בקשר ל"נשות הכדורגלנים". שאלה

וולפון1

New member
בקשר ל"נשות הכדורגלנים". שאלה

עד כה צפיתי(והתמכרתי) ב6 הפרקים מהעונה הראשונה של הסדרה הממכרת "נשות הכדורגלנים" ואני רוצה לדעת כמה פרקים יש בעונה הראשונה של הסדרה הזו? האם שודרה גם העונה השניה ביס פלוס? וסתם פרט טריוויה קטן, בסרט "ברידג'יט ג'ונס" החדש אפילו מתייחסים לסדרה באחד הקטעים ולקטע בו שרדוניי גזרה את שיערה. עד כדי כך הסדרה הפכה ללהיט האם אכן הסדרה הפכה ללהיט היסטרי באנגליה? כי ראיתי שיש כבר עונה חמישית! (וטוב שכך!)
 

yesplus

New member
נשות הכדורגלנים

בעונה הראשונה 8 פרקים. עונות 2+3 ישודרו בימי שני בשעה 22:00 החל מה- 6/12 ובהן סה"כ 17 פרקים. והסדרה היא להיט היסטרי אצלם. לגמרי. עונה רביעית כבר צולמה, החמישית רק בדרך, עדיין לא עומדת בפני עצמה.
 

וולפון1

New member
איזה כיף שעניתן כ"כ מהר! זה שירות!

פשוט תענוג אשקרה אני מרגיש שאתן מתייחסות כראוי לכל אחד שצופה בערוץ הסופני הזה מרגיש שכל סדרה(כמעט) נקנתה עם המון מחשבה ולגבי מה שאמרתי על ברידג'יט ג'ונס,שיש בסרט איזכור לסדרה. הידעתן? ודבר נוסף. האם ידוע לכן אם ישנו איזה גוף שידור ואו חברת הפקה שקנתה ואו מתעתדת לקנות את הזכויות ולעשות גירסה ישראלית לדבר המופלא והממכר הזה?
 
אתה מתכוון לסדרת תעודה

שתעקוב אחרי מלי לוי וענבל גבריאלי?
 

yesplus

New member
שמעתי שיש אזכור לסדרה

והבנתי שזה לא המקום היחיד שמדברים עליה. אני לא זוכרת איפה ומי אבל זה נכנס אצלם חזק. עד כמה שידוע לי, לא קנו את הפורמט בארץ. גם לא שמעתי שארה"ב מתכננת לנכס אותה אליה, אבל תן קצת זמן, זה יקרה, אני בטוחה. כמובן בשינויים המתבקשים, הרי כדורגל זה לא המשחק שלהם. אז יעשו סדרה על נשות פוטבולורים, או בייסבולים, או ספורט אחר שאני לא מבינה בו כלום
ואני שמחה שהצלחנו למכר אותך לעוד משהו
 

anazapela

New member
הם מאזכרים אותה בכל חור

הסדרה קאלט היסטרי בבריטניה מהרגע שהיא יצאה לאוויר העולם ונעשו אינסוף פארודיות והתייחסויות אליה. זה לא חדש.
 
למעלה