בקשר לעגיל באף

IceCold 3000

New member
סבבה, מצטער, טעיתי.

אולי זה באמת דבר שלכל פירסר/מישהו עסק בתחום יש את הדעה שלו בנוגע אליו. לדעתך אפשר ולא מהווה בעיה, לדעת ויקטור לא. בהחלט התחלתי ויכוח מיותר, לפחות אני מודה בזה. נ.ב לדעתי לא חסר אנשים שלא יודעים להבדיל בין תכשיטים ובין פירסר מקצועי ללא מקצועי. וכל אחד יכול לבקש בהתחלה שישימו לו קיפר ולדעתי ברוב המקרים אם לא בכולם ישימו מעפן ולוחץ. ואני לא מבין מה מגוכחך בזה?
 

IceCold 3000

New member
פעם הבאה תעשה ctrl+z

זה כמו קודם בוורד וזה אמור להחזיר את כל מה שכתבת.. אם נמחק לך מהחלון תגובה עצמו כאילו..
 

BloodyRustY

New member
מה שכתבתי שם לא ברור ממש

אבל זה לא קריטי, אז אני אקח את זה חזרה... אין לי כוח לזה יותר, וזה גם ככה כבר לקח הרבה יותר מדי זמן.
 
תגובה לעניין../images/Emo13.gif כל הכבוד קוסטיה../images/Emo45.gif

ויש לאנשים בפורום נטיה לחפש אנשים בטענה שהם חיפשו אנשים אחרים בקטנות (כן הבנת? מתוחכם
). עם כל הכבוד לויקטור (ויש המון כבוד, ממש נחמד שהוא מתנדב פה מזמנו הפרטי לעזור לכולנו
) לא צריך לסגוד לכל פירסר ולקחת כל דבר שיוצא לו מהפה כאילו הוא אלוהים. נכון שזה המקצוע שלו, או של כל פירסר אחר...אבל גם בנאדם הכי מקצועי בעולם, ומצטיין במקצוע שלו...טועה לפעמים. רופאים לדוגמא כן?
בכל אופן הבהרת את עצמך, אני בספק אם מישהו בפורום בכלל יפנים את מה שכתבת כי בכל זאת...הם יוציאו את עצמם הכי צודקים..אבל.. GO Kostia!
 

IceCold 3000

New member
רותם הלא זה מה שאת עושה כרגע?

נראה לי או שאת סוגדת לקוסטיה? לא נראה לי, אני יודע D:
 
אני לא סוגדת לקוסטיה, אני מעריכה או

תו שהוא השקיע בתגובה כזו כדי להסביר את עצמו למרות שהוא לא חייב פה כלום לאף אחד. והדבר האחרון שאעשה הוא לסגוד למישהו. איך תמיד משהו רציני הופך לצחוק, ואיך מתגובה רצינית שלי יקחו את החלק הכי שולי ויגיבו אליו. טוב זין, אין לי כוח כבר:]
 
חחחחחחחחח ../images/Emo163.gif

הסיבה היחידה שאנשים "סוגדים" פה (עאלק) לויקטור, או יותר נכון פשוט מקשיבים למה שהוא אומר, זה כי יש לו ניסיון בלחורר אנשים. לא כי 'וואו הוא אדום איזה קולי!!' או כי 'וואי ויקטור למד מלא ממאמרים באינטרנט'. זה כי ויקטור למד לחורר, אז ויקטור מן הסתם יודע. סבבה, יש עוד אנשים עם ידע, אבל סביר להניח עם פחות ניסיון. אז בואו נסיים את הויכוח המפגר הזה ופשוט כולנו נסמן
לויקטור ונגמור עניין.
 
