בקשר לצוללות

בקשר לצוללות

יש לי במאי גיבוש לצוללות דרך יום סיירות. אם אני עובר אותו וחותם ויתור, אני יכול להתקבל לאיזה פלס"ר או משהו בלי גיבוש, או שאני מתגייס לאיפה שמדביקים אותי? ומה אם אני חותם ויתור בטירונות או בסוף הטירונות? אז יתנו לי ראיונות לפלס"רים או יחידות טובות אחרות, או שצריך לשרוד שם יותר זמן? ובבקשה בלי תגובות מתחכמות של "קודם תתקבל לשם ואז נדבר".
 

Some1here

New member
אם תעוף אחרי

הטירונות (יתנו לך לחתום בערך שבועיים אחרי תחילת הקורס) אז אולי תוכל להגיע לכל מני פלסרים. עדיף כבר לעשות גיבוש יחטיות וזהו...
 

YanivM17

New member
מה באמת?!

אפשר פלסרים דרך זה?!!!!!!!!! המממ.... מעניין קילו זיתים אני איתך כנראה :) למרות שאני כל כך לא רוצה צוללות!
 

Some1here

New member
תקשיב

לא בטוח שתקבל פלסרים, מה שיקרה זה שבסופו של דבר כנראה מז"י ישלחו אותך לאחת מחטיבות החי"ר ושם יהיה לך ראיון עם המג"ד שיוכל להכניס אותך לפלס"רים אם יהיה שם צורך באנשים. לפי דעתי כבר עדיף להתגייס ישר לאחת החטיבות ולעשות גיבוש יחטיות, הסיכויי להגיע ככה יותר גבוה מלעבור גיבוש צוללות ולהגיע לפלסרים אחרי שחתמת ויתור בקורס.
 

Some1here

New member
לא מדובר רק בגיבוש

מדובר בחתימת ויתור כשאתה כבר בקורס צוללן...
 

YanivM17

New member
זאת המטרה

ללכת לגיבוש צוללות\צנחנים בשביל לראותא ם אני יכול (בן דוד שלי אומר -בזבוז זמן כל הצבא נאי יכול - בכל זאת זה הכנה לקראת הדבר האמיתי) להתגייס להנדסה (רשמתי את זה ב5 עם מוד"ש ונחל במקומות אחריו) ולנסות יעל :) או צנחנים התלבטות
 

Yev

New member
אם אתה מתכוון לחתום וויתור

אני כמעט יכול להבטיח לך בוודאות, שתפרוש על היום הראשון/עד יום שני בצהריים. ככה לפחות זה קרה בגיבוש שלי.. שכל אותם האנשים פרשו... היה איתי גם אחד שסיים גיבוש טייס(לא שהוא קשה במיוחד), ונפל ביום השני(הוא על ההתחלה התכוון לחתום וויתור) בכל אופן גם תסיים את הגיבוש,הסיכויים להתקבל ליחידה הם מאוד נמוכים. אבל שתדע, שאולי עכשיו אתה לא רוצה, אבל אחרי שתהיה בגיבוש, יש מצב ששתחחיל לרצות. גם אני בכלל לא חשבתי בכיוון של צוללות(בקושי ידעתי מזה), חשבתי תמיד על אותו לוחם עם נשק שרץ בשדה(ח"רניק), אבל כהשגעתי לשמה במהלך הגיבוש העמדות שלי השתנו...
 

huey

New member
הצחקת אותי...

גיבוש טיס לא קשה? היית שם שאתה מדבר? לא יודע מה הלך בגיבוש של אוגוסט (שהרבה אמרו שהוא היה קל), אבל בגיבוש אפריל אף אחד לא אמר שהיה קל, גם כאלה שעברו גיבוש שייטת לפני זה... בוא נצא מנקודת הנחה שגיבוש חובלים קשה יותר מצוללות, ואני יכול לומר לך בוודאות שטיס קשה יותר- גם פיזית וגם נפשית מחובלים.
 

YanivM17

New member
YEV תודה :) תגובתי

קיצר ברור שאני לא ישרוד אם אני לא רוצה את זה אני כן רוצה להוכיח את עצמי ולסיים גיבוש כמו שצריך זה (והשיר של הביטלס we all live in a wellow submarine) מה שיחזיקו אותי :) וכמוך אולי ישנו את דעתי שמה... רק רוצה קודם לקבל תשובה מהחובלים המזויינים האלה (ערעור)..
 

Yev

New member
אז אתה רק מחזק את

מה שאני אומר.אם גיבוש טייס היה כה קשה. קיצר מי שלא באמת רוצה. הסיכויים שלא לסיים את הגיבוש נמוכים. לא אומר שאי אפשר,אבל יחסית קשה.
 
למעלה