בקשר לחברת דן

מצב
הנושא נעול.
בקשר לחברת דן

בקשר לחברת דן
אני שמתי לב שבקרוב צפוי שינויים בקווי דן למשל קו 27 תהיה עד תחנת רכבת אונבריטה קו 5 מתארכת עד תחנה רכבת מרכז זה תהיה ניסעה נוחה למי שאין קווים לתחנת רכבת מרכז אבל מתחנת רכבת עצמו עד תח"מ חדשה תהיה הרבה קווים פעלים כמו למשל 173 ,73, 74 (אגד) ביום רביעי שעבר ראיתי את האוטובוס חדש של דן ,הוא בעצמו נראה צבעי קשת ,ועיצוב של סאפרי ,מזכיר לי כמו בטבע ,וזה מרהיב בגווני צבעים נפלאים ראיתי אותו במקרה שהוא היה בנסיעת מבחן ביד אליהו (ליד הלן קלר)
 
שכחתי להגיד בקשר לתחנת מרכזית

בקשר לחברת דן
אני שמתי לב שבקרוב צפוי שינויים בקווי דן למשל קו 27 תהיה עד תחנת רכבת אונבריטה קו 5 מתארכת עד תחנה רכבת מרכז זה תהיה ניסעה נוחה למי שאין קווים לתחנת רכבת מרכז אבל מתחנת רכבת עצמו עד תח"מ חדשה תהיה הרבה קווים פעלים כמו למשל 173 ,73, 74 (אגד) ביום רביעי שעבר ראיתי את האוטובוס חדש של דן ,הוא בעצמו נראה צבעי קשת ,ועיצוב של סאפרי ,מזכיר לי כמו בטבע ,וזה מרהיב בגווני צבעים נפלאים ראיתי אותו במקרה שהוא היה בנסיעת מבחן ביד אליהו (ליד הלן קלר)
שכחתי להגיד בקשר לתחנת מרכזית
אני ממש מתבייש בכך שעיריית ת"א ומשרד תחבורה מזניחים את תחנת מרכזית ישנה בת"א,(ריח שתן ,קירוב מטונפים) חבל להזניח אותו כך , איפשר לשפץ אותו ולהפוך אותו איזה מן תערוכה ואיפה שיש אוטובוסים ישנים במקום שהרסו ,איפה להאיר אוטוסבים ישנים ומסביבתו איפשר להפוך לגן (שילוב טוב בין מדרחוב שתחנת מרכיזית ישנה ,)
 
סליחו לי על שגיאות כתיב ,תודה.

שכחתי להגיד בקשר לתחנת מרכזית
אני ממש מתבייש בכך שעיריית ת"א ומשרד תחבורה מזניחים את תחנת מרכזית ישנה בת"א,(ריח שתן ,קירוב מטונפים) חבל להזניח אותו כך , איפשר לשפץ אותו ולהפוך אותו איזה מן תערוכה ואיפה שיש אוטובוסים ישנים במקום שהרסו ,איפה להאיר אוטוסבים ישנים ומסביבתו איפשר להפוך לגן (שילוב טוב בין מדרחוב שתחנת מרכיזית ישנה ,)
סליחו לי על שגיאות כתיב ,תודה.
 

oren*

New member
../images/Emo45.gif באמת חבל שלא השכילו לשמר את

שכחתי להגיד בקשר לתחנת מרכזית
אני ממש מתבייש בכך שעיריית ת"א ומשרד תחבורה מזניחים את תחנת מרכזית ישנה בת"א,(ריח שתן ,קירוב מטונפים) חבל להזניח אותו כך , איפשר לשפץ אותו ולהפוך אותו איזה מן תערוכה ואיפה שיש אוטובוסים ישנים במקום שהרסו ,איפה להאיר אוטוסבים ישנים ומסביבתו איפשר להפוך לגן (שילוב טוב בין מדרחוב שתחנת מרכיזית ישנה ,)
באמת חבל שלא השכילו לשמר את
המקום ולהפוך אותו לאתר המציג את ההיסטוריה המפוארת של התחבורה הציבורית בגוש דן. למיטב ידיעתי עומד לקום מגדל משרדים על חורבות התחנה המרכזית הישנה, אשמח אם מישהו יוכל לאשר את הדברים.
 
