בקשר לניק יחיאל נהרי המשך לדברך

יונתנטן

New member
בקשר לניק יחיאל נהרי המשך לדברך

בנות, אתן חושבות שחצאיות עד לברך יפה וימשוך גברים. לכול הבנים בפורום תגיבו אם יש לכם בעיה עם חצאיות ארוכות. אני אומר להפך, זה יותר יפה. היצר הרע הזה של הבנות ממש מעפן ומצד גברי אני אומר לכן שלנו זה ממש לא משנה. (אלא אם כן מישהו יגיב אחרת)
 
אני

הולכת רק עם ח3איות ארוכות.....אבל מסיבות אחרות
ו....אין ספק שק3ר יותר מושך....תלוי רק בגוף של האשה!!!
 

יונתנטן

New member
אמת שיותר מושך כי זה חושף רגל

שזה חלק יפה באישה חח. אבל ארוך יותר מכבד אותך וזה מושך בצורה אחרת. ביותר עמקות אני יגיד שדוגמנית שמדגמנת עם לבוש מנימלי לבין בלי לבוש בכלל. לבוש מנימלי יותר ימשוך כי זה מסתורי. לכן גם חצאיות ארוכות יותר מסקרן ומושך. אגב. לא אני אומר את זה.
 
מממ

אבל אתה מתאר את זה כלבוש שאנו מתלבשות כדי למשוך את הגברים... אבל זה לא ממש נכון....יש בנות שלובשות קצר בגלל טעם אישי וגם יש כאלו שזה יפה להן יותר...אבל זה לא כדי להחטיא....לא כולן...
 
ברור שקצר יותר מושך..

אבל מה תעשה הבחורה שכך צריכה ללכת לסמינר. זה מה שאמרו לה ללבוש. שלא נדבר על הגרביים שהן לובשות. (סתם חבל על הכסף עדיף ללכת בלי) כנראה שחצאית ארוכה זה יותר מדי ``רחובי``. לא פלא שהדור שלנו נראה ככה. אבל אי אפשר לעשות כלום נגד זה.
 

מיידלע19

New member
חולה על חצאיות קצרות...

אין לי אפילו אחת ארוכה... והם אחרי הברך..... עניין של טעם.. מבחינתי זהלא נקרא יצה"ר בכלל
 
למה

אתה מדמיין שבנות מתלבשות בשביל הבנים? (אני בכולופן-ממש לא מתלבשת בשבילכם!) אני מתלבשת מה שנח לי ומה שבאלי!
 

יונתנטן

New member
לא שמעת על המושג הזה להחטיא את

הרבים? לא אומר שחצאית קצת קצרה זה מחטיא כל כך אבל יש בזה משהו. אוף אם לא הייתי מהפון הייתי כותב כל כך הרבה על הנושא
 
שוהמ. . .כן.

אני לא רק מדמיין. חצי מהדברים שגברים ונשים עושים זה בשביל להרשים את המין השני. . .ובתוך זה גם בגדים. את לא תלבשי בגד כמו שאת לובשת עכשיו בצבעים מסוימים. למה זה נוח . תגידי את לא אוהבת את הצבעים. אם זה יהיה באופנה את תלבשי. . . .
 

הראליק

New member
אני חושב

שחצאיות ארוכות זה הרבה יותר יפה!! ולי הרבה יותר קשה לשמור תעינים כשעוברת בת שמתלבשת צנוע ויפה משעוברת בת שמנסה למשוך תעינים שלי בצורה כזאת בזויה כשהיא מוכנה לחשוף מהגוף שלה...איכס! פשוט דוחה כמה אפשר להוציא מעצמך, מהגוף הפרטי שלך, ובשביל מה? בשביל למשוך עוד מבט ממישהו ברחוב שאולי לא תפגוש לעולם... אותי זה כל פעם מחדש דוחה ומאכזב.
 
הכי חשוב זה ש

שמנות לא יתקרבו לזה ואם הם גם נמוכות עוד יותר. זה משמין ומנמיך את שיעשו טובה וימנעו ממנו דברים לא נעימים. קצר זה רק למי שזה יפה לה גם לא כל אחת רזה.
 

מיידלע19

New member
מעצבן שהכנסתם לעצמכם לראש

שחצאית קצרה זה לא צנוע.. אויש כמה שזו הכללה נוראית.
 
למעלה