בקשר לפסיכומטרי ביא
שלום אנשים! אני עכשיו ביא,זה בדיוק ברישומים לקורס קידום דרך הביצפר רציתי לדעת מכאלה שהתנסו בעניין,קצת מידע,איך זה ?האם כדאי ושווה? האם יש מספיק זמן בתקופה כה מצומצמת של קורס ? והאם אצליח לעשות את מיטבי ומיטבי הוא מספיק טוב גם לעוד כמה שנים או שרוב הסיכויים שעוד כמה שנים אצליח יותר? חוות דעת בנושא יעזרו לי בשיקוליי...תודה
שלום אנשים! אני עכשיו ביא,זה בדיוק ברישומים לקורס קידום דרך הביצפר רציתי לדעת מכאלה שהתנסו בעניין,קצת מידע,איך זה ?האם כדאי ושווה? האם יש מספיק זמן בתקופה כה מצומצמת של קורס ? והאם אצליח לעשות את מיטבי ומיטבי הוא מספיק טוב גם לעוד כמה שנים או שרוב הסיכויים שעוד כמה שנים אצליח יותר? חוות דעת בנושא יעזרו לי בשיקוליי...תודה