בקשת עזרה

omri120

New member
בקשת עזרה

אני צריך ללכת לאיזשהי הרצאה ואני רוצה להקליט אותה. מדובר בהרצאה של שעתיים בערך. אני לא רוצה להשקיע כ"כ הרבה כסף במכשיר הקלטה....אבל מצד שני אני חייב להקליט את זה. מצד שלישי....אחרי ההרצאה הזו (שזה חד פעמי) אני ממש,אבל ממש לא צריך את המכשיר הקלטה הזה.בדוק. אין לי בעיה שזה יהיה על קסטה (כמו שהיה פעם). אין לי בעיה שזה יהיה על קלטות ממש ממש קטנות... כאילו.....מה עליי לעשות?? אין לי חבר או מישהי שאני מכיר שמחזיקים ברשותם. כמה עולה לקנות מכשיר ממש ממש "מעאפן" שיוכל לעשות את העבודה. אהה..וחשוב...שזה לא יהיה גדול.
 

orli1

New member
כמה רעיונות

(1) יש חברות שמשכירות מכשירי הקלטה (2) יש פלאפונים שיש בהם אפשרות רשמקול הקלטה (3) אם יש ברשותך מחשב נייד אתה יכול לחבר לו מיקרופון ויש תוכנות אשר מאפשרות הקלטה, כמו הרשמקול ו- windows movie maker.
 

omri120

New member
כמה עולה להשכיר??

למרות שלקנות ווקמן כבר (יש דבר כזה בכלל..חחח) בטח עולה כמו להשכיר לא??? ואז זה כבר נשאר שלי.(לא שאני אשתמש בו...אבל בכל זאת.
 

amitp

New member
מאיפה אתה בארץ/איפה אתה לומד?

איזור ב"ש במקרה?
 

C H 4

New member
אולי יעזור לך

אני חושבת ש200 ש"ח זה לא סכום נורא (מקווה שאתה לא חורק עלי שיניים) בחיפוש באינטרנט תמצא MP3 למכירה ב200 ש"ח. אגב, ממליצה לקנות רק מרשתות גדולות. יש לי MP3 256MB של Ergotech הוא נותן לי 30 שעות הקלטה באיכות הגבוהה שלו, האיכות מצויינת אני שומעת את ההרצאות ממש טוב, ולמרות שלא משתמשים בו הרבה להקלטה הוא בכלל נוח לשימוש
 

C H 4

New member
הבהרה קטנה

נוח לשימוש- כMP3 או כדיסק און קי...
 
למעלה