בקשר לטירונות בצריפין.

adiiida3

New member
בקשר לטירונות בצריפין.

אני גרה בצפון ואני לא אוכל לחזור הביתה כל יום אחרי הטירונות. מישהו יודע למי ומתי ואיך אני צריכה להגיד את זה כדי שיתנו לי להישאר לישון שם? ולמי שכבר יצא לישון שם - איך המקום? מה צריך להביא (זה הרי רק 5 ימים)? תודה רבה וגמר חתימה טובה (=
 

אייני

New member
בסוף שרשרת החיול תהיה פגישה כזאת עם המפקדים

אחרי שהם יסיימו לצרוח עליכם, תגידי להם את זהXD
 
למעלה