בקשר לספרים של אנקורי....

בקשר לספרים של אנקורי....

קניתי ספרים של אנקורי 2005 כדי להתכונן לפסיכו לבד...מה דעתכם על הרמה של הספרים? האם היא גבוהה/נמוכה יחסית למכונים אחרים או יחסית לרמה של הפסיכו של המרכז הארצי????
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo79.gif רמה נמוכה ../images/Emo15.gif../images/Emo18.gif

ביחס לקידום וגבע. בכמותי אולי אנקורי וגבע בערך אותו דבר. לרמה של הפסיכו'- הכמותי די תואם את הרמה, במילולי אנקורי ממש דפוקים, ובאנגלית הם בסדר.
 

MiDiT

New member
המילולי העכשווי נשמע ממש מזעזע../images/Emo5.gif

אם להשוות את אנקורי לאוגדן (8H-16H, חוץ מ-14H [אותו אין לי]), לדעתי: - הכמותי קצת יותר קל באוגדן (אולי ניסוח נהיר יותר). - המילולי באנקורי קל יותר בעיקר בפטלים, והמשפטים נפתרים יותר מהר. - האנגלית באוגדן קלה יותר במקצת. אז איך הרמה העכשווית של הבחינה יחסית?
 

ross87

New member
רמת הכמותי בסדר

אבל כמו שמיוזיק אמרה המילולי לא שווה כלום (רק יואל גבע מתקרבים לרמה!).
 

k i d a n

New member
אני לא יודע מה אתם מדברים...

אני משתמש בספרים שלהם והמילולי בסדר גמור. רמה בהחלט סבירה.. לא חושב שהייתי מצליח 28 שאלות בפרק אם הרמה הייתה נמוכה... נתקלתי בהרבה שאלות מהספרים של אנקורי בבחינות שעשיתי מהאוגדן, ממכונים אחרים וכו'....
 

yakirml

New member
ספרי אנקורי

מתוך השוואה בין ספרי קידום, יואל גבע ואנקורי, לדעתי הספרים של אנקורי הם החלשים יותר. האלגברה שלהם מאוד קלה. בבעיות מילוליות יש להם קפיצות ברמות (שאלות קלות לצד שאלות של 3 דקות לשאלה במקרה הטוב...) גאומטריה לא קשה במיוחד לקידום יש שאלות יפות בתחום זה. במילולי רמה נמוכה למדי. יואל גבע הם הטובים בתחום הזה לדעתי. אנגלית סבירה.
 
למעלה