בקשה לתמיכה

liron 79

New member
בקשה לתמיכה ../images/Emo9.gif

היי לכולם, אני מרפאה בעיסוק חדשה (אך עם נסיון בטיפול במכון להתפתחות הילד) הוצעה לי עבודה בתחום הילדים במכון למידה פרטי, המסייע לילדים בעלי קשיי למידה וקשיי התארגנות. הצוות במכון מורכב מאנשי חינוך וייעוץ חינוכי והמטרה היא לשלב ריפוי בעיסוק במקום... העניין הוא שיש לפתח הכל מן היסוד וישנם שני נושאים עיקריים שבהם אשמח לקבל עזרה:
מידע על גישות ההתערבות המתאימות לעבודה עם ילדים בעלי קשיי למידה
משום שבמקום העבודה הזה מעולם לא הייתה מרפאה בעיסוק, הייתי שמחה לדעת איך ניתן להשיג הדרכה ממרב"ע ותיקה שמתעסקת בתחום שתלווה אותי לפחות בהתחלה. תודה רבה
לירון.
 

liron 79

New member
מיקום

אני מתגוררת בחיפה, גם המכון נמצא בחיפה. אני יודעת שיש הדרכה של מרפאה בעיסוק מטעם מתי"א, השאלה אם יש לי אפשרות להשתמש בפרוצדורה כזו אם זהו מכון פרטי לחלוטין. במידה ויש אפשרות להדרכה בתשלום, האם מקובל לבקש זאת ממקום העבודה? תודה.
 
הדרכה

במידה ואת מועסקת במשרד החינוך, את זכאית להדרכה מטעם משרד החינוך. אם את עובדת במכון פרטי, את יכולה לבחור באחת האפשרויות הבאות: א. לבקש שהמכון יספק לך הדרכה - שבמקרה זה את מסתכנת בכך שהמכון ימנה לך מדריכה שאינה לרוחך... ב. לבקש תוספת במשכורת עבור שעות הדרכה פרטית שתקחי - במקרה זה תוכלי לבחור לך מי את רוצה שידריך אותך... אך ייתכן גם שהמכון יאמר לך שמכיוון שאין לך מספיק נסיון, את יכולה לקחת לך הדרכה על חשבונך או שייקחו מישהי אחרת עם נסיון... ד. לקבל הדרכה ממרפאה בעיסוק ותיקה יותר באותו מכון. לצערי מרפאות בעיסוק אינן מחוייבות לקחת הדרכה, על פי כללי האירגון, ולכן זה שם אותנו בעמדה קצת נחותה מול המעסיקים, שכן במקצועות כמו תרפיה באומנויות לדוגמה, הדרכת חובה היא חלק מתנאי ההעסקה במקרים רבים. לגבי המלצות שמיות לתפקיד המדריכה, את מוזמנת לפנות אלי במסר. בברכה שרון
 

nam nam

New member
בקשר להדרכה

אמנם על פי כללי הארגון מרפאה בעיסוק לא חייבת הדרכה אבל למשרד הבריאות יש כללים מאוד ברורים לגבי ההדרכה (משך ההדרכה והיקפה). כך שכל מי שעובדת מול קופות חולים חייבת הדרכה.
 
האם תוכלי

לפרט? כמה שעות הדרכה חייבים, האם שעות הדרכה חלות גם על מתנדבים? איפה יש תקנון? תודה, שרון מור
 
למעלה