בראשית ברא האדם את האלוהים

deen35

New member
בראשית ברא האדם את האלוהים

אלוהים so called הוא כידוע פיקציה. אם הוא היה קיים הוא כבר היה משמיד את החיים על פני כדור הארץ בדיוק כמו שעשה בימי נוח והתיבה (המבול, ע"פ בראשית). זה לא נראה קצת מוזר שאנשים מאמינים שהוא קיים, בעוד שמעולם הוא לא הראה סימן קיום (מה שנכתב בתנ"כ צריך להלקח בעירבון מוגבל, יותר כאגדות אורבניות). ההוכחה הכי טובה, כמובן, לאי קיומו הוא שאלוהים, שבחר בעם ישראל כ"עם הנבחר" לא היה נותן לנאצים לחסל 66% מאוכלוסיית היהודים באירופה, בשנות ה- 40 (ובתוך זה 90% מיהודי ליטא ולטביה). וסליחה על שאני נשמע כזה נדוש.
 

justborn

New member
אתה לא יכול לשפוט את אלוהים

כי אין לך מושג מה רצונו ומה היא מטרת הבריאה
 
הצלחת להצחיק אותי.

א. אתה בעצמך טוען שזה מוזר שאנשים מאמינים בדבר כאילו לא מוחשי הרבה מאד זמן.אלפי שנים.אז אולי בגלל זה תלך לבדוק את העיניין?! אם היית אדם כל כך נעלה וחכם,בוגר ושכלי,היית וודאי הולך לחקור את העיניין.אבל לא,יותר קל להגיד ש"אין דבר כזה" מאשר להוכיח זאת. רק בגלל שהדבר הזה קיים 3400 שנה מראה שזה אמת לאמיתה. ב.וואלה,תתפלא. האלוקים לא חייב לך כלום. אתה חייב לו הרבה. על השואה תוכל לקרוא כאן (אם יש לך מספיק שכל גם תבין את הכתוב.) ורק שתדע..השואה מוזכרת בתנ"ך במלואה,בספר דברים,ובטח תשמח לשמוע ולראות את זה פה. זה שלא קראת תנ"ך לעומק עד היום..אשמתך בלבד..
אלוקים הזהיר לפני שהוא הביא אותה. ג.הכותרת שלך מזה לא הגיונית. ד.אני סולחת לך שאתה נשמע כה נדוש. קורה.
 

deen35

New member
איזה שטויות את מדברת

הקטע הזה שהשואה מוזכרת בתנ"כ ונפילת התאומים וגם הניצחון של יוון באירוויזיון זה בולשיט שאין לתאר. יש כל כך הרבה טקסט בתנ"כ שאפשר למצוא צירופים לכל דבר שיקרה או קרה בעולם. נקודה שנייה. מי שמאמין באלוהים זה אנשים שלא מסוגלים לחשוב עד הסוף, שמסרבים לראות את התמונה בשלמותה. ואיך אני יכול ללכת ולחקור משהו שכלל לא קיים? את יכולה? אין לי הוכחות שאלוהים קיים, יש לי רק הוכחות שמפריכות את הדבר האמורפי הזה שנקרא אלוהים. את יכולה למצוא את עקבות אלוהים בכל מקום, זה הכל דרך החשיבה, אבל מבחינה רציונלית זה פשוט עוול לאינטיליגנציה. אני רוצה שאת תוכיחי לי שהכותל המערבי בן 2500 שנים, ולא בן 1000 שנים לדוגמא, חלק מחומת ירושליים שבנו אחד מעשרות הכובשים שלה. זה הכל עניין של אמונה, אמונה שהיא פרי מוחו של האדם.
 
תתפלא..ל"שטויות" יש הוכחות חותכות.

