בקשר לתשובה

whazup

New member
בקשר לתשובה

שלום, אני לאחרונה התחלתי לחשוב על העניין הזה של התשובה ויש לי כמה בעיות עם זה: הבעיה הגדולה ביותר שיש לי עם החזרה בתשובה, היא שאנשים מבוגרים ממני, שחיו הרבה יותר שנים ממני וכביכול יש להם הרבה יותר ניסיון חיים ממני, לא נעשו דתיים. ואפילו אם אתעלם מהעובדה הזו, מן הסתם אי אפשר ביום אחד לשנות את עורך- אני לא יכול יום אחד לקום בבוקר ולקיים את כל המצוות- אני באמצע לימודים, אני חילוני לגמרי פחות או יותר, גר עם חברים חילונים- מה אני אמור לעשות?
 

pregy

New member
יהיה טוב!

היי, אני ממש יכולה להבין על מה אתה מדבר (נראה לי לפחות אחרי הכל לא היתי במקום שלך...) אני אומנם גדלתי בבית שומר שבת אבל בערך בזה הסתכם הקשר שלנו לדת, ברגע שהבנתי שאני רוצה יותר מזה ידעתי שיהיה קשה בגלל הסביבה, רוב החברים (למרות שהם היו שומרי שבת) חשבו שהתחרפנתי, שלא נדבר על המשפחה, שום תמיכה לא קיבלתי מהם.. ואמא שלי, כמה רבנו.. בכל אופן, הנקודה שלי היא שאני יכולה להבין אותך, אבל חשוב לי לציין שגם אם אתה חושב או רוצה לעשות שינויים באורך החיים שלך, שתדע שהשינויים לא חייבים להיות גדולים, הדבר הכי קטן שאתה לוקח על עצמך יכול לעשות כאלו שינויים בנפש ולך תדע לאן זה יוביל, אל תפחד ממה יהיה כי זה פשוט שיהיה הכי טוב! אחרי הכל זה לא אנחנו שמכוונים את הדברים זה ההוא שם למעלה והוא רוצה אך ורק בטובתנו, שקוף שיהיה טוב, לא משנה מה בסוף תבחר להיות.. סליחה שנפלתי עלייך ככה, פשוט ריגש אותי לקרוא שיש עוד יהודי שחושב לחזור הבייתה..
 
קודם כל אל תקום יום אחד בבוקר

ותגיד זהו אני מהיום מקים הכל כי בדור שלנד אין לאף אחד את הכוח לעשות את זה הצעתי היא שתיקח על עצמך להניע תפילין בכל יום חול ב``ה ואז ואחרי זה כבר יבוא לך עוד דברים לבד ותלך לבית חב``ד באזור מגורך הם יעזרו לך הרבה כי דרך הפורום יהיה קשה לך להתחזק אז בהצלחה וחג שמח
 
למעלה