בקשר לחישוב יום מילואים..

sivan120

New member
בקשר לחישוב יום מילואים..

לא ממש הבנתי- לוקחים 3 משכורות אחרונות ברוטו (כולל סוציאלי או לא?), מחלקים ב-90 וזה השכר ליום. הבנתי שזה יוצא פחות מיום עבודה רגיל אם לא הייתי במילואים אבל אל תשכחו שגם על שישי-שבת מקבלים כסף במילואים, אז זה מתקזז.
 

jhracham

New member
אתה רציני??

אם אני עושה מילואים שבוע אני מקבל כסף רק על 5 ימים???? לא נשמע לי הגיוני
 
כן!!!והכסף..הוא פחות משכר מינמום

תקרא מה רשום בפורום ולמה גודל האכזבה..מהצבא. כמובן למי שיש משכורת מעל שכר מינמום משהו כמו 10K הרוויח...או שהפסיד קצת.. ולא משלמים על שישי שבת.גם כאשר אתה בתורנות.
 

jhracham

New member
רגע רגע בוא נעשה סדר

ברור לי שהשכר להיום הוא יכול לצאת פחות ממינימום ובגלל שיטת החישוב הוא נמוך מהשכר שאתה עושה בפועל בעבודה. אבל אתה בטוח שלא מקבלים כסף על ימי שישי שבת?? הרי אני יכול לעבוד בעבודה בימי שישיבת? כמו כן האם יש עוד אנשים שיכולים לאשש או להכחיש? הרי לפי מה שאני מכיר מקבלים כסף לפי ימי שמ"פ בפועל ואין התחשבנות זה יום שישי וזה יום ראשון... תקנו אותי אם אני טועה
 

vinney

Well-known member
משלמים על שישישבת

אבל פחות ממה שהיית מקבל אם היית עובד באותם הימים. החישוב הוא שלוקחים ממוצע משכורות משלושה החודשים האחרונים שלך, מחלקים ב90 ומכפילים במספר ימי המילואים שעשית (כולל שבתות וחגים), וזה מה שתקבל. העיוות הוא שברוב המקרים, ממוצע משכורות לא יכלול משכורות עבור שבתות וחגים (כי רוב האנשים לא עובדים בשבתות וחגים).
 

generala

New member
משהו לא הולך לי בחישוב כ"כ....

9000 ש"ח לנטו לחלק ל- 90 = 100 100 * 30 ימי מילואים = 3000 ש"ח. כלומר אדם שמרוויח 9000 ש"ח בנטו ירוויח 3000 לאותו חודש המילואים שעשה ?
 

vinney

Well-known member
שכחת להכפיל ב3

מחלקים ב90 את משכורת 3 חודשים (למעשה מחלקים ב30 ממוצע 3 משכורות אחרונות). בדוגמא שלך, יצא 9000/30 * 30 = 9000, רק ש30 ימי מילואים, זה משהו כמו 22 ימי עבודה. על כן, יצא שעל 30 יום קיבלת משכורת שבד"כ אתה מקבל על 22 יום.
 

vinney

Well-known member
אגב, מי שעובד 7 ימים בשבוע, כמו במילואים

יקבל 100% שכר בתגמול מילואים שלו.
 
נצל"ש אצל מי מקבלים החזר על יום מילואים?

הבנתי שעל כל יום מילואים שעשיתי שילמתי למדינה כסף, רציתי לשאול למי צריך לפנות כדי לקבל את הכסף הזה בחזרה. תודה מראש, המילואימניק הקרבי הפרייאריסט.
 
חבוב

נגיד ואתה משתכר 7,000 ש"ח בחודש, כלומר בערך 270 ש"ח ליום עבודה (הרי שבתות אתה לא עובד אז מחלקים ב-26 יום) אתה הולך למילואים ועל פי המדינות שלהם צריך חלק את ה-7,000 ש"ח שלך ב-30 יום (!), כלומר אתה משתכר רק 233 ש"ח ליום, כלומר אתה משלם מכספך למדינה 37 ש"ח על כל יום מילואים. אם אתה עושה 30 יום בשנה מילואים זה יוצא 1110 ש"ח בשנה.. (!) יוצא שבמקום שהמדינה תצ'פר אותך על תרומתך, אתה מצ'פר את המדינה..
 

צמרת111

New member
תבין../images/Emo70.gifדופקים אותך-חוקית לגמרי../images/Emo150.gif

הבנת ... דופקים אותך חוקית... 200++ אוכלי חינם שורצים בניו יורק על חשבונך .. ( כולל הבת של מופזון ) לאנשי הקבע העלו משכורת אותך שכחו ...
 
למה שישימו עליי קצוץ??

אני כולה 1.7% מאוכלוסיית ישראל, בקושי 2 מנדטים, וכמה שיידפקו אותי, במילא אני אמשיך לבוא למילואים, כי אם אני לא אבוא, אני אהיה בכלא, אז מה זה משנה אם ידפקו או לא ידפקו אותי, אני למילואים במילא אבוא..
 
אני דבר אחד לא מבין??לאן הולך כל הכסף!

בטח שלא הולך לביטחון שדה שגברים רק על טירונים! ראינו מה עשתה להם..המתחזה של גבעתי!--עשתה להם בית ספר. רוב הימח"ם שאני מכיר סגורים! ופינו אותם. פיטרו עשרות אנשי קבע במשך השנים. הצבא חוסך בכל דבר אפילו בדפים. למילואמניקים משלמים מתחת לשכר מינמום! ואין ביטוח. ובשנה שעברה היה חסר מלא ציוד. לאן הכסף בדיוק הולך????
 

צמרת111

New member
וכמובן-200 בטלנים בUSA

לא לשכוח : במשלחת הרכש , לאותו היקף של סיוע צבאי. למצרים 3 אנשים לישראל 200 . כולל ילדים של ובנות של ...
 

צמרת111

New member
משלחת הרכש היא קצה הקרחון../images/Emo70.gif

לצערי אני צודק. משלחת הרכש היא קצה קרחון של בזבוז כספי ציבור במשרד הבטחון וצה"ל. תחת כיסוי של "סודיות" ושושווווו בנו לעצמם העובדים קן מרופד בכסף לא שלהם. על כתפי כל כלוחם יושבים עשרות עורפיים שנהנים מהתנאים שמקבל הלוחם. אז כשמספרים לך שאין כסף לשכר מינימום למילואיניק תקום ותשאל : מה עושה משלחת של 200 איש בניו יורק מי משלם לה את המשכורת .
 
יותר מכך, לו היית עובד באזרחי בשישי, שבת...

או חג, אזי היית מקבל 170% לשעה ויותר, (תלוי בחוזה בכל מקום עבודה) אבל במילואים, טוחנים שבתות, ימי שישי וחגים ושעות נוספות ואין לך שום תגמות או פיצוי על כך. הנושא הזה "טופל" בפורום רבות...
 
למעלה