lightofgod
New member
בקשר לרוננין......... קריאה מהלב!
אני מאד לא אוהב את הסגירות והשמרנות של חברי הפורום!!!! בעולם משוגע כמו שלנו יש הרבה מקום לאנשים שונים ומשונים! זה לא משנה לצורך העיניין אם הוא טיפש ליצן או גאון. הוא שונה בנוף המקומי שלנו וזה בסדר! אני לא רוצה פורום אפור, אני אוהב את כל אחד עם השיגעונות שלו! משה עם כל הבום טראך שלו מוסיף צבעוניות וכמו כן גם רוננין עם התחזיות חסרות הפשר שלו.... אני בעד קווים ברורים בין מה רציני למה לא! אני בעד שירשורים רציניים, בלי הרבה שאלות טיפשיות, אבל אני נגד חסימה או סתימת פיות!!! די לשמרנות, כל אחד שישרשר ויגיב לאנשים שמעניינים אותו אבל כל עוד המכנה המשותף נשמר - מזג אוויר - יש מקום לכל סוגי המשתמשים!! TAKE IT EASY
אני מאד לא אוהב את הסגירות והשמרנות של חברי הפורום!!!! בעולם משוגע כמו שלנו יש הרבה מקום לאנשים שונים ומשונים! זה לא משנה לצורך העיניין אם הוא טיפש ליצן או גאון. הוא שונה בנוף המקומי שלנו וזה בסדר! אני לא רוצה פורום אפור, אני אוהב את כל אחד עם השיגעונות שלו! משה עם כל הבום טראך שלו מוסיף צבעוניות וכמו כן גם רוננין עם התחזיות חסרות הפשר שלו.... אני בעד קווים ברורים בין מה רציני למה לא! אני בעד שירשורים רציניים, בלי הרבה שאלות טיפשיות, אבל אני נגד חסימה או סתימת פיות!!! די לשמרנות, כל אחד שישרשר ויגיב לאנשים שמעניינים אותו אבל כל עוד המכנה המשותף נשמר - מזג אוויר - יש מקום לכל סוגי המשתמשים!! TAKE IT EASY