בקשה קטנה, למען החיילים....

Flickerman

New member
בקשה קטנה, למען החיילים....

תוכלו בבקשה ליצור כמה שיותר מהר אנימטיקון (או איך שקוראים לזה) של חייל? אני רוצה מאוד את זה, ולא רק אני אלא עוד הרבה, שהם חיילים או עומדים להיות חיילים, ורוצים את האייקון הזה. האייקון יהיה חייל, המחזיק נשק M16 המכוון לאן שהוא (יענו מבט מהצד על החייל) אבקש שתיצרו זאת במהירות האפשרית
אודה על שיתוף הפעולה. פליקרמן |חייל|
 
מצרוף קישור אליו ניתן להפנות

הצעות ובקשות לאמוטיקונים חדשים. נעביר את הבקשות למנהל פורום עיצוב גרפי, היוצר את האמוטיקונים עבור תפוז.
 

oren*

New member
אנחנו בכוונה נמנעים מעיצוב אייקונים

פוליטיים ולכן לא יהיה אייקון של חייל גם לא יהיה אייקון של אדם דתי, ערבי, אתיופי, טנק, רובה או כל מה שמסמל מלחמה, דת, פוליטיקה. האייקונים שאנו מעצבים הינם לשימוש כללי.
 

luckdragon

New member
אייקון של |דגל ישראל| ?

אנחנו פורום ישראלי,מדוע שלא יהיה אייקון שכזה.. וזה לא דת ולא פוליטיקה זה סמל היכול להדגיש דברים מאוד חשובים,הקשורים למדינה שלנו. לא רק ביום העצמאות..
 

איליה.

New member
מסכים!

אחרי הכל תפוז הוא פורטל ישראלי ומי שמשתתף בפורומים הם ישראלים (הכל בעברית, לא?) אם אתם כל כך מפחדים לעשות אייקונים שיש להם קשר לישראל, למה לא לעשות את כל הפורומים באנגלית וזהו????
 

oren*

New member
יהיה אייקון של דגל ישראל, תודה רבה

על תגובתך. אין פחד לעשות אייקונים שקשורים לישראל, לראיה עשינו אייקון של תפוח, דבש, דבורה, חמסה, כדורגל ועוד סממנים שונים הקשורים לתרבות בישראל. כל העולם נמצא בתקופה הזו במלחמה, ולכן זה לא הזמן המתאים להעלות למערכת הזו אייקונים של חייל או נשק.
שנה טובה ומתוקה
 

a_duck

New member
תעשו של בלאקר קשוח כמו שהצעתי...

זה אייקון נחמד...
 
ממתי חייל זה פוליטי? החייל לא חייב

להיות ישראלי, הוא יכול להיות חייל פלשתיני, או אמריקני, או קוראני, או צרפתי... כלומר לעשות חייל ג´נרי. אני אישית חושב שאייקון של חייל מיותר - המבקש לא ממש שכנע אותי בהודעתו בצורך אמיתי שקיים לכך. אבל נימוק הנגד שלכם לא היה טוב בהרבה.
 
איקון של חייל עכשיו! ../images/Emo70.gif

מה הקטע של פגיעה? מה יפגע איקון של תפוז עם שפם וכובע צבאי? מה הקטע למה להיות ילדים קטנים? וגם מה רע בדגל ישראלי? מה אתם פוחדםי מכמה ערבםי שיצעקו כיבוש כיבוש? אניל אמ בין אותכם תפוז אתם מעל לכל ציונים יהודים! אז תכבדו תארץ שלכם! איקון של חייל ודגל ישראל! ולא יזיק איקון של מדינת ישראל! קצת ציונות או שנחשוב שתא אמריקאים! שלכם איש הלילה שלא מבין מה נכנס בתפוז?!
 
נ.ב ../images/Emo70.gif

שחכתי להוסיף לא יזיק לתת כבוד לחיילי צהל שמתים ושומרםי עליכם! על המבנה שלכם איפה שהוא בתל אביב כנגד מחבלים או על המדינה שלכם וכל גורם אוין!!!!!!!!! מה הבעיה שלכם לעשות להם מחווה קטנה ולעשות ציור של חייל או מפקד או משהו צבאי? או סמל של צהל? כואב לכם? כי אני בטוח שלהם כואב להשאר שישי שבת או להקריב את גופם כנגד מחבל עם פצצה ברחוב בירושלים! או לשמור שהמבנה היקר שלכם לא יהרס בפגיע חבלה! אז עם כל הכבוד קצת ערכים ציונים!!! כמו שהם נותנםי לכם (הגנה ובטחון) אתםן יכולים לתת להם גם(דרך להזדהות איתם ושהם יזדהו עם עצמם) כי עכשיו מעל לכל ישראל צריכה להיות מגובשת מבפנים! כי כולנו יהודים!
 

