע הכנת העוגה 'אבל המטבח לא מסודר' זה נחמד, אבל לא באמת רציני. בכל אופן, לא לאנשים ישרים והגונים.
אין בעיה עם הפסקות אש... רק שיפסיק לשגל בינה על ניצחונות מוחלטים לפני שהם מתרחשים בפועל.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אין בעיה עם הפסקות אש... רק שיפסיק לשגל בינה על ניצחונות מוחלטים לפני שהם מתרחשים בפועל.
הוא לא עשה זאת מחרטט יקר (אגב כל יהודי&ישראלי שאינו רל"בניק מייחל בדיוק לזה, לנצחון מוחלט. אבל זה שהשנאה העבירה את השונאים על דעתם לא חדש במיוחד).

מיצינו.
 

אלפיני

Well-known member
הוא לא עשה זאת מחרטט יקר (אגב כל יהודי&ישראלי שאינו רל"בניק מייחל בדיוק לזה, לנצחון מוחלט. אבל זה שהשנאה העבירה את השונאים על דעתם לא חדש במיוחד).

מיצינו.
מיצי, לפני שאת קורא לאחרים מחטטים, כדאי לך לבדוק עובדות מוצקות.

לא עשה זאת.. תראה בעצמך בכמה פעמים הוא כן... ועוד ישירות מפי האיש... https://www.facebook.com/reel/984207274026420

אז נוהל בת יענה לא יעבוד לך הפעם. העדות שם...

עכשיו אתה מוזמן למצות כמה שבא לך.
 
למעלה