ברוכה הבאה, נתי שלום לי (ולכם) וברוכה הבאה לי על הצטרפותי לפורום
נ נתי (בת) New member 20/1/03 #1 ברוכה הבאה, נתי ../images/Emo13.gif שלום לי (ולכם) וברוכה הבאה לי על הצטרפותי לפורום
נ נתי (בת) New member 20/1/03 #2 *תיקון ההודעה ההודעה החדשה : שלום לי (ולכם) ואני מאחלת לי הצטרפות מהנה !
S Shadow Warrior New member 20/1/03 #4 ברוכה הבאה נתי ../images/Emo24.gif ההתמכרות נעימה תכתבי יותר הודעות בפורום..