ברוכים הבאים לפורום החדש של שב"ק ס'

The Macker Girl

New member
ברוכים הבאים לפורום החדש של שב"ק ס'

אני בהחלט מקווה שנצליח להמשיך מהנקודה שבה הפסקנו בפורום הקודם
כמה דברים חשובים:
אתם מוזמנים לפתוח שרשורים חדשים ולהתחיל להעיר את הפורום. אין לי בעיה שתפתחו שרשורים שכבר נפתחו בפורום הקודם, כדי להמשיך את הדיון בהם (עיר הנוער וכו').
ליחצ"נים שמוכרים כרטיסים להופעה ב-4/10 - נא לא לפרסם מספרי טלפון על גבי הפורום, חישבו על דרכים אחרות בהן ניתן ליצור אתכם קשר (מסרים / ICQ / מסנג'ר / פייסבוק וכו'). הודעות אשר יפורסמו בהם מספרי טלפון - ימחקו. בכל מקרה, למי שתוהה, ניתן כבר לקנות כרטיסים להופעה דרך האתר של "הדרן".
יש סקר חדש, וכמובן שכולכם מוזמנים להשתתף בו.
בימים הקרובים אני אעלה מחדש את אלבומי התמונות של שב"ק. אם יש למישהו תמונות מהופעה כלשהי והוא רוצה שאני אפתח אלבום חדש בשביל להעלות לשם את התמונות - נא לפנות אליי במסר.
אתם מוזמנים לשלוח לי תאריכי לידה במסרים, כדי שאוסיף אותם ללוח האירועים. זהו לבינתיים... שיהיה לנו מעבר קליל
 

Gur21

New member
../images/Emo8.gif שכן נאמר

"עכשיו עושים דברים טיפה אחרת, שבק חוזרת"
 

natan44

New member
אללה שבק ס

אני לא חושב שזה רעיון טוב כל כך אבל זה מה שהוחלט ואני מאמין שהושקע מחשבה אז חברה' זה תלוי בנו עכשיו כנסו לפפורום שרשרו ועשו חיים:)) בהצלחה לפורום החדש ולכולם:))
 

שבקי

New member
יש כזה שיר לא?

זהו הפורום החדש של השבק מארחים בתקליט בשמחה את הסנדק. :-}
 

SHMEKadam

New member
אלבומיםחדשים...

תפתחי את שני האלבומים הבאים ואני כבר ידאג להעביר את התמונות: "קולהגרוב" - שבק ס´ בניצנים 9.8.2004 "כל הקופה" 2003 דרך אגב כבר העברתי את כל הגלרייה של "כללי" לתוך שבק ס'....
 

SHMEKadam

New member
יש לי רעיון בקשר לתמונות צליל...

הקומונה הישנה של שבק ס' עדיין קיימת, מה שאני וסיני הקמנו: http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=1312 צלילה - תבקשי מתפוז אם הם יכולים להעביר את האלבומים הבאים לכאן, כי יש שם אחלה תמונות שלקח שנים להעלות: קולה גרוב [ניצנים 2004] כל הקופה [2003] כללי ובלי קשר את יכולה לקחת מלא תמונות שאולי אין לך בפורום מוקי מהתיקייה מוקי... בהצלחה.
 

The Macker Girl

New member
לצערי זה בלתי אפשרי

זה מה שרציתי לעשות מההתחלה עם האלבומים שנמצאים בפורום מוקי, אבל לצערי תפוז לא יכולים לעשות את זה... בגלל זה אני עושה את הכל ידנית (וכל מי שמשעמם לו, מוזמן להצטרף
), וזה ייקח קצת זמן... אבל אני אכנס גם לקומונה בשביל התמונות, תודה!
 
למעלה