בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

lklk2

New member
מחיר שונה בתחנות ת"א?

בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
מחיר שונה בתחנות ת"א?
אני שם לב שכרטיס נסיעה מקריית מוצקין לת"א אוניברסיטה יותר זול מאשר כרטיס נסעיה ברכבת לתל אביב הגנה?
ממתי זה ככה?
חשבתי שכל תחנות תל אביב הן תחנה אחת.
&nbsp
תודה
 
היכן שמת לב? המחיר לכל תחנות ת"א זהה וזה לא השתנה

מחיר שונה בתחנות ת"א?
אני שם לב שכרטיס נסיעה מקריית מוצקין לת"א אוניברסיטה יותר זול מאשר כרטיס נסעיה ברכבת לתל אביב הגנה?
ממתי זה ככה?
חשבתי שכל תחנות תל אביב הן תחנה אחת.
&nbsp
תודה
היכן שמת לב? המחיר לכל תחנות ת"א זהה וזה לא השתנה
 

S o l l y

New member
כי זה מבוסס על אינטרנט סלולרי

WIFI-רכבת ישראל
למה הWIFI בקרונות כזה מעפן?
מישהו יודע אם יש תוכנית לשפר את הרשת האלחוטית ברכבת ישראל?
כי זה מבוסס על אינטרנט סלולרי
אני מקווה שיש כוונה להחליף את המודמים לLTE כשתהיה לכך תמיכה מלאה, או שהם כבר תומכים בזה...
 

lklk2

New member
עכשיו הבנתי למה הWIFI הזה כל כך חלש

כי זה מבוסס על אינטרנט סלולרי
אני מקווה שיש כוונה להחליף את המודמים לLTE כשתהיה לכך תמיכה מלאה, או שהם כבר תומכים בזה...
עכשיו הבנתי למה הWIFI הזה כל כך חלש
ונותן שירות גרוע
כנראה שזה ישאר ככה תמיד
תודה רבה
 

S o l l y

New member
אין הרבה ברירות אחרות בתנועה היום בארץ...

עכשיו הבנתי למה הWIFI הזה כל כך חלש
ונותן שירות גרוע
כנראה שזה ישאר ככה תמיד
תודה רבה
אין הרבה ברירות אחרות בתנועה היום בארץ...
 

lilo4

New member
אומני אקספרס בחיפה

בקשות
ושאלות
(לא הכוונה)
אומני אקספרס בחיפה
לפני כמה שבועות קראתי כאן שבקרוב אומני אקספרס יעבירו את הקווים שלהם באזור חיפה, טבעון, יקנעם וכו' לחברה אחרת.
יש למישהו מושג אם יהיו שינויים בלוח הזמנים או במסלולים של הקווים?
 