אתה יקירי,מדבר על הצופן התנכ"י.זה משהו אחר לגמרי! אני מדברת איתך שהשואה הוזכרה תכל'ס בתנ"ך. מילה במילה!פרשה שלמה!! אתה עצלן!!! לא נכנסת לקישור שהבאתי לך?! אתה רק רוצה להתלהם,ולא לבדוק את העיניין!זו דרך של טיפשים. עם ההתלהמות שלך לא תגיע רחוק בכלל!!! ואתה מדבר איתי על אינטלגנציה?! אנשים שלא מסוגלים לחשוב עד הסוף?! מז"א?? אתה פשוט מצחיק! פרופסורים גדולים מאמינים באלוקים!אנשי מדע ופיזיקה! אנשטיין המפורסם האמין באלוקים!!! סטיבן הוקינג מאמין באלוקים!!!! ועוד אנשי מתמטיקה רבים ומיודעים..וזאת אחרי חקירה ממושכת של שנים בנושא!!!! אתה פשוט עילג! לא בדקת בכלל את העיניין!! כי יש היום הוכחות לקיומו של האלוקים!!!!!!!!! לא סתם יש היום מיליון חוזרים בתשובה בארץ!!! אתה רוצה להגיד לי שמיליון אנשים השתגעו?! האמונה היא שיא האינטלגנציה.היא שיא החוכמה,היא שיא המדע והאמת כולה. הכותל המערבי קיים אלפי שנים ולא תשמע את זה רק ממני,אלא הארכיאולוגים שהיו שם קבעו זאת!!! אתה פחדן.עצלן.ולא אדם של אמת. אם היית מגדיר עצמך אדם של אמת,היית הולך וחוקר מהי!! אם אתן לך חומר מידע,חומר צפיה וקריאה של חקירת הנושא,אני בספק אם בכלל תעיין בדברים.כי אתה נשמע אחד שלא באמת רוצה לברר את האמת. אם בכל זאת תרצה,תאמר לי.
 

deen35

New member
אין מצב שבעולם שאני ישתכנע

לא נולדתי אתמול, ואני לא מבין את האמוציונליות שבה את מנסה לשכנע אותי בעלק מחקרים של מדענים. ההיגיון אומר לי שזה שטויות על גבי שטויות. אני חושב בדיוק ההיפך, זה את שחושבת נורא עקום, ובצורה נורא מפונקת. יש את האבולוציה, גיאולוגיה, פסיכולוגיה ועוד הרבה דברים שמסתיימים ב- לוגיה שסותרים לחלוטין את קיומו של אלוהים. אלוהים זה דבר מופשט, שהוא לא רציונלי שהוא רק עניין של אמונה, ותו לא.
 
בלה בלה בלה..רוצה או לא?!

"אין מצב שבעולם שאני אשתכנע.." המשפט הזה מראה על פחד. אתה יודע עמוק בתוכך שאם תחקור את הנושא,אתה עלול למצוא את עצמך בצד השני פתאום. אתה מפחד מהפחד.בדיוק כמו ה"חתימה שלך". עם הפחד הזה לא תגיע רחוק כל כך..ותמשיך להיות תקוע איפה שאתה. גם אני לא נולדתי אתמול,וברור שאתה לא מבין את האמוציונליות שבה אני מנסה להעביר לך את הדברים מסיבה פשוטה- כי אתה לא רוצה להקשיב.אפילו לא מנסה.אתה יען שטומנת ראשה בחול. ההיגיון ,המחקרים,האינטלגנציה,וכל הלוגיות למינהם שהזכרת - כולם היום מודים בקיומו של האלוקים.אתה פשוט לא מעודכן. אני לא מנסה לשכנע אותך בכלל ,רק להראות לך את הצד השני. אתה עיוור לחלוטין,אתה רואה רק את הצד שלך. מדענים חכמים בודקים גם את הצד שלהם,וגם את הצד השני-ומסיקים מסקנות! אמונה- מלשון אומן,אומנות. כדי להאמין צריך לדעת ללמוד,לשאול,לחקור.להיות אומן. ולשאלה העיקרית,שאני ש ו ב שואלת אותה..פחדן. רוצה חומר,או לא?!
 

deen35

New member
העולם הולך ונעשה חילוני יותר, לא?

