בקשר לעגיל באף

אתה יכול להוכיח שאתה בן? ../images/Emo3.gif

אממ...אפשר להסביר למישהו שלא מבין בתחום ש... "היי, לרוב קיפרים הם קצרים והחומר שממנו רובם עשויים לא מומלץ בתור תכשיט לפירסינג ראשון, במיוחד במקומות שעתידים להתנפח..ולכן אם דחוף מאוד לעשות עם קיפר, תמצא לך קיפר מחומר טוב ובאורך היאה לעגיל ראשון"+ "היי, הקיפרים לנזם הם לא קצרים, פשוט במקום אבן נוצצת יהיה משטח שקוף ולכן תוכל להתחורר איתם" בלה בלה..
 
לאדעת, ומצטערת להידחף, ../images/Emo163.gif

אבל נראה כאילו 'בלאדי ראסטי' באמת מחפש על מה להתווכח עם ויקטור. לא שאישית זה אכפת לי, כי אני מדלגת על זה. אבל למה? לא חבל על הביזבוז אנרגיות? לך תסרוג במקום.
 
טוב פה זה כבר לא ענייני, אני לא יוד

עת אם הוא מנסה להתווכח איתו על כל דבר... לדעתי לא, אבל שוב...אני לא נמצאת בתוך הראש שלו. פה בדוגרי הוא צדק. ואגב, הרבה פעמים קורים פה דברים מעצבנים...למה את לא סורגת במקום? :]
 
אני מתכוונת לבקש מחברה שלי ללמוד

היא הכינה לי תיק ממש יפה לא מזמן והיא סרגה אותו לבד:O טוב, מה זה קשור:] אמ...נו, אז תמצאי לך תחביב אחר
 

The Dew

New member
אנ'לא מבינה -

את מתווכחת עם ויקטור? עם כל הכבוד לך ולידע שלך, ויקטור הוא פירסר מקצועי ואם הוא אומר שלא שמים קיפרים בתקופת ההחלמה - אז לא שמים. חוצמזה, בתקופה הראשונה עם העגיל צריך לשים מתכת איכותית שהיא יכולה להיות רק טיטניום או סרג'יקל סטיל (נו, גם סיליקון, אבל הוא לא יכול לשמש כקיפר בגלל שהוא שקוף-לבן ורואים אותו). קיפרים עשויים, ברוב המקרים, מפלסטיק. פלסטיק לא מתאים לתקופת החלמה של אף פירסינג, לא ממש הבנתי על מה הויכוח בעצם.
 
חומד, זה לא איזה חוק, לא לשים קיפר

בתקופת ההחלמה. זה כמו שויקטור דוגל ב..אנערף..נניח S.S לאינדסטריאל, וויטאלי החליט שהכי טוב זה סיליקון. אז? אני לא מתווכחת עם ויקטור, אני חולקת עליו. מותר לי? טנקס, כשאת נותנת לי אישור אני רגועה.
ושוב...מה את קופצת? נכון, רוב הקיפרים עושיים מX ובנויים באורך Y, אבל ניתן למצוא גם אחרים.
 
+ תודה לויקטור על העזרה ואני מאוד

מאוד מעריכה אותו על מה שהוא תורם בפורום בהתנדבות. אבל כן, גם לי יש ידע בנושא וההודעה שלך נשמעה קצת מזלזלת:]
 

The Dew

New member
אני מצטערת,

לא התכוונתי לזלזל חס וחלילה... קבלי את התנצלותי
 

The Dew

New member
אה,

ואני עדיין חולקת עלייך בעניין הקיפרים. בתקופת ההחלמה צריך לשים אך ורק טיטניום או סרג'יקל סטיל (או סיליקון), וחוצמזה קיפרים הם מטבעם קצרים, אם הקיפר ארוך אז הוא לא קיפר, לא?
 
אמממ דווקא לא, הקיפר לאף הוא באותו

האורך של פירסינג רגיל לאף...שאפשר להתחורר איתו. ולתקופת ההחלמה אפשר לשים גם זהב, אם כבר מתעקשים על דקויות.. ותראי, אני מסכימה איתך שקיפר ללשון באורך של 2.2 ס"מ יהיה בולט יותר מקיפר ללשון באורך של 1.6\1.8 ס"מ, אבל הוא עדיין יהיה פחות בולט מבארבל ממתכת, ולפעמים צריך...אז...זה בהחלט אפשרי..
 