חברת סופרבוס

אומני אקספרס בחיפה
לפני כמה שבועות קראתי כאן שבקרוב אומני אקספרס יעבירו את הקווים שלהם באזור חיפה, טבעון, יקנעם וכו' לחברה אחרת.
יש למישהו מושג אם יהיו שינויים בלוח הזמנים או במסלולים של הקווים?
חברת סופרבוס
תחליף את נתיב אקספרס (שאומני אקספרס מוזגה לתוכה לפני שנתיים בערך).
זה יקרה ב-19.12.14
יהיו תוספות שירות בחלק מהמקומות וכמה שינויים, אך הגישה הכללית היא להשאיר את מה שלא דורש שינוי כמו שהוא.
מה כן חדש?
קווים 9,13 בקריית טבעון יהפכו לדו כיווניים במקום סיבוביים וישרתו גם את רחוב הצבעוני, השירות העירוני בתוך יקנעם יתוגבר קלות (מכל 25 דקות לכל 20 דקות), קו 184 מחיפה לגלעד יהפוך לקו אזורי מיקנעם לגלעד, הוא יפוצל לשניים (184+185) ויתווספו לו נסיעות שייתנו לכל היישובים שירות טוב יותר מאשר היום.
בנוסף ייפתח קו 187 שיקשר את יישובי מועצה אזורית מגידו על כביש 66 למתחם המועצה.
את 184 בקטע חיפה-יקנעם יחליף קו 188 שעושה מסלול דומה מאד בתוך יקנעם כך שלא צפויה פגיעה לתשובי יקנעם כתוצאה מקיצור 184.
קו 55 מדלית אל כרמל שהיום מגיע עד לטכניון יוארך עד מרכזית המפרץ. ויהיו כמה שינויים נקדותייםב קו 1 בתוך דלית אל כרמל. קווים 1,2,3 בדליה ועספיא יהפכו למיניבוסים.
ייפתח קו חדש מיקנעם (עם מסלול איסוף בעיר) לתחנת רכבת בנימינה שמספרו 157.
קו 300 (מהיר עפולה-חיפה) ישנה את מסלולו וייסע דרך צומת מגידו (לפי הוייז זה 10 דקות פחות), הוא שונה מ-302 בכך שהוא לא ייכנס למסוף יקנעם.
זה העיקר.
במרץ 2015 תחליף סופרבוס את "קווים" באזור עפולה וביוני או יולי את אפיקים באזור טבריה.

ובשורה לחובבי סוגי הדגמים, בנוסף לדגמים הרגילים והמוכרים ולאוטובוסים סיניים שסופרבוס כבר מפעילה בבית שמש, היא רכשה גם מרצדסים. אני חושב שזו החברה הראשונה מבין החברות החדשות שרוכשות מרצדס.
 

olli3

New member
מנהל
הופה, מרצדס! יהיה להם כיף שם :)

חברת סופרבוס
תחליף את נתיב אקספרס (שאומני אקספרס מוזגה לתוכה לפני שנתיים בערך).
זה יקרה ב-19.12.14
יהיו תוספות שירות בחלק מהמקומות וכמה שינויים, אך הגישה הכללית היא להשאיר את מה שלא דורש שינוי כמו שהוא.
מה כן חדש?
קווים 9,13 בקריית טבעון יהפכו לדו כיווניים במקום סיבוביים וישרתו גם את רחוב הצבעוני, השירות העירוני בתוך יקנעם יתוגבר קלות (מכל 25 דקות לכל 20 דקות), קו 184 מחיפה לגלעד יהפוך לקו אזורי מיקנעם לגלעד, הוא יפוצל לשניים (184+185) ויתווספו לו נסיעות שייתנו לכל היישובים שירות טוב יותר מאשר היום.
בנוסף ייפתח קו 187 שיקשר את יישובי מועצה אזורית מגידו על כביש 66 למתחם המועצה.
את 184 בקטע חיפה-יקנעם יחליף קו 188 שעושה מסלול דומה מאד בתוך יקנעם כך שלא צפויה פגיעה לתשובי יקנעם כתוצאה מקיצור 184.
קו 55 מדלית אל כרמל שהיום מגיע עד לטכניון יוארך עד מרכזית המפרץ. ויהיו כמה שינויים נקדותייםב קו 1 בתוך דלית אל כרמל. קווים 1,2,3 בדליה ועספיא יהפכו למיניבוסים.
ייפתח קו חדש מיקנעם (עם מסלול איסוף בעיר) לתחנת רכבת בנימינה שמספרו 157.
קו 300 (מהיר עפולה-חיפה) ישנה את מסלולו וייסע דרך צומת מגידו (לפי הוייז זה 10 דקות פחות), הוא שונה מ-302 בכך שהוא לא ייכנס למסוף יקנעם.
זה העיקר.
במרץ 2015 תחליף סופרבוס את "קווים" באזור עפולה וביוני או יולי את אפיקים באזור טבריה.

