בקשה לעזרה להקמת כלבייה בעכו

בקשה לעזרה להקמת כלבייה בעכו ../images/Emo107.gif

שנים רבות שקיימת בעכו תופעת כלבים משוטטים. כלבים שניזרקו לרחוב ע"י בעליהם "האוהבים" או כלבים שנולדו ישר אל הרחוב. כלבים אלו משוטטים ברחובות כשהם רעבים, צמאים, זקוקים לבית חם וחלקם אף חולים ובעלי סכנה לציבור. כלבים בודדים אלו, שבית חם אין להם, יכולים לתקוף אדם- מבוגר או ילד. כלבים תמימים אלו נידרסים לעיתים ע"י מכוניות בכביש או שבמקרים אחרים ורבים "זוכים" להתעללות ע"י ילדים בעלי אופי אלים. הרעיון הוא להקים בית חם (כלבייה) לכלבים חסרי אונים כאלו שאין ביכולתם לדאוג לעצמם. הכלבייה תשמש כבית מחסה לכלבים ובו זמנית תשמש כמסגרת לילדי עכו "היושבים על הגדרות". אותם ילדים משכונות מצוקה שהוריהם עובדים רוב שעות היום או שהוריהם פשוט לא שמים לב אליהם ולחינוכם ולא יודעים היכן הם, אותם ילדים שמועדים להיות עבריינים קטנים שכן הם מסתובבים רוב שעות היום בחבורות בחוץ מבלי שידאגו להם וישמרו עליהם. כך הם מתחילים לגנוב, לתקוף באופן אלים ילדים אחרים או חיות מסכנות ואף ניגררים למעשי עבריינות גדולים יותר כמו רצח, סמים ועוד. הכותבת היא חובבת מושבעת של חיות בכלל וכלבים בפרט ומבקשת מכל מי שקורא שורות אלו להביע תמיכה בכל דרך שהיא כהסכמה לרעיון ולקידום הקמת הכלבייה בעכו.
 

enbalush

New member
../images/Emo91.gif|חמסה../images/Emo50.gif!|../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אני מוכנה להתנדב!!!
 

big lul

New member
נשמע כמו רעיון מצויין

יש איזה גוף שעומד מאחורי זה כמו עירייה, למשל?
 
רעיון מעולה וכמי שמנהל במנוף מגמת

כלבים ( בגרות 5 יח')שזה בעכו היוזמה ברוכה . אני מוכן לבוא בדברים עם מנהלת כפר הנוער להרתם לנושא חינוכי זה ממדרגה ראשונה,ולעזור בכל דרך אחרת. אנא היי איתי בקשר ואשמח להיות לעזר.
 
אני מלמד בגרות 5 יח' בכלבנות

סוף סוף מתחיל מיסוד המקצועי בכלבנות בארץ וזה ענקקקק!!!!! כבר שנה מתקיימים לימודי בגרות בכפר סילבר ובנהלל. אך התכנית נכתבה ע"י ווטרינרית בשם סיגל טלקר. אך בתכנים לא היו תכנים על אילוף וחינוך הכלב ומעט מאוד על פסיכולוגית הכלב. כיום אני מלמד אילוף וחינוך ואת תורת הכלב במגמה ושיטות אילוף שונות. ווטרינר בשם חנן פרנק מלמד את התכנים הפזיולוגיים. התלמידים המסיימים את המגמה ( 3 שנים )מקבלים תעודת מאלף ומיועדים לשרת בצהל או במשטרה כמאלפי כלבים.עצם קבלת התעודה המוכרת ע"י מוסדות המדינה משרד החינוך ומשרד העבודה והרווחה, אומרת על פריצת דרך שיש סוף סוף תכנית להכרה במקצוע וכל אדם אשר ירצה להיות מאלף מוסמך מטעם השלטונות חייב בהכשרה ע"פ תכנית זו. וכך המקצוע לא יהיה פרוץ בעתיד ושתוך זמן קצר תהייה הסמכה פורמאלית למאלף. אני שמח שנפל בחלקי להיות בין הראשונים להוביל מגמה זו ולהיות בין מקימיה ולתרום להנחלת הידע לעתיד הכלבני בארץ. אשמח לענות לכל שאלה.
 
כרגע נבחרו רק שלושת המקומות

שהיזכרתי אך אני יודע שגם בכפר בן שמן אמורה להתקיים אותה תכנית רק שאיני יודע מתי.
 
היי אבנר

ממש שמחתי לקרוא את תגובתך...ממש לא ידעתי שיש מגמה כזו במנוף...ולדעתי זה ממש מצויין לקהילת התלמידים שלומדים בפניימיה זו. עליי לציין שגם לי יש תעודת מאלפת כלבים. עברתי קורס בצבא ושירתתי כמאלפת כלבים בחייל אוויר. כיצד אוכל ליצור איתך קשר מלבד הפורום? גלית
 
גוף??

העיריה תיהיה כמובן מעורבת בכל ההקמה של הכלבייה....אבל מבחינת תרומות וכספים אני חוששת שלא....ולכן אני צריכה עזרה מכם ומגופים גדולים יותר.
 
שלגי ../images/Emo20.gif

שלום, נדמה לי שקיבלתי אימייל ממך היום, אבל בגלל ימי החגים יש לנו לחץ נוראי בעבודה. אני מיכל, העורכת הראשית של "צפון-1", ומיד אחרי החגים, כמו שהבטחתי, נרים כתבה גדולה על הנושא: הן על הכלבים המשוטטים בעכו והן על הצורך בכלבייה. פשוט בימים אלה, אנחנו כמעט לא עובדים (חופשות מרוכזות ועיתוני חג), אבל מיד בתום חופשת החגים - אני מפנה אלייך כתבת מצוינת. אם, בכל זאת, תרצי שכבר השבוע נעשה ידיעה מקדימה, אנא שלחי לי דרך מערכת המסרים כאן שוב את הטלפון שלך (אני כבר בבית), וכתב שלי, המסקר את עכו, יפנה אלייך כבר מחר. שיהיה
"צפון-1" ישמח לעזור עד להשגת המטרה החשובה מיכל גילת
 
שלום מיכל

אשמח אם תיהיה כתבה מקדימה עכשיו לכתבה גדולה שתבוא אחרי החגים. המספר הוא: 050-6728753 תודה, גלית
 
צום קל

צום קל וגמר חתימה טובה לכוווולכם!! אל תשכחו שהחיות שלנו לא צריכות לצום..תשאירו להם הרבה הרבה מים כי הולך להיות חם על פי החזאים.
 
למעלה