BloodyRustY

New member
כוס ראבק ערס. נעלמה התגובה.

טוב, נכתוב מחדש בקיצור ותמצות. אני לא מבין דבר אחד. אני לא מבין למה אני צריך להגן על הזכות שלי לא להסכים ולהתווכח עם ויקטור. נכון, אני לא עובד כרגע בתעשייה הזאת. טאף. זה לא פוגם במאומה בידע שלי, ולא אומר שאני טועה. להפך, הראתי כבר שאני לא טועה. גם הטענה שאני מחפש את ויקטור ומחפש להתווכח איתו דווקא די מגוחכת. אם מישהו יטרח לבדוק כמה עמודים בפורום הוא יראה שאני טורח להגיב לכל אדם שטועה ומטעה (בתנאי שאני שם לב לאותו נושא ומוצא אותו מעניין מספיק). לפעמים זה מתקדם לוויכוח, לפעמים לא. אין לי שום סיבה להתווכח דווקא עם ויקטור, ולשחק במחשקי מאצ'ואיזם מפגרים. ויקטור הוא פירסר מקצועי שהייתי בשמחה מתחורר אצלו, אם זה היה הקטע שלי. זה לא אומר שהוא צודק בכל דבר. במקרה הנתון הזה הוא טעה, ואני הראיתי את טעותו. אם זה היה אדם אחר, כמו The Dew (טל, נכון?), שטוענת קצת מתחת לתגובה הזאתי שרוב הקיפרים עשויים פלסטיק (הגדרה כללית מדי לחומר, אם מדברים על התחום הזה) הייתי מתווכח גם איתה. זה לא נכון וזה מטעה. טענה מגוחכת אחרת שעלתה פה היא חוסר היכולת לדעת את איכות הקיפר ואת איכות הפירסר שיבחר לשים קיפר לא נכון. על אותו בסיס אפשר גם לטעון שאדם יכול להכנס לסטודיו לא מקצועי, עם פירסר לא מקצועי, שיחורר וישים חישוק לחץ מאיכות ירודה ובקוטר לא מתאים (כמו שקורה בקביעות). אני אפילו אטען שהסבירות שזה יקרה גבוהה יותר, מכיוון שרוב הסטודיואים (הלא מקצועים) לא שומרים קיפרים במבחר גדול, עד כמה שידוע לי. אם מישהו באמת רוצה לנתח את ההודעות שלי ושל ויקטור - בבקשה. זה שטותי וטיפשי, כי אני חושב שהכוונה הכללית בהן ברורה. וההתעקשות על מילים וניסוחים טיפשית וחסרת תכלית. אני גם יכול לשחק במשחק הזה, אבל באמת שאני מעדיך לנצל את הזמן שלי לדברים מועילים יותר. אני לא מחפש את ויקטור, אין לי סיבה לזה. אין גם סיבה לזלזל בדעה שלי, ובטח שלא בזכות שלי לטעון אחרת (כמו שנעשה פה, בעקיפין אמנם), במיוחד אחרי שהראתי שהוא טעה (או רק לא אמר את זה בדיוק כמוני, כמו שטוען פה אחד).
 

The Dew

New member
אכן, טל,

ואני דווקא לא חושבת שזו הגדרה כללית מדיי. רוב הקיפרים אכן עשויים מפלסטיק, לא?
 

BloodyRustY

New member
טפלון הוא גם סוג של פלסטיק.

אז כן, המילה פלסטיק היא כללית מדי בהקשר של חומרים מהם עשויים תכשיטי בתחום הזה. מה גם שהטענה לא נכונה, קיפרים רבים עשויים מקוורץ וזכוכית.
 

The Dew

New member
וגם קוורץ וזכוכית לא מתאימים

להחלמה, לא? (סליחה שאני מנדנדת, אני פשוט חושבת שלשים קיפר בזמן ההחלמה זה פשוט... לא בסדר)
 
למעלה