עופר ב.ה

New member
לא מסכים

תפוז הם לא להקת מעודדי צה"ל, לא ציוניים ולא אנטי ציוניים, ולא לימור לבנת. הוספת אמוטיקונים לא נקבעת משיקולים של מחוות או הזדהות, אלא למטרת העשרה (גרפית) של הדיונים והפיכתם לצבעוניים יותר ומושכים יותר. חייל צה"ל הוא דמות פוליטית, תרצה או לא. אם תפוז יראו צורך, יוכלו להוסיף אמוטיקון של דמות חייל גנרית. אגב, לא כולנו יהודים, ואפילו לא כולנו ישראלים. המשותף לפורומים הוא השפה העברית וזהו. עופר
 
בואנה תתביש לך!

מה קטע של פוליטי?! זה חייל זה המדינה!!!!!!!! הוא שומר אליך מפני לא יהודים!!!!!!! ומי שלא יהודי אז שילח לפורטל עזה או ג´נין! אולי הם פה כיח פ]ה זה יותר טוב אבל זה לא אומר שאנחנו צריכםי להתחשב בהם! קודם צריך להיות מסור למולדת ולעם!!!!!!! ותשדע לך שחילים מתים כל שנה כדי להגן עליך וכפול מזה מתים בלי שאתה יודע ממשמימות סודיות!!!! קצת כבוד למען הנופלים?! למה יש לי הרגשה שהפורטל של תפוז הוא לא ציוני או יהודי ואולי מוסלמי או נאצי! ואני לא היחיד שחושב ככה!!!!!!!! קשה לכם לשים איקון מחורבן אחד של חייל? זה כואב לכם?!
 

Flickerman

New member
בוש והכלם לך!!!!

אם זה כל כך מפריע לך אז "מצטער" לבשר לך, אבל תפוז הוא בראש ובראשונה פורום ליהודים!!!!!!!!!!! ולכן ראוי גם שיהיה בו סמלים יהודים בלבד!!!!
 

איליה.

New member
המשותף הוא השפה העברית וזהו ../images/Emo35.gif ../images/Emo2.gif

ומהי השפה העברית אם לא סמל של הציונות? אם יש לתפוז מספיק כבוד למדינתם כדי ליצור פורטל בשפה שלה, מן הראוי שיהיה לה גם מספיק כבוד למי ששומר על השפה הזאת שלא תיבלע בתוך המדינה המוסלמית שהיתה קמה פה לולא חיילי צה"ל. בושה!
 
זה מה שקורה

שמקבלים חינוך בגרוש... שכולם ילמוד!!!!! ציונות=עברית! עברית=ציונות! בלי הציונות ארץ ישראל לא הייתה קמה והשפה העברית לא הייתה הופכת לשפה הרשמית! כמו שנקבע שהעברית תהיה אחת מ3 השפות הרשמיות בארץ! בתקופת המנדט! ורק בזכות העליה של הסוכונת הציונית יש לנו תשפה הזאת בארץ חוץ מזה בחלקים באירופה דיברו אידיש!!!!!! אנשםי תלמדו הציונות חיזקה תשפה העברית! קצת כבוד לצהל! מה ביקשנו איקון של חייל אוניברסלי! אחד עם כובע של צהל או בצבעים של צבאי הסוואה! זה כואב לכם
 
עופר. אני מבקש ../images/Emo52.gif בשמך מכל

חיילי צה"ל - ביבשה, באויר, בים, סדיר ומילואים. בזמן כתיבת שורות אלה, ישנם אנשים שמצאים עכשיו בחור נידח, באיזה כפר ערבי עוין, ומקשיבים לרחשי הליל. לא כדי להרגע, ולא כדי לקבל השראה, אלא כדי שאני ושכמותך (כפויי טובה שכמותך!!), יוכלו לשבת ולאכול את ארוחת החג, לצאת לבלות, ואח"כ גם לישון בשקט. לישון, בידיעה שמקרה כדוגמת הרצח במעלות לא יחזור. לישון, בידיעה שמחבלים מתאבדים ישארו בשטחים ולא יכנסו לתחומי הקו הירוק. לישון, בידיעה שיש מי שמת לישון עכשיו - ולא עושה זאת!! (כדי שאתה תוכל לישון). אני מבקש בכל חיילי צה"ל וזרועות הבטחון סליחה. סליחה שיש בארץ אנשים/יהודים/ישראלים כמותך!! סלבו.
 
למעלה