ברוכים הבאים לפורום אשדוד

ברוכים הבאים לפורום אשדוד ../images/Emo36.gif

ברוכים הבאים לפורום העיר אשדוד בתפוז ! תושבי העיר היקרים אתם מוזמנים לקחת חלק פעיל בדיוני הפורום בנושאים שונים ומגוונים. נושא הקהילה: פיתוח העיר ובנייה, החלטות מועצת העיר, גובה הארנונה והמיסים, הביוב סתום, הפארק ליד הבית מלוכלך ועוד. וכמובן כל דבר שמרגיז אותכם בתוך העיר. זה המקום לדון על פוליטיקה במקומית והבחירות המוניציפליות הקרובות להרכבת מועצת העיר וראשות העיריה. פורום אשדוד הוא מקום מצויין להכיר תושבי עיר אחרים, וכמובן לדון בנושאי הנוער והצעירים: מקומות עבודה, בילוי ותעסוקה. אני מאחל לכולנו דיונים מעניינים ואם יש שאלות אתם מוזמנים לפנות אלי. גרשון.
 

Ashdodia

New member
מה עם אשדוד חדשה

סקר בלי אריה ללוש ואשדוד חדשה הוא לא סקר... אלה עם כן אריה יתמודד בשינוי? חוץ מזה שזה נראה די דבילי שאנשים יגידו שהם בוחרים במפלגה מסויימת לפני שהם בכלל יודעים מי יהיה ברשימה. דרך אגב, מי יהיה ברשימה של שינוי?
 
מדובר בסקר כללי

אבל אכן יש מקום להוסיף את אשדוד החדשה. סה"כ ציינתי בסקר את המפלגות שנמצאות ופעילות בעירנו.
 
אומץ

מאחר ואילן גילאון לא נבחר לכנסת הוא ירוץ למועצת העיר בראש רשימת אומץ (מרצ בגרסה האשדודית) כך שלאנשי שינוי צפויה תחרות קשה. למרות ההישג המרשים באשדוד. (מקום שני אחרי הליכוד)
 

Ashdodia

New member
אילן גילאון לראשות העיר

לפחות לפי מה שהיה רשום בעיתוני הסוף שבוע, אילן לא מתכוון לרוץ. אם הוא אכן ירוץ, אני רק מקווה שיתמודד גם לראשות העיר. הוא באמת אחד שיכול לעשות את זה אחרת.
 
למעלה