בקשר לרוננין......... קריאה מהלב!

lightofgod

New member
בקשר לרוננין......... קריאה מהלב!

אני מאד לא אוהב את הסגירות והשמרנות של חברי הפורום!!!! בעולם משוגע כמו שלנו יש הרבה מקום לאנשים שונים ומשונים! זה לא משנה לצורך העיניין אם הוא טיפש ליצן או גאון. הוא שונה בנוף המקומי שלנו וזה בסדר! אני לא רוצה פורום אפור, אני אוהב את כל אחד עם השיגעונות שלו! משה עם כל הבום טראך שלו מוסיף צבעוניות וכמו כן גם רוננין עם התחזיות חסרות הפשר שלו.... אני בעד קווים ברורים בין מה רציני למה לא! אני בעד שירשורים רציניים, בלי הרבה שאלות טיפשיות, אבל אני נגד חסימה או סתימת פיות!!! די לשמרנות, כל אחד שישרשר ויגיב לאנשים שמעניינים אותו אבל כל עוד המכנה המשותף נשמר - מזג אוויר - יש מקום לכל סוגי המשתמשים!! TAKE IT EASY
 

lightofgod

New member
מי שמסכים איתי שיוסיף ../images/Emo127.gif אני

אשמח לראות שאני לא יחיד שחושב ככה...
 

lightofgod

New member
אין דבר כזה לעצבן! יש להתעצבן! הכל

תלוי בך! אז הוא עושה דווקא? אז מה?! תתעלם, אם אתה מתעצבן מהדווקא זה שם אותך באותה רמה... משל למה הדבר דומה? למלך שהלך בשוק ופנה אליו אדם לבוש סחבות ורפה שכל והתחיל לצעוק עליו שהוא מלך גרוע וטיפש, והמלך שכעס על השקרים שהטיחו בו התווכח וענה לו. עבר שם אדם וראה את המלך מתווכח עם כסיל ברחוב..... וחשב לעצמו? זה המלך? אדם שמתווכח עם טיפשים ברחוב? המצאתי את זה הרגע אבל המשל מובן....
 

yoavin

New member
סורי אחי...אנחנו בראש אחר...

רוננין הוא קרצייה! זאת עובדה! אני לא יכול לראות מישהו קרצייה שרושם כל דקה אותה הודעה: "יום ראשון מבול!!" אם כבר...שיגוון..ושיתן הוכחות!! וחוץ מזה...מתעצבנים בגלל מעצבנים (רוננים..)!
 

yoavin

New member
אני לא חוצפן!! כנס..

ניסתי לדבר איתו בצורה מנומסת כמה פעמים...אבל הוא לא עונה! חלאס!! נשבר לי ממנו! כל החיים שלו הם משפט 1 גדול!
 

shuri

New member
חברה אתם פשוט מדהימים!

כל כך רגישים, נעלבים - או פתתים רוננין - לך על זה ואני רוצה לראות שבועז חוסם מישהו בגלל שהוא נותן הודעות על מ"א - בעוד שרבים אחרים מקללים, בכיינים...
 

barnea1

New member
אבל תבין----- מפות משקעים לא שוות

כלום לטווח כזה,ואי אפשר להתבסס כל הזמן על מפות משקעים בלבד ולתת תחזית לא מדוייקת בכלל! תכניס לאוזניים!
 

lightofgod

New member
אבל זו עדיין זכותו להביע דעה גם אם

היא מתבססת על זיוני שכל...
 

yoavin

New member
חחחח אחי כנס שוב:

כנראה שלא הבנת אותי נכון...אני לא נגד הבן אדם עצמו! אין לי בעיה שיתבטא!! אבל כן יש לי בעיה שהוא מטעה אחרים עם כביכול "עובדות מהשטח"!! כמו שאתה בטח יודע...במזג אויר כלום לא סגור!! אז הצעתי לא לרשום לפני כל דיעה שלו: "אני חושב ש..." מבין?
 

yoavin

New member
סבבה....אבל מה עם ההוכחות שלא ירד

שלג בי-ם? ושירד 3 ימים שלג בצפת?
 
למעלה