בקשר לעגיל באף

The fatamorgana

New member
בקשר לעגיל באף

אני רוצה לעשות עגיל באף אבל עוד חודש מתגייס איך אני מסתיר אותו? כמה זמן זה עד שהמקום מחלים? כמה זה עולה? ואפשר שיהיה ישר חישוק? ואם לא כמה זמן עד ששמים חישוק. וכל מה שאפשר לדעת....
 

The Dew

New member
היי :]

החלמה של עגיל באף נעה בין 4-6 שבועות. אפשר לשים חישוק בהתחלה. בסיום תקופת ההחלמה ניתן לשים קיפר (עגיל קטן שקוף שלא רואים) ולקוות שתצליח להסתיר את זה מהצבא
בהצלחה :)
 
ניתן לשים קיפר באף כתכשיט ראשון

הקיפר לאף הוא בסה"כ תכשיט רגיל לאף רק שבמקום אבן מנצנצת\נקודה כסף\וואטאבר יש עיגול שטוח ושקוף והעגיל עצמו לא עשוי ממתכת. לפותח השרשור: לא תוכל ממש להסתיר בצבא פירסינג באף עם חישוק, רק עם קיפר או נקודה קטנטנה.
 

ינקיפנק

New member
אני יודעת רק..

שאפשר להסתיר אותו עם מיתר של גיטרה במקום עגיל, אם אתה עושה עם אקדח, מה שלא מומלץ, זה בסביבות ה30, ועם מחט אין לי מושג.
 

JINDEVIL

New member
../images/Emo129.gif

קודם כל,רצוי כמובן רצוי לעשות את העגיל באף עם מחט.זמן ההחלמה בערך בין חודש לחודשיים.וכן עגיל הראשון יכול להיות חישוק. לגבי הגיוס אני אישית הייתי ממליץ לך לוותר על זה או לפחות לדחות כי בכל מקרה יכריחו אותך להוריד אותו. בכל מקרה,גם אם אתה הולך על זה,טפל טוב בחור על מנת שיספיק להחלים כדי שתוכל לשים קיפר.רק קיפר.לא כל מיני מיתרים של גיטרות ופטנטים של סבתא...וקיפר לא יכול להיות עגיל ראשון. בגלל זה הוא קיפר ולא עגיל...
 

The fatamorgana

New member
אז עוד כמה שאלות

מה זה קיפר קודם כל ? וכמה זמן אחרי שאני עושה את העגיל אפשר לשים את זה ? תודה .
 

JINDEVIL

New member
../images/Emo129.gif

קיפר זה עגיל שנועד לשמור על החור כדי שהוא לא ייסתם. קיפרים מותר לשים רק לחור שהחלים לגמרי.באף זה לפחות חודש ובהנחה אין איתו בעיות בכלל. בכיףףף!
 

BloodyRustY

New member
סליחה, אבל זאת שטות.

קיפר הוא עגיל לכל דבר, אבל עם יעוד שונה. במקום לנצנץ ולמשוך תשומת לב הוא מנסה להדמות לעור. אלא אם כן אתה מתכוון לקיפרי קוורץ, ואז אני מבין את ההיסוס של להשתמש בהם בתור עגיל ראשונה באף. לא מסכים, אבל מבין.
 

JINDEVIL

New member
../images/Emo129.gifנו,עוד חכמולוג אחד...../images/Emo80.gif

קיפר זה קיפר ! הוא נועד לשמור על החור ולא להחלמה! לא משנה אם זה קוורץ,פלסטיק או סיליקון או אפילו טיטאניום. רוב הקיפרים עשוים מחומרים פשוטים יחסית,כאלה שלא ממש מתאימים לתקופת ההחלמה. וחוץ מזה ברוב המקרים הם קטנים מדיי.וכאשר תשים עגיל קטן,אחרי הפציעה יש לגוף נטיה להתנפח.לכן עגיל כמו קיפר יגרום ללחץ על האיזור,שיכול להוביל לזיהום.
 

BloodyRustY

New member
קיפר הוא עגיל לכל דבר.

ההבדל הוא במראה, ולא יותר. אם אתה מוכר קיפרים מאיכות ירודה זה לא אומר שקיפרים מטבעם הם מאיכות ירודה. קיפר איכותי יהיה עשוי מאותו חומר בדיוק כמו עגיל איכותי שאתה תשים לתקופת ההחלמה. ההבדל הוא במראה, לא בחומר. יש קיפרים קטנים יותר, שבאמת לא יתאימו לתקופת ההחלמה, אבל לא כ"כ בעייתי למצוא ריטיינרים שמתאימים באורך. אני אישית במקרה הזה ממליץ על הקיפרי קוורץ של Glasswear Studios (הגרסאות של 8/9.5 מ"מ מתאימות להחלמה). איכות מעולה, לא מושכים תשומת לב (עד כמה שזה אפשרי בפירסינג כזה), והכי חשוב - באורך מתאים. אז אולי אני חכמולוג, אבל אתה טועה.
 
אבל פה הוא באמת צודק אז מה הקטע?

