ברוכים השבים/ ברוכות השבות לכל כוחותינו D:

!!

אם לא יהיה איזשהו שינוי באספקה (אולי לפתע יביאו לנו עוגת גבינה נהדרת?) אז איך נדע שיש חג? הא? הדרך לתודעת התצפיתנית עוברת דרך קיבתה!
 
הנה אני אומרת לך-

שלישי ערב חג, רביעי חג! תחגגי
 

toxicatedheart

New member
ברוכים השבים/ ברוכות השבות לכל כוחותינו D:

ברוכים הבאים לכל חיילנו האמיצים שחזרו הביתה לחמשו"ש. מה אתם עושים בסופש הקרוב? מה מתכננים לשבוע הבא? *ההודעה מנוסחת בלשון זכר לשם אפליה בלבד...סתםסתם זה כי לא היה לי כוח לרשום גם לבנות אבל אל תקחו ללב...
 
יאאא

מסתבר שגם אני חזרתי הבייתה לחמשו"ש, פעם שנייה בפז"מ הנוכחי! לא יודעת מה אני עושה, אבל התכניות לשבוע הבא במוצב הן לאפות עוגת בראוניז (יש אבקת קסם כזאת, מוסיפים מים ושמן ויש עוגה!) ולבצע טבח המוני בזבובים המתקיפים אותנו (יש לי ציוד רציני הפעם, לא ספריי מעפן או מלכודת דבק מטופשת! במלחמה כמו במלחמה, לא מרחמים על האויבים!) והבנתי שמתישהו יש שבועות... אני לא יודעת, כל החגים חולפים לי בלי ששמתי לב (חוץ מפסח, כי לא היה לחם אז שמתי לב)
 

M KO

New member
../images/Emo15.gif הכי משביז לחזור מחר לבסיס

אחרי 'עקיצה' של שבוע יומיות...
 

infinity0

New member
חופש חופש חופש! ../images/Emo13.gif

בתחילת השבוע עברתי לבסיס חדש (אחרי קורס ארוך מאוד במקום אחר) ואחרי חצי שנה פז"ם אני מקבל רגילה ראשונה! אחח איזה כיף! הקיצר אני חוזר לבסיס החדש ביום שלישי לחצי יום, ואז חופש שלישי-רביעי. חמישי שוב בסיס ושו"ש בבית (= סופ"ש מקסים וורוד לכולם!
 

T M T

New member
כיף להיות בבית

מה עושה בסופ"ש - שמש, ים ועוד דברים אחרים. מה לשבוע הבא- המשך קורס מפקדים ו19\2 לפנים.
 
לי היה שבוע כיף כיף כיף!

הייתי בטיול/חופשה צפון עם כמה חברים מהעבודה והיה ממש כיף, משחרר, רגוע......... לישון (כלומר, לנסות להירדם תוך כדי גירוש יתושים) ולשמוע את זרימת המיים בירדן... פינוק! ושבוע הבא- עבודה עבודה עבודה! משמרות לילה לפנים.. תמשיכו לכתוב מה אתכם
 
למעלה