יש ליד תחנת מכרזית ישנה

באמת חבל שלא השכילו לשמר את
המקום ולהפוך אותו לאתר המציג את ההיסטוריה המפוארת של התחבורה הציבורית בגוש דן. למיטב ידיעתי עומד לקום מגדל משרדים על חורבות התחנה המרכזית הישנה, אשמח אם מישהו יוכל לאשר את הדברים.
יש ליד תחנת מכרזית ישנה
שטח ריק ,סגור שצמודה לגן , למה לא בונים שם איזה אתר הצנחה לכל חלליי פיגוע באוטובסים מאז יום עצמאות לא צריך כל הזמן גרודי שחקים קצת היסטורייה לא יזיק
 
אני כבר מתגעגע לקופה אחורית לקו 5

בקשר לחברת דן
אני שמתי לב שבקרוב צפוי שינויים בקווי דן למשל קו 27 תהיה עד תחנת רכבת אונבריטה קו 5 מתארכת עד תחנה רכבת מרכז זה תהיה ניסעה נוחה למי שאין קווים לתחנת רכבת מרכז אבל מתחנת רכבת עצמו עד תח"מ חדשה תהיה הרבה קווים פעלים כמו למשל 173 ,73, 74 (אגד) ביום רביעי שעבר ראיתי את האוטובוס חדש של דן ,הוא בעצמו נראה צבעי קשת ,ועיצוב של סאפרי ,מזכיר לי כמו בטבע ,וזה מרהיב בגווני צבעים נפלאים ראיתי אותו במקרה שהוא היה בנסיעת מבחן ביד אליהו (ליד הלן קלר)
אני כבר מתגעגע לקופה אחורית לקו 5
 
"כרטיסן"

אני כבר מתגעגע לקופה אחורית לקו 5
"כרטיסן"
M.A.N SL 200 עם 3 דלתות ומרכב מוסב בארץ (האוטובוס נמוך יותר, אך הרצפה גבוהה, לכן היו יותר מדרגות מהרגיל). הכרטיסנים האלה עברו הסבה באמצע שנות התשעים לניידות שירות או לאוטובוסים רגילים (הוצאת הכרטיסן והדלת השלישית) ושירתו עד לפני שנה וחצי. מספריהם הפנימיים של אלו ששירתו בקו שונו ל: 10XX
 
אלה היו אוטובוסים יפים !

"כרטיסן"
M.A.N SL 200 עם 3 דלתות ומרכב מוסב בארץ (האוטובוס נמוך יותר, אך הרצפה גבוהה, לכן היו יותר מדרגות מהרגיל). הכרטיסנים האלה עברו הסבה באמצע שנות התשעים לניידות שירות או לאוטובוסים רגילים (הוצאת הכרטיסן והדלת השלישית) ושירתו עד לפני שנה וחצי. מספריהם הפנימיים של אלו ששירתו בקו שונו ל: 10XX
אלה היו אוטובוסים יפים !
 

K85

New member
אהבתי את האוטובוסים האלה

"כרטיסן"
M.A.N SL 200 עם 3 דלתות ומרכב מוסב בארץ (האוטובוס נמוך יותר, אך הרצפה גבוהה, לכן היו יותר מדרגות מהרגיל). הכרטיסנים האלה עברו הסבה באמצע שנות התשעים לניידות שירות או לאוטובוסים רגילים (הוצאת הכרטיסן והדלת השלישית) ושירתו עד לפני שנה וחצי. מספריהם הפנימיים של אלו ששירתו בקו שונו ל: 10XX
אהבתי את האוטובוסים האלה
האוטובוסים שעליהם אתה מדבר יוצרו בשנת 1984 והיו ממוזגים, בניגוד לאלו בעלי שתי הדלתות מאותו הסוג שיוצרו עד שנת 1980 אם אינני טועה. רוב האוטובוסים הללו הוסבו לאוטובוסים רגילים בעלי שתי דלתות בלבד. לפני כמה שנים אני זוכר שנסעתי באוטובוס כזה בקו 168 שאף הותקן בו שילוט אלקטרוני. מרכב האוטובוסים האלה מזכיר מאוד את זה של המרצדס 0305 של אגד שיוצרו עד שנת 1980 או 1981. אגב: מה היו מספריהם הפנימיים של האוטובוסים לפי ששונו? משום מה חשבתי תמיד שהם "נולדו" עם אותם מספרים (10XX).
 

Carl Freeborne

New member
גם קודם הוא היה עד האוניברסיטה

בקשר לחברת דן
אני שמתי לב שבקרוב צפוי שינויים בקווי דן למשל קו 27 תהיה עד תחנת רכבת אונבריטה קו 5 מתארכת עד תחנה רכבת מרכז זה תהיה ניסעה נוחה למי שאין קווים לתחנת רכבת מרכז אבל מתחנת רכבת עצמו עד תח"מ חדשה תהיה הרבה קווים פעלים כמו למשל 173 ,73, 74 (אגד) ביום רביעי שעבר ראיתי את האוטובוס חדש של דן ,הוא בעצמו נראה צבעי קשת ,ועיצוב של סאפרי ,מזכיר לי כמו בטבע ,וזה מרהיב בגווני צבעים נפלאים ראיתי אותו במקרה שהוא היה בנסיעת מבחן ביד אליהו (ליד הלן קלר)
גם קודם הוא היה עד האוניברסיטה
גם בשנת 2002 ו 2001 27 נסע עד תחנת רכבת האוניברסיטה (מלבד מוצ"ש) והשינוי הוא רק בכך שלא יעבור בקק"ל ובבני אפריים אלא יחזור מרמת אביב גימל ישר לאוניברסיטה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה