בקשר לדיאטות "כסאח"

Aimee

New member
בקשר לדיאטות "כסאח"

הן לא בריאות, והירידה לא יעילה כי אח"כ עולים כפול והשיער נושר ומתעלפים וכו', למה אנשים עושים אותם? כי הם רוצים לרדת כמה קילו מהר, נכון? אז יש לי עם זה בעיה. עשיתי במשך שבוע (ראשון-ראשון) דיאטת כסאח, לא משנה התפריט -אבל בואו נאמר שלא עברתי את ה500-600 קלוריות ליום. זה היה הרעיון, לעשות את זה רק שבוע ולראות מה קורה. עם הדיאטה הזאת, שלא הכילה את כל קבוצות המזון, עשיתי טיפה דברים טובים. כל בוקר התעמלתי חצי שעה, וארוחת ערב אכלתי לפני שבע. לא רימיתי, אני נשבעת! ולא ירדתי אפילו קילו. איך זה יכול לקרות? (אני לא מתכוונת להתחזר עכשיו, סתם מבאס) למישהו יש הסבר? (חוץ מזה שרימיתי- כי לא רימיתי)
 

finduilas

New member
יכולים להיות כל מיני סיבות

הנה הניחושים שלי: 1. אולי לא ספרת קלוריות נכון 2. אולי הגוף שלך נכנס למצוקה ואגר כל מה שנכנס כשומן 3. אולי את לפני מחזור שאז באופן טבעי מעלים ככה קילו 4. אולי כמות הנוזלים בגוף היתה שונה בין השקילות בכל מקרה, אני לא מכירה אף דיאטה של שבוע. אפילו הכי כסחיסטיות ממליצות על בערך חודש כי בשבוע אי אפשר לראות כלום. בגלל זה הן כל כך לא בריאות...
 

Aimee

New member
תודה רבה!

אולי באמת אני אתאזר בסבלנות ואחכה עוד שבוע (לא עם כסאח, אבל עם הספורט והלאכול לפני שבע) המון תודה!
 

actress22

New member
ומה תעשי אם תהיי נורא רעבה

בשעה 21:30 למשל , הבטן תקרקר נורא ואת תרגישי שהראש מסתובב לך. ואת יודעת , כשרעבים נורא גם קשה להירדם....... מה תעשי אז?
 

Aimee

New member
אז אני אוכל יוגורט, או תפוח.

זה לא נשמע לי כמו כזו דילמה.
 

actress22

New member
זו באמת לא כזו דילמה

זה כל העניין. אם את רעבה אחרי השעה ש"הקצבת" לך אז לא תכניסי שום דבר רציני? תסתפקי ביוגורט או תפוח? ומי אמר שזהיחזיק אותך עד הבוקר? כמו שכבר אמרו לך , הגוף שורף כל הזמן.......ואם לא יהיה לו מה לשרוף הוא ישרוף את מאגרי השריר....תחשבי אם זה מה שאת רוצה. הגוף שלך זקוק לדלק כדי לתפקד , תני לו את הדלק ואל תחסכי ממנו. למשל, גם אני , בדרך כלל , לא קונה לי שום דבר לאכול במהלךיום הלימודים וכן , לפעמים אני מסתפקת בתפוח שאני מביאה מהבית עד שאני מגיעה הביתה לארוחת הצהריים. אבל מה לעשות , הרגשתי היום בשעה 10 רעבה אחרי שקמתי הבוקר בחמש וחצי. את חושבת שמנעתי מעצמי לקנות סנדוויץ'? ממש לא , קניתי , אכלתי , נהנתי ממנו , שבעתי ועכשיו אני יכולה להמשיך את היום. את חייבת לאכול בשביל לתפקד (ותאמיני לי שאני מדברת מנסיון....). אל תמנעי מעצמך כלום רק בגלל ש"אמרו לך..." , תבדקי את הדברים באמצעות מקורות מוסמכים לפני שאת מחליטה דברים.
 

נוב 00

New member
איזה טיפשי זה...

כל פעם שאני שומע את זה אני נדהם מחדש עד כמה לא מפעילים חשיבה ... מילא היית אומרת לי לדפוק ארוחה שתכביד עליך ותתקשי לישון בגלל שכבד לך בבטן, אבל מה נראה לך שקורה ב 19:10, 10 דקות אחרי שסיימת לאכול? הגוף יוצא להפסקת סיגריה של 12 שעות?
 

Aimee

New member
גם אני לא ממש מבינה את זה

אבל זה מה שכולם אמרו לי כל החיים, שלאכול בלילה זה הדבר הכי משמין שיש, אז בד"כ מסיימים בחמש, לי זה קשה כי אני מגיעה הביתה רק בשש, אז קבעתי לי שבע.
 
ואני לעומתך, לא מבינה את זה

אם זה נשמע לך לא הגיוני למה את פועלת לפי מה ש"כולם אומרים" בלי להניד עפעף ולא חוקרת ומבררת את דבריו של רב סרן שמועתי? בחייך, בגוף יש שעון?! (הוא גם עובר לשעון קיץ ב21 לאפריל?
) הגוף שורף קלוריות מהרגע שנוצרת עד לרגע שאת מתה, בהתאם לפעילות שאת עושה. אם את עושה פעילות גופנית בלילה תשרפי המון, אם את ישנה ביום תשרפי מעט, אבל תמיד תשרפי.
 

Ela 17

New member
שאלה.....

למה אצרת שבפעילות גופנית בלילה שורפים המון? מה ההבדל שיש בין הלילה לבוקר, וליום בכלל?
 

Ela 17

New member
ועוד משהו...

זה נכון שלאכול בלילה זה לא בריא ויותר משמין?
 
לא, זה לא נכון

ושוב, זו הייתה כל הפואנטה של השרשור - שאכילה בלילה לא משמינה יותר או פחות מאכילה בכל שעה אחרת.
 
נסכם את זה לגבי אכילה לילית

כל עוד לא עברת את כמות הקלוריות שהגוף שלך היה צריך את יכולה לאכול לפני השינה.עדיף כמובן לאכול לאורך כל היום ולא בבום אחד לפני השינה.אבל אכילה לפני השינה לא תגרום לך להשמין
 

mf10

New member
ועוד הערה

בפורום תזונה ודיאטה המליצה הדיאטנית להפסיק לאכול עד כשעתיים לפני השינה
 

Aimee

New member
נו אז בבקשה

זה מה שאמרתי לא? אני לא ערפד- אני ישנה בלילה. ואני אוכלת עד שלוש וחצי שעות לפני השינה ולא שעתיים. תתבעו אותי.
 

קליאו2

New member
אובד'קשיין!!

נו באמת.. תיראי הסבירו לך פה כמה פעמים ואת עדיין לא רוצה להבין.. חמודה עשי מה שאת מוצאת לנכון.. אלו חייך!! עשי בהם כרצונך!! יום נעים, אביטל
 
למעלה