ובשורה לחובבי סוגי הדגמים, בנוסף לדגמים הרגילים והמוכרים ולאוטובוסים סיניים שסופרבוס כבר מפעילה בבית שמש, היא רכשה גם מרצדסים. אני חושב שזו החברה הראשונה מבין החברות החדשות שרוכשות מרצדס.
הופה, מרצדס! יהיה להם כיף שם :)
 

נתנאל531

Well-known member


חברת סופרבוס
תחליף את נתיב אקספרס (שאומני אקספרס מוזגה לתוכה לפני שנתיים בערך).
זה יקרה ב-19.12.14
יהיו תוספות שירות בחלק מהמקומות וכמה שינויים, אך הגישה הכללית היא להשאיר את מה שלא דורש שינוי כמו שהוא.
מה כן חדש?
קווים 9,13 בקריית טבעון יהפכו לדו כיווניים במקום סיבוביים וישרתו גם את רחוב הצבעוני, השירות העירוני בתוך יקנעם יתוגבר קלות (מכל 25 דקות לכל 20 דקות), קו 184 מחיפה לגלעד יהפוך לקו אזורי מיקנעם לגלעד, הוא יפוצל לשניים (184+185) ויתווספו לו נסיעות שייתנו לכל היישובים שירות טוב יותר מאשר היום.
בנוסף ייפתח קו 187 שיקשר את יישובי מועצה אזורית מגידו על כביש 66 למתחם המועצה.
את 184 בקטע חיפה-יקנעם יחליף קו 188 שעושה מסלול דומה מאד בתוך יקנעם כך שלא צפויה פגיעה לתשובי יקנעם כתוצאה מקיצור 184.
קו 55 מדלית אל כרמל שהיום מגיע עד לטכניון יוארך עד מרכזית המפרץ. ויהיו כמה שינויים נקדותייםב קו 1 בתוך דלית אל כרמל. קווים 1,2,3 בדליה ועספיא יהפכו למיניבוסים.
ייפתח קו חדש מיקנעם (עם מסלול איסוף בעיר) לתחנת רכבת בנימינה שמספרו 157.
קו 300 (מהיר עפולה-חיפה) ישנה את מסלולו וייסע דרך צומת מגידו (לפי הוייז זה 10 דקות פחות), הוא שונה מ-302 בכך שהוא לא ייכנס למסוף יקנעם.
זה העיקר.
במרץ 2015 תחליף סופרבוס את "קווים" באזור עפולה וביוני או יולי את אפיקים באזור טבריה.

ובשורה לחובבי סוגי הדגמים, בנוסף לדגמים הרגילים והמוכרים ולאוטובוסים סיניים שסופרבוס כבר מפעילה בבית שמש, היא רכשה גם מרצדסים. אני חושב שזו החברה הראשונה מבין החברות החדשות שרוכשות מרצדס.

אגב, אי אפשר לפרסם תגובה בבלוג שלך בלי חשבון גוגל או מגוון חשבונות אחרים, אפשר שתוסיף אפשרות לתגובה שלא מחייבת חשבון פעיל באחד המיזמים האלו?
 
כנראה שאי אפשר אבל התחדשתי בדף פייסבוק


אגב, אי אפשר לפרסם תגובה בבלוג שלך בלי חשבון גוגל או מגוון חשבונות אחרים, אפשר שתוסיף אפשרות לתגובה שלא מחייבת חשבון פעיל באחד המיזמים האלו?
כנראה שאי אפשר אבל התחדשתי בדף פייסבוק
לכבוד ה-100,000 צפיות דף בבלוג.

שם ייתכן וניתן יהיה להגיב לפוסטים יותר בקלות.
אתה תמיד גם מוזמן להעלות אתה הקישור לפוסט לכאן ולתת את התגובה שלך, סביר שזה יפתח דיון מעניין וערני יותר מאשר הדיון בבלוג.
 

נתנאל531

Well-known member
גם פייסבוק אין לי...

כנראה שאי אפשר אבל התחדשתי בדף פייסבוק
לכבוד ה-100,000 צפיות דף בבלוג.