כמו שכתבתי לפני כמה ימים, אפשר לעשות פירסינג באף עם קיפר(לא, לא כי אני איזו מומחית...כי הקיפר לאף הוא בדיוק כמו התכשיט הרגיל לאף), הוא לא צמוד\קטן\קצר יותר, הוא בדיוק כמו כל תכשיט אחר רק שהוא לא ממתכת+האבן לא מנצנצת או משהו אלא פשוט נראית כמו משטח שקוף.
 
+ זה נכון שיש קיפרים לאיזורים אחרים

(לא האף) שהם צמודים וקטנים ובנויים בצורה שתתרום לתכשיט להיראות כמעט בלתי נראה...כמו הלשון. מבאס לעשות פירסינג בלשון עם קיפר כי היא תתנפח עליו וקיפר ללשון הוא לרוב מוט קצר. אגב, יש גם מוטות ארוכים...אז למה לא לעשות איתם? זו סתם התעקשות. כמו שקוסטיה אמר, כל עוד מבנה העגיל מאפשר להתחורר איתו בפעם הראשונה אז הוא עגיל לכל דבר.
 

IceCold 3000

New member
יש לך מושג ממה הוא עשוי?

לא חושב כ"כ.. עדיין את לא יודעת כמה גדול ההבדל בחומר ומה איכות החומר בשביל החלמה. ובנוגע לזה שהקיפר הוא קצר יותר ואפשר למצוא ארוכים הם בערך אמרו שתיהם את זה כי ויקטור אמר שברוב המקרים ולא שהם תמיד קצרים. וגם מה הקטע ולבוא ולהגיד על כל הודעה של ויקטור שהוא לא צודק? מה זה תחרות, מי יודע יותר טוב על תכשיטים ופירסינג בכללי? בינתיים אני יודע שויקטור פירסר מקצועי ועוסק בזה. אז אני מעדיף גם להקשיב לו. כל אחד שיעשה מה שבא לו.
 
מה זה קשור? יש פירסרים שטוענים אחרת

ולא אמרתי לך למי להקשיב אנדריי:] פשוט בקטע הזה הוא לא צודק... לא כי הוא לא מקצועי, הוא כן. הוא פשוט טועה יש קיפרים באיכות אחלה, אתה יכול להתווכח על זה? יש קיפרים בקוטר\אורך מתאים וזהה בדיוק כמו תכשיט ששמים בחירור ראשון, גם על זה אתה יכול לחלוק? ואני לא חושבת שהוא מחפש להתנצח פה על כל הודעה של ויקטור כדי להראות שהוא יותר טוב...אין פה יותר טוב או פחות טוב. פשוט פה, היתה טעות. זה נכון שבכללי עדיף שלא לעשות עם קיפרים כי הצורה שבה הם בנויים לא מתאימה להחלמה+החומר לפעמים...אבל התכשיט הספציפי לאף הוא בדיוק כמו כל תכשיט אחר.
 

IceCold 3000

New member
למה הוא טועה?

מההודעה שלו "רוב הקיפרים עשוים מחומרים פשוטים יחסית" לפי מה שיודע לי מהעברית הקטן[נו אני רוסי] שאני יודע זה לא כל. הוא לא אמר שכל הקיפרים הם חרא קיפרים, או קצרים מידי. אם בנאדם בא ושואל כי אין לו מושג ועוד לא יודע מזה קיפר לדעתי עדיף להגיד לו לא להתחורר ולשים קיפר על ההתחלה. לכי תדעי לאיזה סטודיו הוא יגיע ומאיפה הוא ידע אם זה בסדר שהוא קצר או ידע ממה עשוי הקיפר. אני מסכים עם ויקטור שלא כדאי לשים קיפר על ההתחלה. ומי למשל טוען אחרת? תביאי לפה פירסר שיגיד אחרת אז אני אגיד סבבה. אני בינתיים לא ראיתי עוד פירסר בפורום פה שאמר שזה בסדר. אני לא רואה איפה הוא טעה, את רוצה להשאר בדעתך, תשארי.
 
כי אין עוד פירסר בפורום:]

ונכון, הוא בעצמו טעם שרוב הקיפרים קצרים ומחומרים באיכות לא משהו.. אז למה לא לעשות איתם על ההתחלה? אתה אומר שאי אפשר לדעת על מה "נופלים" ולכן עדיף מראש לא להתחורר עם קיפר.. אבל הוא התעקש עם קוסטיה שקיפר (הוא לא אמר "רק הקיפרים הקצרים והבלהבלה") לא טוב לפעם ראשונה. וזה לא נכון. יאללה יצאתי מהוויכוח, מיותר...כל אחד יעשה מה שבראש שלו. :] קח פרח
 

IceCold 3000

New member
לא אני אומר

שלמישהו שאין לו טיפת מושג בתחום ובתכשיטים עדיף שיעשה לא עם קיפר כי לכי תדאגי לאיזה סטודיו הוא ילך ויגיד שהוא רוצה לשים קיפר בהתחלה, וישימו לו אחד קצר ובעל חרא איכות ואת אמרת שהוא טועה במה שהוא אומר ודווקא הוא לא טעה, הוא אמר שרובם ולא כולם. ועל הקטע של לשים בהתחלה קיפר אפשר להתווכח אבל לדעתי האישית חד משמעית, בלי שום ויכוח למישהו שלא מבין בגרוש בתחום צריך להגיד שלא ישים בהתחלה קיפר. לא רוצה פרח, מה אני בת? P:
 
למעלה