ברוכים הבאים

ענבל30

New member
../images/Emo49.gif לפורום החדש והרלוונטי לנו כל כך!

אני שמחה מאוד לגלות את הפורום, אכן יוזמה נפלאה! אני אמא לרומי, בת 6, עולה לכיתה א' ונכון לעכשיו בת יחידה. סבתא של רומי עושה לה "קייטנה" בימים אלו. היא גננת שי"ח וגם עוסקת בהכנת ילדי גן לכיתה א' ואצלנו הסנדלרים לא הולכים יחפים... בגן של רומי ובבית הספר המיועד עשו רבות על מנת להקל את המעבר לילדים העולים לכיתה א'. היו מפגשים וביקורים הדדיים, היה מפגש של ההורים עם צוות בית הספר ובקרוב מפגש עם המחנכת המיועדת.
 

גילור

New member
אני חרדה מאוד ומתרגשת מאוד. עושה הכל כדי

לא להעביר לילדה את ההתרגשות. חוששת שבמקום לקדם את הילדה יתקעו אותה (היא כבר קוראת וכותבת - מיוזמתה לגמרי!), חוששת מזה שלא יגיעו אליה בכיתה של 41 ילדים, חוששת שהיא תיבלע בכיתה, חוששת שתהיה לה מורה לא מספיק טובה (ומי כמוני יודעת שיש המון כאלה במערכת), והאמת? אפילו חוששת שתהיה לה מורה צעקנית מדי שתמאיס עליה את ביה"ס כבר בהתחלה. נועה מאוד עדינה ונכנסת ללחץ מצעקות. חייבת שתהיה מישהי שתהיה נעימה איתה ולא תלחיץ אותה כל הזמן.
 
חרדות והתרגשות

התרגשות חיובית היא דבר טוב וטבעי. כדאי לחלוק עם בתך את הרגשות שלך ולדבר איתה על איך שהיא חשה. חששותייך הם מובנים ולצערנו, לאור העומס בכיתות, גם לא מופרכים. מבחינת הקצב, על פי רוב, הילדים עובדים לפי הקצב שלהם והעבודה נעשית בחלק גדול מהזמן באופן אישי, דרך ההתקדמות בחוברות העבודה. לגבי המורה, חשוב שתהיי מעורבת מהתחלה בתהליך הקליטה של בתך ובקשר רציף וקבוע עם המורה. נוכחות נעימה אך בוטחת של הורה, מעמידה את התלמיד במקום טוב יותר בכיתה ועוזרת למורה "לראות" את הצרכים של אותו התלמיד באופן אישי יותר.
 

Ash Black Queen

New member
:]../images/Emo48.gif

גם אני קראתי וכתבתי לפני שהגעתי לא' (וגם מיוזמתי
). יש אפשרות גדולה (אוף, אני מלחיצה במקום לעודד) שיתקעו אותה, אבל אם תעזרו לה לפתח את הכישורים שלה, תקנו לה חוברות מחוץ לביה"ס והכל היא תתקדם יפה מאוד. כמו כן, תלוי מאיזו עיר אתם בארץ, ישנן כיתות מחוננים (אם היא תעבור את המבחנים בכיתה ג') שהן מומלצות בחום (אני הייתי ממש תקועה עד כיתה ד' והרגשתי אאוטסיידרית לחלוטין). אבל לגביי ה-41 תלמידים - לא לדאוג! יגיעו אלייה, אני בטוחה. לכיתות א' תמיד נותנים מורות שיודעות להגיע לתלמידים
המאסת ביה"ס תהייה בכ"מ... אם לא בכיתה א' אז בב', אם לא בב' אז בג' וכן הלאה. בכל מקרה זה יגיע. אם היא נכנסת ללחץ מצעקות ואת רואה שהמורה צעקנית (מה שלא נראה לי שיקרה) דברי עם המורה והסבירי לה. בגילאים האלו זה חשוב להיות קשובים לילדים.
 

גילור

New member
תודה לשתיכן. עזרתן לי להכניס דברים לפרופורציו

מאחר שאני אמא מעורבת, אין לי ספק שאגלה מעורבות גם בנושאי ביה"ס, המורה וכו'. יכול להיות שזה באמת יסייע, בייחוד בתחילת שנות ביה"ס. המון תודה לכן
 

Jen74

New member
ברכות על הפורום החדש../images/Emo140.gif ו../images/Emo50.gif

בתור אמא לארבע בנות שהקטנה ביותר עולה לכיתה ב', אני עדיין זוכרת טוב מאוד את הכניסה של כל אחת מהן לכיתה א'. כשהקטנה סיימה את גן חובה ונכנסה בשערי כיתה א' ההתרגשות היתה מיוחדת מאחר וזאת הקטנה שלי שסיימה את הגן והיא כבר לא ילדה קטנה והנה כל הילדות שלי תלמידות.
זה היה רגע מיוחד ומרגש ביותר בחיי.
 

mazy

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום ../images/Emo48.gif../images/Emo48.gif

 

זואי11

New member
רעיון מעולה לפורום. הרבה ברכות

אמנם עדיין לא רלוונטי עבורנו, אבל מקווה שהפורום ימשיך ויצמח עד שנצטרף.
 
למעלה