ברוך דיין האמת...

מתנדב

New member
ברוך דיין האמת...

מת לי הדיסק הקשיח שלי עם כל השירים שהיו לי בפנים הכל מת, הדיסק קשיח שבק חיים ולא רוצה לפעול יותר זהו הלך לי כל השירים שהיו לי ונשארתי ריק ריק ריק משירים... כמה שניסיתי להציל אותו לא עזר פשוט מת... ואני נשארתי עני משירים, ממש כלום...
 
הלו! לא היה לך גיבוי?!

ב"ה אתה מטורף! אצלי כל המוזיקה החסידית מגובת בעוד 2 דיסקים קשיחים, אחד בארון ליד המחשב, ונוסף בתוך הכספת. את זה שבארון ע"י המחשב אני מעדכן אחת לחודש לערך בכל החדשים וכו' ואת זה שבכספת אחת לחצי שנה. מי משאיר אוסף כזה "יתום"? השתגעת לגמרי?!
 

מתנדב

New member
אני יודע שאני לא בסדר שלא ביצעתי גיבוי

למרות שזה היה בשני דיסקים קשיחים חיצוניים, ושניהם מתו לי ממש הכל הלך כאילו ולא היה שבוע שלם אני מנסה להציל אותם ולא הצלחתי, ההחייאה לא עזרה וכנראה שאצטרך לקבור אותם...
 

MENIMEN M

New member
אל יאוש האם פנית לחברות...

המתמחות בתחום הזה של שיחזור כוננים קשיחים? וסתם בשביל הסקרנות איך זה קרה?
 
הווווווווויייייייייי איזה באסה!!מסכן!!

בדיוק התלבטתי אם לקנות דיסק קשיח ולהעביר את כל המוזיקה מהמחשב לדיסק קשיח.אז אתה לא ממליץ? ו...למה לא עשית גיבוי?טוב,זו באמת שאלה מעצבנת .
 
יש 2 סוגים...

ב"ה לגיבוי מוזיקה בכמות 'מכובדת' מומלץ: א. שכל המוזיקה תהיה מאוכסנת במחשב על דיסק קשיח פנימי - שיוקדש אך ורק למטרת המוזיקה (ולא תמונות וכו'). ב. בנוסף קונים דיסק קשיח חיצוני - עם חיבור USB ואחת לתקופה מחברים אותו למחשב, ומגבים את המוזיקה (במחשב סביר להניח התווספו עוד שירים וכו', לכן מומלץ לגבותם). ג. את הדיסק הקשיח הנייד - אותו אנחנו מעדכנים אחת ל... מומלץ להניח במקום נסתר כל שהוא (כספת ביתית) או כל דבר מוגן. ד. ולא לשכוח, האזנה למוזיקה משפרת את איכות החיים.
 

מתנדב

New member
היה לי את זה מגובה בשני דיסקים קשיחים

חיצוניים, ושניהם מתו לי ואני כן ממליץ על גיבוי
 
../images/Emo7.gifר' מתנדב אני משתתף בצערך...

וממש מתפלא עליך על חוסר הגיבוי. אצלי הכל מגובה על דיסק קשיח נוסף + על CD ולאחרונה על DVD איך זה שאתה לא עשית גיבויים? לא מבין אותך ר' מתנדב.
 
כן, גם אני מצטרף להנ''ל ומביע את צערי העמוק

על מותו ללא עת של הדיסק הקשיח של מתנדב. יהי זכרו של הדיסק צרור בצרור הדיסקים האבודים... ולהבא לזכור לגבות פעמיים ! ! !
 
למעלה