בקשר לסקר הנוכחי

Master Yoda

New member
בקשר לסקר הנוכחי

אז ככה - לפי מה שאני יודע - צבע הלייט סייבר שלך הוא לא ממש בבחירה. כל הג´דיי מתחילים עם חרב כחולה והם גם נשארים איתה אלה אם כן הם עשו משהו שנוקד את הקודים של הג´דיי. אם זה משהו שמשאיר חותם הם צריכים להחליף את החרב שלהם בחרב ירוקה (מעניין מה יודה עשה!) סית´ משתמשים בחרב אדומה (את זה כולם יודעים) זה מסכם את הצבעים שראינו עד AOTC אבל אז הצטרפה החרב הסגולה. (לMace Windu ועוד כמה יש אותה.) אין לי מושג מה זה אומר. היו כאלה שאמרו שזאת החרב של האנשים במועצה (וליודה יש חרב ירוקה כי הוא עשה משהו) אבל זה לא יכול להיות כי לKi-Adi יש חרב כחולה!
 
בוא אני אסביר לך...

בסיום לימודים כג´דיי אתה אמור לעצב לך לייטסייבר. את הלייטסייבר בונים מקריסטלים מיוחדים שקשה להשיגם ויש אותם רק למסדר הג´דיי וסית´ים. סוג הקריסטל הוא שקובע לך את צבע הלייטסייבר!(רואים את זה במשחק Jedi Knight IIL Jedi Outckast)
 

Deathatred

New member
למה לכל הסית´ יש חרב אדומה?

אתה בא לבגוד באבירי הג´די, שולף את החרב. הנה, יש לו חרב אדומה. הוא סית´. בוא נתפוס אותו. דמן, ידעתי שהייתי צריך להחליף חרב. הסית´ הם במעקרון נרדפים ע"י הג´דיי אז הם צריכים להודיע לכולם באמצעות החרב האדומה שלהם שהם הרעים?
 

Master Yoda

New member
כן, יופי שלא ידעתי את זה.

א) אל תסתמך על משחק מחשב כמקור לאינפורמציה. ב) בקשר למה שאמרו כאן, לא רק לווינדו יש את החרב הסגולה. ג) לא הבהרתי את עצמי. לא התכוונתי שצבע החרב משתנה בגלל מה שהג´דיי עשה. אלה שהוא צריך להחליף אותה. הכול מובן עכשיו?
 

Master Yoda

New member
איזה מידע?

הקטע עם החרב הירוקה שזה על משהו שמשאיר חותם? זה לוקאס אמר.
 
מצטער, זה בולשיט

הצבעים נקבעים לפי צבע הקריסטל, ללוק לקח חודש או משהו כזה כדי להביא א שלו לשלמות.
 

Master Yoda

New member
אוי באמת.....

מה לא ברור?! אני י ו ד ע שהצבע נקבע ע"י סוג הקריסטל.... אבל אם הג´דיי עושה משהו לא בסדר שמשאיר חותם אז הוא צריך להחליף לחרב ירוקה (יענו חרב עם קריסטל אחר!!!) ע כ ש י ו הבנת
 
למעלה