ברוך הבא שמואל אביטל

ברוך הבא שמואל אביטל

שמואל אביטל שהקים עם עמיר פרץ את "עם אחד" וכיהן מטעמה כשר. העביר תמיכתו לקדימה. אביטל כיהן כשר לעניינים חברתיים בממשלתו הראשונה של שרון.
 
ברוך הבא אסף שגב ../images/Emo24.gif

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אסף שגב, הודיע היום על כוונתו לפרוש מהנהגת הסטודנטים בישראל ולהצטרף למפלגת קדימה. שגב, 27, מכהן זה שנה וחצי כיו"ר ההתאחדות הארצית ולפני כן היה יו"ר אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מסיים תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים. שגב היה ממנהיגי מאבק הסטודנטים במרץ 2005, במהלכו אף נעצר.
 

אשרת

New member
נהדר.

עוד 'זבל' הגיע למפלגה שלכם. כל מי שעקב אחריו לאחרונה, שם לב לרעיונות האווילים שלו לגבי שכר הלימוד. אכן-- מזל טוב.
 

אשרת

New member
אסף שגיב

החליט לוותר בשם כל ציבור הסטודנטים בישראל על הורדת שכר הלימוד על מנת להקל על חייה של גברת לימור לבנת. עד כמה שזכור לי, היו קריאות להדיחו. אבל זה לא מפליא אותי כל מה שקורה בהתאחדות הסטודנטים בשנים האחרונות. קודם גילה גמליאל שעשתה שפטים, אחרי זה החבר שלה, שתפס את מקומה, כאשר ישנן טענות אשר אומרות שהחברה שלו - גמליאל- עזרה לו קשות. ועכשיו הוא. אבל אם אני חושבת על זה, אין זה מפליא בכלל, מתאים לו להתחבר עם שטרית, אשר הצביע להעלות את שכר הלימוד ל-30,000 אלף.
 

אשרת

New member
ומשום...

שיש פה 'חובת' הוכחה...
ואתה מוזמן לקרוא למטה את התגובות השונות לצעד הלא ממש חכם שלו.
 

vantan

New member
הצגה מגמתית בכוונה להשמיץ וללכלך

"יו"ר התאחדות הסטודנטים, אסף שגב מסר בתגובה "הם מתפרצים לדלת פתוחה וייתכן שלא כל הגורמים המעורבים בקיאים בפרטים ולכן חשוב לדעת שתוקף המלצות ועדת וינוגרד פג בעוד חודשים ספורים, עם הקמתה של ועדה חדשה. אי לכך, שוקדת מזה תקופה התאחדות הסטודנטים על תוכנית המשך לוועדת וינוגרד לכשתסתיים כאמור. התוכנית החדשה, עליה עובדת ההתאחדות בשיתוף עם אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ובסיוע של מומחים מתחומים שונים, מציבה לנגד עיניה מטרה אחת - הסטודנטים"." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3160423,00.html גם חה"כ יולי תמיר היא כניראה 'זבל' העובר לקדימה, ולא 'זבל', או יותר נכון 'המיץ של הזבל', שנשאר בשאריות שינוי. "שרת החינוך ויו"ר המועצה להשכלה גבוהה, לימור לבנת, הודיעה הערב (יום א') שהיא שוקלת לתמוך בהצעת החוק של ח"כ יולי תמיר למימון השכלה גבוהה לכל סטודנט בישראל באמצעות הלוואות........... השיטה החדשה "חופשי ללמוד" מתבססת על שיטת ההלוואות הקיימת באוסטרליה בהצלחה מאז שנת 1989, שהגה פרופ' ברוס צ'פמן מהאוניברסיטה הלאומית של אוסטרליה. את ייבוא התוכנית לישראל יזם שפיגלמן, 33, יועץ פיתוח עסקי לתעשיית ההי-טק, שעלה ארצה בשנת 94'. התוכנית הוצגה לציבור בשבוע שעבר. לדברי ח"כ תמיר, "ההיגיון הוא שהסטודנט יתחיל ללמוד וישלם כשיעבוד. לא נראה את הבעיות שיש היום לכל סטודנט שנאלץ לעבוד במקביל ללימודים כדי לממן אותם. זה פוגע בו ובאיכות השכלה הגבוהה. היום יש מלגות ותוכניות לחלשים, אבל אין פתרון למעמד הביניים. על-פי התוכנית הזו, אתה לא צריך להראות תעודה שאתה מסכן, כדי שהמדינה תעזור לך. אתה יכול להיות גם הבן של שרי אריסון ולקבל הלוואה. זה היגיון לאומי, כך אנחנו דואגים להון האנושי". גיא שפיגלמן הוסיף: "באוסטרליה, תרמה השיטה בתוך עשור לעלייה דרסטית של 70% בשיעור הסטודנטים החדשים הלומדים באוניברסיטאות"." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3161647,00.html
 

אשרת

New member
מה הקשר?

אני התייחסתי לאדם אשר אמור לייצג את את הסטודנטים! אדון אסף שגב, הוא יו"ר הסטודנטים, הוא החליט על דעת עצמו שזה בסדר גמור לוותר על הורדת שכר הלימוד לכולם, מבלי שטרח לשאול איש. וההצעות של גברת תמיר וכו', לא רלוונטיות כלל ועיקר לנושא הדיון. כי עד כמה שאני יודעת, תמיר לא נבחרה על ידי הסטודנטים לייצג אותם.
 

אשרת

New member
אגב.. אין לי מה לכלכך עליו

לא מכירה אותו אישית ואין לי שום עניין, אלא בסך הכל לחשוף עוד פן באישיות 'המדהימה' שהמפלגה הזאת מביאה לתוכה. אבל, בכנות, זה ממש לא מזיז לי. בעיה שלכם. בכל מקרה, עם שינוי ובלי שינוי, אני 'קדימה' לא הייתי שמה בקלפי.
 

ילי28

New member
וואו..אם האיש שהלך איתו עוזב אותו

כנראה יש לו סיבות טובות מאוד.
 
למעלה