בקשר למכתבי תודה ../images/Emo30.gif
חשבנו לשלוח מכתבי תודה אחרי החתונה. ואז רונן אמר שזה עלול להיות בעיתי מכמה סיבות: 1. זה עלול להיות מתעלק קצת על האורחים 2. אם מדובר באורחים שאנחנו לא כ"כ מכירים אז זה קצת מגוחך. 3. אורחים מבוגרים שיקבלו את זה לא יבינו מה רוצים מהם (לפעמים יש כאלה שיש להם עוד קשיי שפה...
). מה דעתכם???
חשבנו לשלוח מכתבי תודה אחרי החתונה. ואז רונן אמר שזה עלול להיות בעיתי מכמה סיבות: 1. זה עלול להיות מתעלק קצת על האורחים 2. אם מדובר באורחים שאנחנו לא כ"כ מכירים אז זה קצת מגוחך. 3. אורחים מבוגרים שיקבלו את זה לא יבינו מה רוצים מהם (לפעמים יש כאלה שיש להם עוד קשיי שפה...