בראש השנה בראש השנה,

בראש השנה בראש השנה,

הבאתי תמונות מיום השואה. בראש השנה בראש השנה, שתלתי לי שתיל של גראס בגינה. בראש השנה בראש השנה, עינגתי עצמי עד הפליטה. בראש השנה בראש השנה, לימדתי עצמי מעט חריזה.
 

זיוי בת

New member
[רק בנים]

בראש השנה, בראש השנה שושנה גמרה לראשונה. [רק בנות] בראש השנה, בראש השנה שושנה הזאת היא סתם זונה. [כולם יחד] בראש השנה, בראש השנה לבנו המה בתפילה נושנה. שיפה וטובה תהא שושנה אשר צעקה לי היום. ------- [כולם יחד] שנה טובה לדוד גיבור אשר עלי גומר [ת] שנה טובה לאאאבא שנה טובה לך אמא. [תרומות אפשר להניח בתיבה בכניסה]
 

זיוי בת

New member
[רק בנים]

היום, ביום הזה ממש אני אולי מעט נרגש אני ממש ממש נרעש אתה יודע, היום. [רק בנות] תן לי רק היום מהתחלה ועד הסוף. תן לי בעוצמה היום ורק היום. [הבנים על הבנות] היום, ביום הזה ממש אני פותח דף חדש.
 

א י ל ה

New member
ואז תראה

איך אני מתכופף, עומד בפתח, מתכופף, מתכופף, מתכופף, מתכופף. א י ל ה מורה להתעמלות
 
חשבתי אולי,

בעיקבות הביקורת הבונה, להקים בית חריזה. כזה כמו פעם, שחורז תפוזים נהדרים, שחורז שור לחמור, שחורז מגבולות הטעם הטוב. אבל אז נזכרתי שאני בסך הכל רק אני, ונרדמתי.
 

אפי לוג

New member
אתה יכול

לבחור לי את השי לחג. הרגע התעוררתי משנת היופי שלי, אנחנו מדברים על דרך המלך?
 

א י ל ה

New member
../images/Emo124.gif הבהרה!!

זה נכון שזה נראה שכאילו אני הגבתי אחרי מאיר´קה, אבל למעשה, חשבנו על זה ביחד, ואולי אני אפילו קצת לפני. אבל כידוע לכם המחשב שלי יש לו תפישת זמן משל עצמו וגם הפס הכחול שלו מלמטה שם גומר מה זה לאט, וככה אי אפשר לעבוד בפורום הזה! חייבים שיפור בתנאים! אז רק שתדעו לכם. לפרוש בשיא?
 
למעלה