ח המשפט האחרון בדיוק המחיש את

מה שהתכוונתי. אני אסמן
לויקטור כי אני מעריכה אותו אבל לא חושבת שהוא צודקר במקרה הספציפי הזה. אולי מומלץ לא לשים קיפר באף מהסיבות שהוא הסביר אבל זה לא דבר שאסור. וצאי לי מהוריד, אני אגיד בנימוס
 
כי המשפט האחרון היה בציניות? ../images/Emo163.gif

ואם את רוצה שאנשים 'יצאו לך מהוריד' אל תרשמי הודעה בפורום, כי לפי מה שזכור לי זה מקום פתוח ומותר לי להגיב פה. וחוצמזה, אנלא 'מחפשת' תהודעות שלך, למקרה שלשניה תהית. מותר לי לא להסכים עם דברים, נכון? נכון.
 
אז לא הבנתי את הציניות שלך:]

וביקשתי שתצאי את לא חייבת, כי כן היתה תחושה שחיפשת אותי...אבל שיהיה יום טוב
 

JINDEVIL

New member
../images/Emo129.gifאני יודע אתחרט על זה...

על זה שאני ממשיך עם הויכוח המטופש וחסר תועלת,אבל בכל זאת... על מנת לא להתפזר כאן בתחום הקיפרים,אני אהיה ספציפי לגבי חירור האף עם קיפר. לכל עגיל יש סיבה למה הוא בנוי איך שהוא בנוי. מבחינת העובי,אורך וסוגר שלו.עגיל של נזם קודם כל חייב להיות עשוי מחומר איכותי כמו פלדה רפאוית,טיטאניום,זהב, סיליקון,PTFE. בוא נהיה לארג'ים ונכלול גם קוורץ.עכשיו,אורך של העגיל חייב להיות לפחות 5 מ"מ,חייב להיות מסובב על מנת שהוא לא יברח, וחלק האחרון, שלא פחות חשוב זה גודל הכדור... למה לדעתך רוב העגילם לאף הם עם כדור של 2.5 ממ לפחות??? בגלל שבזמן ההחלמה צריך לתפוס את העגיל ולהזיז אותו כאשר מורחים עליו את המשחה. וגודל הוא כזה כי זה הכי נוח לעשות את זה בלי לחפור ונסות לתפוס כדור פיצי בגודל של מ"מ וחצי או מ"מ. כי קיפרים באים עם כדור כמה שיותר קטן,אחרת הוא מאבד את היעוד שלו.הרבה יותר קשה לתפוס כדור בגודל של מ"מ מאשר כדור בגודל של 2.5.הבעיה כאן כי אם יהיה קשה לתפוס אותו,יש יותר סיכויי לפצוע את לגרא ולפצוע את המקום שיכול להוביל לזיהום. לכן יש עגילים יעודיים בגדלים מסויימים שיהיה הכי טובים להתחלה. בגדול,אפשר לעשות את החור עם סיכת ביטחון ולהשאיר אותה בפנים ואולי אפילו זה יחלים והכל יהיה טוב.אבל זה לא אומר שזו דרך הנכונה לעשות פירסינג. או לדוגמה אנשים שעדיין עושים חור באף עם אקדח.זה אותו סיפור.אפשרי,אבל לא טוב! ויש אנשים שזה לא עושה להם בעיות,מחלים טוב ומהר.זה עדיין לא הופך את התהליך לנכון. גם לגבי האתר הזה שהבאת...קיפר נחמד, אבל הוא לא מתאים לתקופת ההחלמה.כמובן מאותן סיבות שציינתי. וגם באתר עצמו כתוב:This jewelry is for retainer use only.מה יש לומר מעבר לזה?!
 

BloodyRustY

New member
בסדר ויקטור. אתה צודק.

זה מה שיגמור את הוויכוח? אז סבבה... אין לי לא כוח ולא זמן להמשיך להתווכח פה על השטות הזאת. אתה תמשיך להאמין במה שבא לך, ואני אמשיך להאמין במה שבא לי. אז רוב הפורום יאמין גם במה שבא לך, זה באמת לא מזיז לי.. יום טוב לך.
 
למעלה