בקשר לאי מיול

n a a m o o n

New member
בקשר לאי מיול

מאיפה כדאי להוריד אי מיול ואיזה גירסה ? האם עדיף בעברית או אנגלית ? יש לי מערכת הפעלה xp והמחשב מחובר לראוטר של 3com באופן חוטי .
 

n a a m o o n

New member
מה להוריד מהם ?

האם להוריד את קובץ ההתקנה , מכווץ או קוד מקור , או את שלושתם ? יש איזהשהו מדריך ? לא בא לי לעשות טעויות עם זה ואני רוצה שיעבוד חלק ....
 

geronen

New member
להוריד את קובץ ההתקנה

אני מנסה לחפש מדריך - אעדכן בהמשך
 

geronen

New member
באותו אתר יש בצד שמאל עזרה ותמיכה

יש שם מדריכים וכן תשובות לשאלות נפוצות
 

n a a m o o n

New member
טוב הורדתי אבל ...

זה נותן מזהה נמוך , אני משתמשת בנתב ולכן הבנתי שאני צריכה לפתוח פורטים קראתי את המדריך רק שאני לא מבינה איפה צריך לבצע את זה במחשב הראשי , או רק במחשב שלי שהוא המשני , אגב במחשב הראשי פועל אי מיול עוד לפני שחיברתי את הנתב ? גם בעניין החומת אש באיזה מחשב צריך לעשות זאת ?
 

n a a m o o n

New member
נתב של 3COM 100-75 ....

עם שני מחשבים מחוברים קווית , אחד ראשי כמובן ואחד משני . על איזה המחשבים להפעיל את המדריך ? בראשי יש אימיול עוד לפני שהיה ראוטר והוא עובד אבל במשני (שזה המחשב שלי ) הורדתי אי מיול היום .
 

אזרח111

New member
ניסית לקרוא את המדריך?

אין צורך שאני אסביר פה הכל בצורה עצמאית ונפרדת מחדש - בשביל זה מדריך ... באופן עקרוני זה לא הכי קריטי מאיזה מחשב את מבצעת את המדריך - אבל בגלל שאת מתחילה בתחום עדיף שתשבי על המחשב שאליו את רוצה להפנות את הפורטים מהנתב. והנה עוד מדריך שהוא יותר ספציפי לראוטר שלך - http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/3com/3CRWER100-75/eMule.htm
 
למעלה