בקשת עזרה בקשר לDVD וDIVX

Danial***

New member
בקשת עזרה בקשר לDVD וDIVX

אני לא בטוחה שזה הפורום המתאים לשאול על זה, שאלתי בעוד כמה מקומות כי ממש אין לי מושג.... יש לי סרט DVD שקניתי ושאני מאוד אוהבת - לפי מה שהבנתי, חוקי לעדשות לעצמי עותק שלו אם זה לעצמי, לשימושי הפרטי בלבד. מאחר ואני נוטה לשרוט דיסקים למרות שאני נורא משתדלת לא לשרוט אותם - מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהסביר לי איך אני יכולה לצרוב לי עוד עותק שלו, או להעביר אותו לAVI או DIVX כדי שהוא יוכל להיות לי המחשב? המוןו תודה לכל מי שיכול לעזור, דניאל
 

Bartleby

New member
סיפור נחמד...

לא שאני מאמין אבל נחמד. כולם בפורום הזה מורידים סרטים/מעתיקים וכו'. אז אל תרגישי צורך להצטדק. כדי לצרוב סרט DVD צריך צורב DVD והעקרון הוא אותו העקרון כמו בצריבה של CD רגיל. כדי להעביר לפורמט AVI/Divx צריך כונן DVD במחשב. ההמרה מהDVD לקובץ מתבצעת באמצעות תוכנות שונות שקל מאוד למצוא ברשת.
 

Ncoder

New member
Bartleby בבקשה אל תדבר בשמי ....

במיוחד ואתה לא יודע על מה אתה מדבר. אין מצב שלמישהו יש DVD ושבמקרה הוא רוצה לגבות אותו נכון ? דניאל, יש לך זכות מלאה וחוקית לייצור לעצמך גיבוי מלא לכל מדיה שברשותך, את צריכה כונן DVD, אם ברצונך להמיר ל-Divx אין צורך בצורב DVD, תוכלי לצרוב Divx כ-DATA בצורב רגיל. אני משתמש בתוכנות שונות (מסובכות בשבילך בתור מתחילה) על מנת לגבות DVD ל-Divx, בעקרון אני מקודד את הוידאו והאודיו בנפרד ואז מחבר, אין לי מדריך מלא בנושא זה כרגע אך בינתיים ובשבילך אני מציע שתשתמשי בתוכנת DVDx, היא ידידותית מאוד ובעלת ממשק נוח, אשתדל להעלות מחר מדריכון על התוכנה הזו לאור הביקוש הגובר.
 
למעלה