בקשה קצת מוזרה- למבינים במוסיקה

חוגי1

New member
בקשה קצת מוזרה- למבינים במוסיקה

ובן זוגי מתחתנים במקום קטן שבו אי אפשר להביא דיג'י אבל נאמר לנו שאם נביא דיסקים הם ישמיעו. אין לנו בעיה עם מציאת שירי רקע ושירים רומנטיים הבעיה היא עם יצירת דיסקים קיצביים לריקודים כולל דרום אמריקאי וכו כדי להשתולל כי כשהתקליטן עושה את זה זה מחרוזת שמורידה תחלקים הפחות טובים של השירים או תהתחלה האיטית שכולם עומדים בה ומחכים שיתחיל להיות קיצבי. האם יש לכם רעיון איך ניתן להשיג או לצרוב מחרוזות שירים קיצביים של חתונות?????????
 
אולי שווה לדבר עם תקליטן...

אולי אני תמימה אבל שווה לנסות... אולי יש תקליטן שיסכים להכין לכם דיסק כזה בתשלום.
 

חוגי1

New member
זה רעיון נפלא אבל...........

אני סקפטית לגבי זה. אולי אם היה לנו מישהו שאנחנו מכירים......
 
אני רק חצי מבינה ../images/Emo4.gif

אבל, לדעתי, תוכנות השמעת המוסיקה במחשב מאפשרות לך לעשות לו עריכה. אנחנו חשבנו גם להכין מראש דיסקים, אבל הגענו לשתי מסקנות: 1. אנחנו רוצים שמי שיטפל בזה יהיה מישהו שאפשר לשמוח עליו, ושזה יהיה התפקיד שלו (ולא חבר שנבקש ממנו טובה) 2. כשיש תקליטן, הוא מתאים את המוסיקה למה שקורה על הרחבה, מה שלא יכול לקרות כשהדיסקים מוכנים. לכן, אני מציעה לכם להתעקש על די. ג'יי. איך אי אפשר? הרי כשהיינו קטנים היו מביאים די ג'יים למסיבות בבתים פרטיים... נשמע לי מוזר
 
דיסקים

סוג כזה של מוסיקה, הרבה פעמים מדריכי אירובי וספינינג עושים לעצמם. תכנסי לפורום 'אירובי' ותשאלי שם. יש שם הרבה מדריכים שיוכלו להפנות אותך למקום בו הם קונים ואם יהיה מישהו נחמד אולי יוכל לתת לך דיסקים משלו לצריבה.
 
למעלה