בקשר לטירונות בצריפין.
אני גרה בצפון ואני לא אוכל לחזור הביתה כל יום אחרי הטירונות. מישהו יודע למי ומתי ואיך אני צריכה להגיד את זה כדי שיתנו לי להישאר לישון שם? ולמי שכבר יצא לישון שם - איך המקום? מה צריך להביא (זה הרי רק 5 ימים)? תודה רבה וגמר חתימה טובה (=