בקשר לקצונה יעודית....

seti2

New member
בקשר לקצונה יעודית....

נגיד ואני עובר תמבדקי קצונה ואח"כ חותם ויתור, אז אם אני רוצה יותר מאוחר בשירות הצבאי לצאת לקצונה, אני צריך לעשות עוד פעם מבדקים?
 

SunShine86

New member
נגיד ובכלל יש לך אפשרות לצאת שוב לק

לקצונה.. אני נפלתי אחרי 3 חודשים מקק"צ ייעודי בחיל האוויר לפני שבועיים, יחד עם 20 בנות (חצי קורס), כולנו עברנו את המבדקים ואף אחד לא יכולה לצאת לקצונה בעתיד.
 

SunShine86

New member
לא יודעת. כי הם דפוקים.

חלק בגלל שלא עברו את הגיבושון הדפוק של 3 ימים מסיבות אלו ואחרות, חלק לא הראו מספיק מוטיבציה בקורס או כל מיני סיבות דפוקות כאלה, למרות שרוב הבנות שעפו ממש לא היה מובן למה, והן היו כל כךךךך מתאימות. אני אישית ביקשתי לעוף בועדות כי אמרו לי שאז אני אקבל תפקידים יותר טובים ואוכל לצאת לקצונה בעתיד, ואם אני חותמת ויתור אז לא. ושיקרו. :) לא ממליצה ללכת על קצונה ייעודית בכל מקרה. עדיף להתגייס כרגיל לתפקיד מסויים ואחרי שאתה מבין קצת יותר על הצבא ועל קצונה - אז ללכת על זה.
 

seti2

New member
לא הבנת את השאלה שלי...

התכוונתי חותם ויתור על התפקיד לפני הגיוס...
 

seti2

New member
מקפיץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ

ץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ
 

cobainos

New member
המממ.תשמע

שמעתי כמה דוגמאות על אנשים שחתמו ויתור על קצונה יעודית או דברים כאלה בתחילת השירות או לפני זה,וכשהם רצו לצאת לקצונה לא רצו לתת להם. לא הוגן,מעצבן אבל זה מה יש. תבדוקק!תתקשר למנהל הגיוס או מי שקשור לזה ותשאל.
 

SunShine86

New member
באמת לא הבנתי את השאלה שלך אז

דיברת על המבדקים.. את המבדקים עושים בשלב טיפה יותר מאוחר בקורס. אנחנו עשינו אחרי קצת יותר מחודשיים. אז מה הקשר ללחתום ויתור לפני הגיוס? ואם אתה חותם ויתור לפני הגיוס נראה לי שדווקא כן אפשר ללכת לקצונה בעתיד. רק *לפני* אבל..
 

seti2

New member
את המבדקי קצונה....................

לא עושים בשלב של המיונים?
 
למעלה