שם ייתכן וניתן יהיה להגיב לפוסטים יותר בקלות.
אתה תמיד גם מוזמן להעלות אתה הקישור לפוסט לכאן ולתת את התגובה שלך, סביר שזה יפתח דיון מעניין וערני יותר מאשר הדיון בבלוג.
גם פייסבוק אין לי...
יש בלוגים שיש בהם אפשרות לתגובה לפי כתובת מייל (שלא מתפרסמת), כך שבפעם הראשונה שכתובת המייל מוזנת נדרש (כנראה) אישור אנושי, ולאחר מכן התגובות מתפרסמות באופן אוטומטי, כאשר המזהה הוא כתובת המייל.
 
תיקנתי את ההגדרות

גם פייסבוק אין לי...
יש בלוגים שיש בהם אפשרות לתגובה לפי כתובת מייל (שלא מתפרסמת), כך שבפעם הראשונה שכתובת המייל מוזנת נדרש (כנראה) אישור אנושי, ולאחר מכן התגובות מתפרסמות באופן אוטומטי, כאשר המזהה הוא כתובת המייל.
תיקנתי את ההגדרות
ועכשיו כל משתמש, גם אנונימי יכול להגיב, אני מקווה שזה יעבוד.
 

sweetums

New member
נתיב אקספרס הפעילה\מפעילה סיאטרו, אם מתעלמים מהשיוך לעפיפי

חברת סופרבוס
תחליף את נתיב אקספרס (שאומני אקספרס מוזגה לתוכה לפני שנתיים בערך).
זה יקרה ב-19.12.14
יהיו תוספות שירות בחלק מהמקומות וכמה שינויים, אך הגישה הכללית היא להשאיר את מה שלא דורש שינוי כמו שהוא.
מה כן חדש?
קווים 9,13 בקריית טבעון יהפכו לדו כיווניים במקום סיבוביים וישרתו גם את רחוב הצבעוני, השירות העירוני בתוך יקנעם יתוגבר קלות (מכל 25 דקות לכל 20 דקות), קו 184 מחיפה לגלעד יהפוך לקו אזורי מיקנעם לגלעד, הוא יפוצל לשניים (184+185) ויתווספו לו נסיעות שייתנו לכל היישובים שירות טוב יותר מאשר היום.
בנוסף ייפתח קו 187 שיקשר את יישובי מועצה אזורית מגידו על כביש 66 למתחם המועצה.
את 184 בקטע חיפה-יקנעם יחליף קו 188 שעושה מסלול דומה מאד בתוך יקנעם כך שלא צפויה פגיעה לתשובי יקנעם כתוצאה מקיצור 184.
קו 55 מדלית אל כרמל שהיום מגיע עד לטכניון יוארך עד מרכזית המפרץ. ויהיו כמה שינויים נקדותייםב קו 1 בתוך דלית אל כרמל. קווים 1,2,3 בדליה ועספיא יהפכו למיניבוסים.
ייפתח קו חדש מיקנעם (עם מסלול איסוף בעיר) לתחנת רכבת בנימינה שמספרו 157.
קו 300 (מהיר עפולה-חיפה) ישנה את מסלולו וייסע דרך צומת מגידו (לפי הוייז זה 10 דקות פחות), הוא שונה מ-302 בכך שהוא לא ייכנס למסוף יקנעם.
זה העיקר.
במרץ 2015 תחליף סופרבוס את "קווים" באזור עפולה וביוני או יולי את אפיקים באזור טבריה.

ובשורה לחובבי סוגי הדגמים, בנוסף לדגמים הרגילים והמוכרים ולאוטובוסים סיניים שסופרבוס כבר מפעילה בבית שמש, היא רכשה גם מרצדסים. אני חושב שזו החברה הראשונה מבין החברות החדשות שרוכשות מרצדס.
נתיב אקספרס הפעילה\מפעילה סיאטרו, אם מתעלמים מהשיוך לעפיפי
ואפרופו נתיב אקספרס, קניית כרטיסים לרב קו באינטרנט?! ייתכן והמשיח עומד להגיע?

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה