נכון הדורבנים היו שנה שעברה גם ../images/Emo140.gif
וירמי קפלן וחמי רודנר זה הופעה אחת כמו שהם עשו בניצנים שנה שעברה דיאליזה היו כהפתעה כזה לא הודיעו שהם יופיעו אבל אם השנה זה כל האומנים אז האומנים שפותחים יותר טובים כי שנה שעברה סתם היה את חלוצי החלל וזה מה הדי גיי עושים שם? יעני סתם שמים מוזיקה בין הופעה להופעה? ולדעתי יהיה אפשר להכניס בקבוקי שתיה כי תמיד הם רושמים על הכרטיסים שאסור להביא והפעם הם לא רשמו נראה לי