בסדר, אני מוכן שתתני חומר, אולי תאירי את עיניי. למרות שהרעיון הוא הפוך.
 

MOAN06

New member
מה הקטע?!

אתם כועסים עליו שהוא מאמין באלוהים?! זכותו המלאה!!!!!!!!!!! אל תנפלו עליו סתם!!! אז הבנאדם אתאיסט!!! סואו וואט?! איזה חטא, אוי ואבוי!!! הוא צוד בחלק מהדברים, בשביל אלוהים צריך להשמיד מליונים מהעם המובחר?!?! אל היו טיפשים ודי להאמין אמונה עיוורת בדבר שלא הוכח, ולכעוס על אחרים שלא חושבים כמוכם!!!!תכבדו את הדעות של השני!!!!
 
מי התנפל על מי!??!זה דיון!!!!!!!!!!

גם דיון אסור במדינה הזו!??!!? את\ה זו\זה שמתנפל\ת!!! אמרתי שזה חטא לא להאמין בו!??! לא כיבדתי את דעותיו!??! (ואני אדבר אליך בלשון זכר,למרות שאין לי מושג אם את נקבה,או אתה זכר.) ואני מאמינה באלוקים!!! סואו וואט?!!!!?! איזה חטא!!!! אוי ואבוי!!!! הוא צודק?!מאיפה לך?! אתה מכיר רק את הצד שאתה חי בו!!!! בדקת את הצד השני!?!? ממש לא!!! ממש חוכמה מה שאתה עושה כרגע. שום דבר שבעולם לא יפסיק את האמונה הזו,לא השואה,ולא שום דבר אחר.. וזה כתוב בתנ"ך.."לא ימוש מפיך ומי זרעך,ומפי זרע זרעך" זו הבטחה אלוקית שהאמונה הזו לא תעזוב את עם ישראל..וכל ההבטחות והנבואות שהיו כתובות בתנ"ך התגשמו..גם השואה!!!!!!!!!! חבל שאתה עיוור בעיניין הזה, כי נותרה עוד נבואה אחת להתגשם וזו מלחמת גוג ומגוג,וביאת המשיח. אתה מכנה אחרים טיפשים,אולי אתה טיפש?! אני כמובן שלא ארד לרמה שלך,ולא זילזלתי בדעה שלו,ורק רציתי שיראה את הצד השני,והוא לעומתך הסכים!!! תמשיך להתלהם.. זה מוסיף לטימטום שלך.
 

MOAN06

New member
קודם כל אני נקבה!!!

ושנית, לא זלזלתי באמונה שלך ובדרך שלך . ותעשה טובה, איך שהתייחסת לזה בהתחלה נראה בהחלט כמו אי כיבוד של דעתו. ואל תקרא לי מטומטמת לפני שאתה בכלל יודע מי אני ומכיר אותי,תכבד אותי כדאם קודם כל, בלי קשר לאמונות שלי. חוץ מזו שזו זכותי המלאה לא להאמין בנבואות שכתובות בתנ"ך. אז הראית לו את הצד השני, אין לי שום בעיה עם זה(ולא עם הצד השני) אבל גם זכותי להראות לך את הצד השני. אל תהיה כל כך עיוור.
 
דווקא ראיתי את הצד השני.

ולא מצא חן בעיניי. את ראית את הצד השני? לא..נכון? אז תפסיקי לדבר על עיוורון אצלי.כי הוא קיים רק אצלך.
 

MOAN06

New member
אני ראיתי את הצד השני, ולא אהבתי.

אל תזלזל בדעות של אחרים.
 

MOAN06

New member
לפי כל מה שכתבת...

מובן שאת מזלזלת "בצד השני". אינני מעוניית להמשיך לדון בכך.
 
למעלה